Antras Lypkių gatvės etapas – kada nors (19)

Svarbu, Transportas
Avatar photoMartynas Vainorius
2021-05-21

Nuo ketvirtadienio vakaro vairuotojams atvertą naują įvažiavimą į miestą per Lypkių gatvę ir Statybininkų prospektą juostelės kirpimu penktadienio popietę simboliškai atidaręs susisiekimo ministras Marius Skuodis nepažadėjo, kad pinigai antram jo etapui atsiras greitai.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Per Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją nutiesta gatvė, sujungusi Statybininkų prospektą ir plentą Klaipėda-Šilutė, vadinama laikinuoju keliu, nes už 1,634 mln. eurų įgyvendintas tik pirmas etapas. Tačiau jau ir jo atsiradimą kai kurie vairuotojai, matydami surengtą ceremoniją, sveikino garso signalais ir rodydami į viršų iškeltus nykščius.

Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Andriaus Dobranskio, ateityje čia turėtų atsirasti ir dviejų lygių sankryža su geležinkeliu, ties kuria dabar yra tik užkardai, taip pat papildomos dvi eismo juostos. Darbus čia atliekanti bendrovė „Kavesta” dar turi nutiesti dviračių takus, pilnai sutvarkyti šalikeles.

Juostelę perkirpęs susisiekimo ministras M. Skuodis dar kartą akcentavo, kad prioritetas dabar yra teikiamas finansavimo Baltijos prospekto, Vilniaus ir Šilutės plentų sankryžos rekonstrukcijai paieškai, kad šie darbai būtų baigti iki kitų metų galo. Tad antras Lypkių gatvės etapas tikėtis finansavimo gali tik po to.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Ši gatvė dabar yra labiau tinkama būtent kaip įvažiavimas į miestą, nes važiuojant rytų kryptimi į Klaipėdos-Šilutės plentą galima daryti tik dešininį posūkį, Dituvos, Šilutės link. Pasukus į per LEZ teritoriją einančią Pramonės gatvę ja galima išvažiuoti į Vilniaus plentą, taip aplenkiant dabar rekonstruojamą Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų sankryžą. 

Žymos: | | | |

Komentarai (19):

Atsakymų į “Antras Lypkių gatvės etapas – kada nors”: 19

  1. +- parašė:

    Geras darbas. Negalima ištisai viską smerkti, už gerus darbus reikia ir pagirti, ką ir darau. Ačiū, nes Statybininkų pr. tęsinys labai reikalingas Gyventojams .
    Dar ir tiltą per Danę , kurį jau 30 metų žadate , kad ir 2-jų juostų , pradėkite statyti .

  2. Judas parašė:

    Klasco palapines pastatom ten ???

  3. RIČARDAS parašė:

    Vagies gabalas,tas kalias jau 100 metų atgal turėjo būti atidarytas.

  4. Almantas parašė:

    Sauniai cia meras perkirpo juostele net ne pravazeves ir nepaziurejes kad puse nuvaziavimo i kita gatve isasvaltuota o kita puse nufrezuota ir palikta.atvaziuokit po lietaus ir paziurekit kur ant asvalto laikosi vanduo.tai taip ir nesupratau ce kelia dare ar muliaza.

  5. Vitas parašė:

    Visiems klerkams pofik zmoniu nepatogumas,laiko gaisimas.visose pervazose bardakas.dar vienas stop zenklas.merui nerūpi mieste niekas.jam tik i dūda papusti.imkit,mere pavyzdi is kauno ir galu gale parodykit miesto seimininko veida

  6. Sasa parašė:

    Kada šaligatvis su dviračiu takų atsiras?

  7. Vairuotojas parašė:

    Šitiek pinigu investuota į laikiną kelią.? Būtų didelė nesąmonė ir kvailumas ji po kelių metų vėl panaikinti.Zmones,vairuotojai apsidžiaugė , kad bent nereikės gal būt tiek laukti su ta Rimku kvailysciu pervaža.Kodel uostas,miestas užmiršo pietinį aplinkelis? Klausimų daug.

  8. Įdomu parašė:

    Jei čia dėl uosto daroma tai įdomu kiek uostas skiria € tam reikalui?Dar,gi per uostą galima lengvai pravažiuot nuo pietinio jo galo iki kruizinio terminalo,tai kodėl nepasidaro aplinkelio per poligoną,o iš kitos pusės pro Melnaragę?

  9. DAR VIENA TRASA UOSTO APTARNAVIMUI parašė:

    Didysis uostininkų planas veikia: lygiagrečiai Baltijos prospekto daromas dublis (Lypkių g., Statybininkų pr., Kalnupės g.) Baltijos prospektui -uostui aptarnauti. Kad pietinio uosto įvažiavimo niekas nedaro (nepabaigia) kelis dešimtmečius – niekam neįdomu. Užtat dabar turėsim naują trasą į uostą per daugiabučių gyvenamųju namų rajonus.

  10. G parašė:

    O Šilutės pl – Statybininkų pr. sankryžos šviesoforus perreguliuos tik tuomet kai automobilių eilė nusitęs iki pat geležinkelio? Anksčiau suvokimas neateis? 3-5 automobiliai per žalia (15s) sekcija afigienas pralaidumas! Kitos žalios laukti 1:40. Ar čia vėl per nauja konkursą skelbt reikės, nes pinigai tam nebuvo numatyti?

  11. Aleksandras parašė:

    Ar gali pagaliau kas nors atsakyti, kodėl tas kelias laikinas?

    • Priezastys parašė:

      Nes pastovaus projekte yra numatyta dviejų lygių sankryža, t.y. arba viadukas, arba tunelis geležinkeliui išvengti 🙂

    • ezys parašė:

      as speju, kad jis „laikinas” gali buti labai ilgai, net manyciau, kad verciau investuotu i Rimku pervaza, ar Tilzes, ypac po to, kai Baltijos pr. estakada atidarys.

    • klp parašė:

      Nes geležinkelis nenori dar vienos pervažos. Todėl buvo planuojamas tunelis po geležinkeliu. Bet valstiečių vyriausybė davė pinigų tik Banginio žiedui.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kriminalai ir nelaimės

Žuvo moteris

Klaipėdos policija pranešė, kad naktį į antradienį, apie 1.30 val., prie vieno Statybininkų pr. daugiabučio ant žemės buvo rasta 76-erių ...
2025-01-01
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Konkursas dėl prioritetinio projekto žlugo

Klaipėdos valdžia, nutraukusi sutartį dėl Baltijos ir Taikos prospekto sankryžos projektavimo, nesugebėjo tinkamai pasirengti konkursui dėl didesniu prioritetu pavadintos 1,3 ...
2024-12-02
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

10 000 parkavimo vietų virsta netesėtu pažadu

Anot opozicijos, net „žongliravimas skaičiais“ nepadeda įtikinti, kad bene pagrindinis rinkimus laimėjusio Arvydo Vaitkaus ir jo bendražygių pažadas įrengti Klaipėdoje 10 ...
2024-11-28
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This