Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-08-02 |
Nors Klaipėdos miesto savivaldybės taryba dar 2019 metų gruodį patvirtino keleivių vežimo kainas Klaipėdoje, mes esame kone vienintelė savivaldybė Lietuvoje, kur bilieto kaina pritaikyta ne keleiviui, o VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“.
Paprastai tariant, perkant nuolatinį moksleivio elektroninį bilietą, jis galioja ne 30 kalendorinių dienų, o tik tiek, kiek liko iki mėnesio pabaigos. Nors bilieto informacijoje nurodyta, kad jis nuo pirkimo momento net galiojo atbuline data. Stebina ir glumina tokia bilieto galiojimo sąlyga.
Tai reiškia, kad jei keleivio bilietą mėnesiui perkate, pavyzdžiui, liepos 12 dieną, tai jis galios ne iki rugpjūčio 12 dienos, o tik iki liepos 31 dienos. Dar įdomiau, kad čia problemos nemato ir Klaipėdos miesto savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, nes pajamų apskaitymo principas į biudžetą yra neteisingas, susidaro tokia situacija, kai renkamos pajamos už nesuteiktas paslaugas atbuline data.
Atsižvelgiant į Vilniaus, Kauno, Šiaulių miestuose galiojančias tvarkas, mes esame išskirtiniai, mokame už tai, ko negauname. Didmiesčiuose nurodytas bilietų terminas pavyzdžiui 1 mėnesio (30 dienų), o Klaipėdoje – terminuotas bilieto kaina pasirodo galioja tik tiek, kiek liko mėnesio dienų.
Kviečiu Klaipėdos miesto savivaldybės administraciją pradėti keisti galiojantį tarybos sprendimą, nes rinkti pajamas už nesuteikiamas paslaugas į biudžetą yra teisiškai nekorektiška.
Sistema turi būti pritaikyta prie keleivio, o ne prie įstaigos, kuri rinkdama pajamas neatsižvelgia į keleiviui teikiamos paslaugos sąžiningumą. Juk negalime mokėti už mėnesio bilietą pilną kainą pirkdami jį mėnesio pabaigoje, jei jis net negalioja atbuline data.
Apskritai, būtina pradėti galvoti, kad ne įstaiga, administruojanti keleivių vežimą viešuoju transportu, o keleivis yra svarbiausia ašis, apie kurį turi suktis viešojo vežimo sistema.
Parašykite komentarą