Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-05-10 |
Uostamiesčio patruliams vairuotojai pažėrė priekaištų, kad šie, judriose gatvėse stabdydami pažeidėjus, patys sukelia ir avarines situacijas, ir prisideda prie didesnių spūsčių.
Klaipėdos apskrities Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika tikino, jog patruliai nuolat mokomi, kaip tinkamai stabdyti automobilius.
Klaipėdos vairuotoju prisistatęs skaitytojas „Atvirai Klaipėdai“ parašė laišką, kuriame tvirtino, jog uostamiesčio policininkai pradėjo labai atkakliai gatvėse stabdyti automobilius.
„Nežinau, kokios yra priežastys, bet važiuojant į darbą ar per miestą, tikrai galima pamatyti bent vieną sustabdytą automobilį. Įdomu, kodėl prasidėjo toks masinis stabdymas, tikrinimas?“ – teiravosi skaitytojas.
Tačiau anot jo, blogiausia, kad pareigūnai automobilius stabdo bet kur ir bet kada – šalia žiedinių sankryžų, trijų eismo juostų gatvėse, ant tiltų, viadukų, piko metu.
„Nors tai turbūt jiems leidžia įstatymai – įsijungti švyturėlius ir tokiu būdu sustabdyti automobilį, tačiau klausimas ar patikrinimas, ar tas KET pažeidimas yra toks svarbus kad reikia stabdyti čia ir dabar, staigiai? Tokiu būdu sukeliamas pavojus sustabdytam vairuotojui ir jo šeimai, sukeliamos avarinės situacijas, sukeliamos mieste papildomas spūstis, galų gale sukeliamas pavojus patiems policininkams. Ar negali, jei jau reikia, sustabdyti automobilį, jį palydėti iki artimiausios prekybos centro aikštelės, degalinės aikštelės ar kitos saugios vietos, kur gali vykti visas protokolo surašymo procesas? Kam tas nereikalingas pavojus?“ – klausė vairuotojas.
Jis priminė, jog balandžio pabaigoje uostamiestyje įvyko avarija, kai miesto autobusas rėžėsi į pirmoje juostoje stovėjusį policijos automobilį, kurio patruliai buvo sustabdę pažeidėją, o jų automobilis – į pažeidėjo mašiną.
„Policija siekia auklėti eismo dalyvius, tačiau patys provokuoja avarijas ir pavojų. Gal jau laikas keisti savo darbo metodus“, – siūlė skaitytojas.
M. Džermeika tikino, kad patikrinimai tikrai nėra suaktyvėję.
„Gaires, prioritetus, kaip organizuoti darbus mums nustato Policijos departamentas. Dabar dėmesys skiriamas trims prioritetams – greitį viršijantiems, neblaiviems vairuotojams ir chuliganiškam manevravimui. Tad mieste tikrai vyksta kontrolė – rengiami ir reidai, bet stabdomi ir pavieniai automobiliai, kai užfiksuojamas pažeidimas. Bet tikrai negaliu pasakyti, kad tie stabdymai yra suaktyvėję“, – teigė M. Džermeika.
Tačiau jis pripažino, jog problemų, kai pareigūnai stabdo pavienius pažeidėjus, tikrai kyla.
„Ne vienas ir ne du įvykiai buvo, kai į pirmoje juostoje stovintį policijos automobilį su įjungtais švyturėliais įvažiavo kitas automobilis. Tačiau kiekvieno patrulio neįmanoma sukontroliuoti, jie patys nusprendžia, kada ir kur stabdyti pažeidėją. Mes juos galime tik mokyti, kaip elgtis“, – tvirtino Kelių policijos viršininkas.
Anot jo, patrulių mokymai, tarnybiniai pasitarimai vyksta nuolat. Instruktoriai analizuoja pareigūnų automobilių vaizdo registratoriais užfiksuotą informaciją ir pagal ją rengia rekomendacijas, kaip elgtis, kad nebūtų keliama grėsmė kitiems eismo dalyviams.
Paklaustas, ar neįmanoma pažeidėjo palydėti į artimiausią aikštelę ir joje atlikti visas reikiamas procedūras, M. Džermeika tvirtino, jog toks metodas sukeltų tik dar daugiau painiavos.
„Magistralėje policijos pareigūnai per garsiakalbį pažeidėjui praneša, jog reikia sekti paskui policijos automobilį. Tačiau tai daroma tik magistralėje, o ne mieste. Čia ir toliau dirbsime įprastais metodais, tik stengsimės būti atidesni. Kol bus pažeidėjų, tol juos ir reikės stabdyti bei bausti, kad jie nekeltų grėsmės kitiems eismo dalyviams“, – pabrėžė M. Džermeika.
Mus sustabde tiesiai ant jaku ziedo, Idiotai!
Daro ka nori, mieste dažnai pamatysi vaizdą ,susistabdę belekur ir bele kaip. Siaubą rimtai,kažkokį varo vairuotojams,baisu greit bus su mašina važiuoti…
Nežinau ko jumis stabdo. Manęs nėra jau kokie 20 metų stabdę.
Galios demonstravimas visada galima rasti vieta kur saugu.Komentaruose nepatenkintas del pries rukiniu zibintu pasiskaityk taisykles kur ir kada naudojami
Koks cia pasakymas negalim visu pareigunu kontroliuot je patys priima sprendimus hirurgai irgi priima sprendimus ir niekas jeis neabejoja jie profisionalai lauk tokius pilicininkus ir toki virsininka kuris net nesuvokia ka kalba
Pisa prota tas Dzermeika
Tau reikia eiti į mokyklą mokytis rašyti, o ne automobilį vairuoti.
Taip ir as maciau ne karta stabdo kur papuola daro kamscius kartais pastato masina kieme taip kad niekas nepravaziuotu ir iseina nors yra vietos kur pastatyti.galetu taip nesielgti negi ju smegenys to neisnesa.
Gerai,kad stabdo.Reiskia taip turi buti.Nes pati maciau kiek kartu,kad vairotojo judesiai itartini.Ir tokie zmones padarantis eismo nusikaltima,gali ir pabegti.
Galėtų dažniau atsilupelius važinėjančius su gabaritinėm ir priešrūkinėm pastabdyti.
Trugdo tau priešrukiniai?
Kokia prasmė važinėti įjungtom priešrūkinėm ir gabaritinėm? Čia kiečiau atrodo? Man tiesiog tokie žmonės idiotai atrodo.
Pats atsilupelis esi jei tau trugdo priesrukines,o ne keliu hamai…
Man netrukdo jie. Tiesiog tie, kurie važinėja su gabaritinėm ir priešrūkinėmis man atrodo atsilupę ir žemesnio intelekto.
Jeigu stabdo tai reiškia reikia, mažai sustabdo tų kurie rytais važkuoja per raudonus šviesaforus
Jei pareigūnas „nekontroliuojamas” tai blogai dirba tų pareigūnų vadovai, inspektoriai ar instruktoriai. O jei pareigūnas sistemingai nevykdo nurodymų tai ar toks mums reikalingas? Negi sudėtinga pavažiuoti paskui pažeidėją iki tos vietos kur bus saugu ji sustabdyt. Miestas ne autostrada, nusukimo vietų daug. Visą kitą – atmazkės.
Niu niu niu, policijos pareigūnai !