„LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“: kaip marketingas padeda verslui augti

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2021-06-15

Šį ketvirtadienį, birželio 17-ąją, Klaipėdoje, Kultūros fabrike, ir internetu vyks verslo ir marketingo konferencija „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“, kurioje savo patirtimi dalinsis 15 profesionalų iš Lietuvos. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – marketingas verslo augimui.

Pasak Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorės Alvydės Palaimaitės, besikeičiančioje aplinkoje marketingo departamentas įvairiose įmonėse vis dažniau užima strategiškai svarbią rolę organizacijos valdymui, vartotojų patirties gerinimui ir viso verslo augimui.

„Norint atitikti klientų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekės ženklus. Tik strateginis požiūris į produktą, klientą ir verslo augimą bei bendradarbiavimas gali užtikrinti tvarų verslo augimą. Būtent tai lėmė šių metų konferencijos temą“, – pranešime cituojama A. Palaimaitė.

Visą dieną truksiančios konferencijos metu 15 pranešėjų dalinsis įžvalgomis apie efektyvų marketingą ir pardavimas ir sėkmingais verslo augimo pavyzdžiais. Šiemet „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“ bus kalbama apie tai, kokios marketingo strategijos spartina verslo plėtrą, kokie marketingo veiksmai skatina pardavimus, kaip ieškoti naujų pardavimų kanalų ir kaip tvarus požiūris ir bendradarbiavimas gali užtikrinti ilgalaikius rezultatus.

Mintimis, patirtimi ir idėjomis dalysis „Interactio“ bendraįkūrėjas ir vadovas Henrikas Urbonas, „Autoriai“ įkūrėja ir vadovė Giedrė Ona Šileikytė, „Marketologai“ direktorius ir konsultantas dr. Donatas Jonikas, „Kilo Health“ bendraįkūrėjas ir vadovas Tadas Burgaila, integruotos komunikacijos agentūros „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė dr. Lineta Ramonienė, „10 Tiltų“ įkūrėja Aušra Pacevičiūtė, LiMA Klaipėda tarybos pirmininkė Indrė Razbadauskaitė-Venskė, „Primus“ partnerė advokatė Giedrė Dailidėnaitė, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros skyriaus vadovė Dalia Gun, „Stand Up“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Inesa Budginė, „NFQ.email“ komandos vadovas Matas Pocius, „We Are Marketing“ partneris Julius Kaknevičius, „SuperYou“ vadovas Mindaugas Lataitis ir „SuperYou“ verslo vystymo vadovė Gintarė Surgutanovienė.

Renginyje dalyvauti gyvai bus galima tik turint birželio 17 d. galiojantį galimybių pasą. Konferencija taip pat bus transliuojama internetu. LiMA nariams dalyvavimas internetu – nemokamas.

Žymos: | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Veidai

Buvę Klaipėdos licėjaus auklėtiniai dalinsis savo sėkmės istorijomis

Klaipėdiečiai ir miesto svečiai kviečiami dalyvauti įdomiame renginių cikle – neformaliuose pasikalbėjimuose „Jie iš Klaipėdos“. Renginių metu savo istorijomis ir ...
2024-12-04
Skaityti daugiau

Miestas

Kultūros fabriko dešimtmetį paminės ir konferencija, ir paroda

Klaipėdos Kultūros fabrikas šiemet švenčia veiklos 10-metį ir lapkričio 29 dieną rengia tarptautinę konferenciją bei parodą „Kultūra, technologijos, intelektas: lūžio ...
2024-11-22
Skaityti daugiau

Kultūra

Saulius Petreikis koncertuos ir Klaipėdoje

Vienas talentingiausių šalies multiinstrumentalistų Saulius Petreikis rengia kalėdinį turą per Lietuvą, kartu pažymėdamas ir savo 20-ties metų scenoje kūrybinį kelią. ...
2024-10-30
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This