Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-05-21 |
Nuo ketvirtadienio vakaro vairuotojams atvertą naują įvažiavimą į miestą per Lypkių gatvę ir Statybininkų prospektą juostelės kirpimu penktadienio popietę simboliškai atidaręs susisiekimo ministras Marius Skuodis nepažadėjo, kad pinigai antram jo etapui atsiras greitai.
Per Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją nutiesta gatvė, sujungusi Statybininkų prospektą ir plentą Klaipėda-Šilutė, vadinama laikinuoju keliu, nes už 1,634 mln. eurų įgyvendintas tik pirmas etapas. Tačiau jau ir jo atsiradimą kai kurie vairuotojai, matydami surengtą ceremoniją, sveikino garso signalais ir rodydami į viršų iškeltus nykščius.
Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Andriaus Dobranskio, ateityje čia turėtų atsirasti ir dviejų lygių sankryža su geležinkeliu, ties kuria dabar yra tik užkardai, taip pat papildomos dvi eismo juostos. Darbus čia atliekanti bendrovė „Kavesta” dar turi nutiesti dviračių takus, pilnai sutvarkyti šalikeles.
Juostelę perkirpęs susisiekimo ministras M. Skuodis dar kartą akcentavo, kad prioritetas dabar yra teikiamas finansavimo Baltijos prospekto, Vilniaus ir Šilutės plentų sankryžos rekonstrukcijai paieškai, kad šie darbai būtų baigti iki kitų metų galo. Tad antras Lypkių gatvės etapas tikėtis finansavimo gali tik po to.
Ši gatvė dabar yra labiau tinkama būtent kaip įvažiavimas į miestą, nes važiuojant rytų kryptimi į Klaipėdos-Šilutės plentą galima daryti tik dešininį posūkį, Dituvos, Šilutės link. Pasukus į per LEZ teritoriją einančią Pramonės gatvę ja galima išvažiuoti į Vilniaus plentą, taip aplenkiant dabar rekonstruojamą Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų sankryžą.
Geras darbas. Negalima ištisai viską smerkti, už gerus darbus reikia ir pagirti, ką ir darau. Ačiū, nes Statybininkų pr. tęsinys labai reikalingas Gyventojams .
Dar ir tiltą per Danę , kurį jau 30 metų žadate , kad ir 2-jų juostų , pradėkite statyti .
Klausimas.Kodėl Rimkuose bėra šlakbaumo ?
Šaligatvis, kur šaligatvis? žmonės vaikšto daugybe metų, o šaligatvio nėra, nors žadėjo kovo15, meluoja Dobranskis ir Nėniškis melagiai
Klasco palapines pastatom ten ???
Vagies gabalas,tas kalias jau 100 metų atgal turėjo būti atidarytas.
Sauniai cia meras perkirpo juostele net ne pravazeves ir nepaziurejes kad puse nuvaziavimo i kita gatve isasvaltuota o kita puse nufrezuota ir palikta.atvaziuokit po lietaus ir paziurekit kur ant asvalto laikosi vanduo.tai taip ir nesupratau ce kelia dare ar muliaza.
Visiems klerkams pofik zmoniu nepatogumas,laiko gaisimas.visose pervazose bardakas.dar vienas stop zenklas.merui nerūpi mieste niekas.jam tik i dūda papusti.imkit,mere pavyzdi is kauno ir galu gale parodykit miesto seimininko veida
Nieko jis neparodys. Vadovu būti neduota.
Kada šaligatvis su dviračiu takų atsiras?
Šitiek pinigu investuota į laikiną kelią.? Būtų didelė nesąmonė ir kvailumas ji po kelių metų vėl panaikinti.Zmones,vairuotojai apsidžiaugė , kad bent nereikės gal būt tiek laukti su ta Rimku kvailysciu pervaža.Kodel uostas,miestas užmiršo pietinį aplinkelis? Klausimų daug.
laikinas nereiskia, tai ka jus manote, kad reiskia. Ir nei miestas, nei uostas aplinkelio neuzmirso. Kas is to, prisiminti neuztenka.
Vestuviniai generolai karpo…juosteles.
Jei čia dėl uosto daroma tai įdomu kiek uostas skiria € tam reikalui?Dar,gi per uostą galima lengvai pravažiuot nuo pietinio jo galo iki kruizinio terminalo,tai kodėl nepasidaro aplinkelio per poligoną,o iš kitos pusės pro Melnaragę?
Didysis uostininkų planas veikia: lygiagrečiai Baltijos prospekto daromas dublis (Lypkių g., Statybininkų pr., Kalnupės g.) Baltijos prospektui -uostui aptarnauti. Kad pietinio uosto įvažiavimo niekas nedaro (nepabaigia) kelis dešimtmečius – niekam neįdomu. Užtat dabar turėsim naują trasą į uostą per daugiabučių gyvenamųju namų rajonus.
O Šilutės pl – Statybininkų pr. sankryžos šviesoforus perreguliuos tik tuomet kai automobilių eilė nusitęs iki pat geležinkelio? Anksčiau suvokimas neateis? 3-5 automobiliai per žalia (15s) sekcija afigienas pralaidumas! Kitos žalios laukti 1:40. Ar čia vėl per nauja konkursą skelbt reikės, nes pinigai tam nebuvo numatyti?
Ar gali pagaliau kas nors atsakyti, kodėl tas kelias laikinas?
Nes pastovaus projekte yra numatyta dviejų lygių sankryža, t.y. arba viadukas, arba tunelis geležinkeliui išvengti 🙂
as speju, kad jis „laikinas” gali buti labai ilgai, net manyciau, kad verciau investuotu i Rimku pervaza, ar Tilzes, ypac po to, kai Baltijos pr. estakada atidarys.
Nes geležinkelis nenori dar vienos pervažos. Todėl buvo planuojamas tunelis po geležinkeliu. Bet valstiečių vyriausybė davė pinigų tik Banginio žiedui.