Pradės statyti 2 km ilgio triukšmo slopinimo sienutę (1)

Transportas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2021-06-09

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio.

Asociatyvi nuotr.

„Mes girdime gyventojų nuomonę, kad geležinkelis turėtų būti kuo tylesnis. Kaip ir bet kurios transporto sistemos atveju, visiškai išvengti triukšmo nepavyks, tačiau dedamos didelės pastangos, kad triukšmas kuo mažiau trikdytų gyventojus: vykdant bet kurį su geležinkeliu susijusį projektą svarstomos papildomos triukšmo sumažinimo galimybės, taip pat vykdomi atskiri tiksliniai triukšmo taršos mažinimo projektai“, – pranešime spaudai pažymi Karolis Sankovski.

Siekiant sumažinti triukšmo problemą, šiuo metu net 7 Lietuvos miestuose vykdomas projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“.

Pagal jį šiemet vien Klaipėdoje daug dėmesio sulaukusiame Vitės kvartale bus pradėta 2 km ilgio ir vidutiniškai 6,5 m aukščio triukšmo slopinimo sienutės statyba, kuri, teigiama, pagerins akustines gyvenimo sąlygas beveik 4,5 tūkst. gyventojų.

Bendra triukšmo mažinimo programos vertė – 24 mln. eurų, iš kurių net 85 proc. bus finansuojami ES struktūrinių fondų lėšomis. Likusius 15 proc. finansuos AB „LTG Infra“ bei savivaldybės.

„Tačiau ir be specialių triukšmo slopinimui skirtų projektų galima vardinti visą eilę įgyvendintų, pradėtų įgyvendinti ar planuojamų darbų, kurių pasekmė – ne tik modernesnis geležinkelis, bet ir ramesnis gyvenimas šalia jo“, – sako K. Sankovski.

Prie geležinkelio keliamo triukšmo mažinimo prisidės ir „LTG Infra“ pradėtas vykdyti geležinkelio ruožo nuo Vilniaus iki Klaipėdos elektrifikavimas, mat elektriniai lokomotyvai yra gerokai tylesni už dabar naudojamus dyzelinius.

Žymos: |

Komentarai (1):

Įrašo “Pradės statyti 2 km ilgio triukšmo slopinimo sienutę” komentarų : 1

  1. A-ha, parašė:

    jau 10 metų kaip matuoja ir stato, stato ir matuoja. Pamatuoja ir eina sau vėl popierius į segtuvą segti…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Studijuos, kaip mažinti geležinkelių poveikį Klaipėdos centre (atnaujinta) (2)

AB „Lietuvos geležinkeliai” per trejus metus tikisi parengti priemonių ir poreikio mažinti geležinkelių transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje ...
2022-12-08
Skaityti daugiau

Transportas

„Gargždų geležinkelis“ jau gavo infrastruktūros pajėgumų

Lietuvos viešosios geležinkelių infrastruktūros tinklą valdanti įmonė „LTG Infra“ pranešė, jog parengė 2021–2022 metų tarnybinį traukinių tvarkaraštį, kuriame numatyti viešosios ...
2021-11-11
Skaityti daugiau

Transportas

Apie geležinkelio ruožo Vilnius-Klaipėda elektrifikavimą - naujoje svetainėje (1)

Įsibėgėjant geležinkelio ruožo Vilnius-Klaipėda elektrifikavimo darbams, „LTG Infra“ sukūrė specialią interneto svetainę www.elektrifikavimas.lt, kurioje bus galima rasti visą informaciją apie ...
2021-04-19
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
undefined
undefined
undefined
Loading
Share This