
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-04-07 |
Ne vienerius metus automobiliais prie palei Dangės upę įrengto pėsčiųjų ir dviračių tako atvažiuodavę klaipėdiečiai šiomis dienomis sulaukė nemalonios staigmenos – pranešimų, kad bus baudžiami už tai, jog mašinas stato neleistinoje vietoje.
Prie populiaraus dviračių ir pėsčiųjų tako palei Dangę labai dažnai stovi nemažai automobilių. „Atviros Klaipėdos” skaitytojos nuotr.
Ir nors nubaustieji yra įsitikinę, kad jokių Kelių eismo taisyklių nepažeidė, viešosios tvarkos sergėtojai žada surengti dar ne vieną patikrinimą.
Klaipėdietė Regina, kurios vyras turi sunkią negalią, pasakojo, kad pasivaikščioti prie Dangės upės su juo atvažiuoja kone kasdien ir jau ne vienerius metus.
„Kai automobiliu nusileidi prie to neseniai įrengto pėsčiųjų tako (prie Liepų gatvės tilto – V. S.), yra tokia įvaža, kurioje visi ir statomės savo automobilius. Realiai ten yra purvynas, bet tai vienintelė vieta, kur galima palikti automobilius, nes šio tako pėstute nepasieksi ir ypač, kai žmogus turi negalią. Jokių automobilių stovėjimą draudžiančių ženklų šioje vietoje taip pat nėra. Todėl tikrai buvau šokiruota, kai antradienio rytą už savo automobilio, kuris, beje, paženklintas neįgaliojo ženklu, radau užkištą pranešimą, jog man bus skirta bauda. Tokie pranešimai buvo užkišti visiems tą rytą stovėjusiems automobiliams. Tačiau iki šiol nesuprantu, už ką mes esame baudžiami“, – piktinosi pašnekovė.
Vienintelis kelio ženklas šioje vietoje yra apie tai, jog draudžiamas sunkiasvorio transporto eismas. „Atviros Klaipėdos” skaitytojos nuotr.
Ji tvirtino, jog tos pačios dienos vakare dar kartą nuvažiavo į tą vietą. Ir rado vieną vienintelį kelio ženklą, kuriuo yra draudžiamas eismas transportui, sveriančiam daugiau nei 3,5 tonos.
Todėl Regina ir svarstė, kad Viešosios tvarkos skyriaus specialistai vairuotojus sugalvojo bausti be jokios priežasties, o tik todėl, kad papildytų miesto biudžetą, nes nuolat kalbama, kad jame trūksta pinigų.
„Ši vieta klaipėdiečių yra labai mėgstama. Atvažiuoja žmonės su vaikais. Vieni eina pasivaikščioti, kiti išsiima iš bagažinės paspirtukus, dviračius ir važiuoja dviračių taku. Mane jaudina ne bauda, o draudimas ten važiuoti ir statyti automobilius. Šiais karantino laikais, kai turime vengti kontaktų, juk norisi turėti kuo daugiau erdvių pasivaikščioti, o ne visiems grūstis prie jūros. Toje vietoje reikia padorios automobilių stovėjimo aikštelės, o ne žmonėms baudas dalinti“, – kalbėjo nubausta klaipėdietė.
Be to, šioje vietoje jau ne vienerius metus veikia ir galimai nelegali valčių nuleidimo į Dangės upę prieplauka.
Beje, bauda, kuri gresia tiek Reginai, tiek kitiems pranešimus gavusiems vairuotojams, siekia nuo 30 iki 90 eurų.
Klaipėdos savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus Kontrolės ir prevencijos poskyrio vedėjas Linas Lapinskas aiškino, kad buvo sulaukta skundų, jog automobiliai statomi purvyne, o iš jo išvažiuodami purvinais ratais taip užteršia gatves, kad valytojai nebespėja plauti. Todėl esą šioje vietoje ir buvo surengtas patikrinimas, o visų pastatytų automobilių vairuotojai sulaukė įspėjimo apie baudas.
„Ten yra vieta, neskirta stovėti, todėl ir baudžiama už tai, kad automobiliai statomi neleistinoje vietoje. Draudimą statyti automobilius nebūtinai kelio ženklas nurodo. Automobilių statyti negalima ir ant vejos. Realiai toje vietoje ir yra veja, tik ji tiek išvažinėta, kad pasidarė purvynas. Jei automobiliai ten nebūtų statomi, vėl veja atželtų“, – tvirtino L. Lapinskas.
Jis pabrėžė, kad jei bus poreikis, šioje vietoje dar ne kartą bus surengtas patikrinimas.
„Realiai šią problemą galima išspręsti tik dviem būdais. Arba žmonės neturi ten statyti automobilių, arba turi būti įrengtos tinkamos parkavimo vietos. O kol kas svarstoma, jog reikia pastatyti kelio ženklą, draudžiantį statyti automobilius, kad visiems būtų aiškiau“, – kalbėjo L. Lapinskas.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Dobranskis patvirtino, kad šioje vietoje yra planuojama civilizuota valčių nuleidimo prieplauka, o greta jos – automobilių stovėjimo vietos.
„Problema suprantama ir žmonių pasipiktinimas – taip pat. Mes taip pat norime kuo greičiau sutvarkyti šią vietą, bet užtrukome, nes reikėjo sklypus suformuoti, sudėlioti. Tačiau dabar jau dėliojama projektavimo užduotis, bus perkamos projektavimo paslaugos, paskui – ir rangos darbai. Tačiau realiai prieplauka ir automobilių stovėjimo aikštelė bus įrengta tik kitais metais, nes ir viešojo pirkimo procedūros, ir patys darbai trunka ne vieną dieną“, – teigė A. Dobranskis.
Tą tariamai išrašyta bauda ir nunešti tam valdininkui,kuris atsakingas už stovėjimo vietų įrengimą.
Jei yra ivaža ir nuo vandens telkinio 25m palieki auto,vsio zakonno…?
Tai paėmus turi užmato kur žmogui pakekti su viena ranka duoda su kita atima turi sugalvos koky mokestį .
Pas mus tokia politika laikyti žmogu baimėje nors Klaipėda valdo liberalai pažiurėkit Latvija Liepojoje daug kur privažiuoji iki juros
Nemaisykite liberalu ir liberastu…
Lietuvoje policijos šunyčiai baudžia ne tam kad papildytų biudžetą, o tam, kad susidorotų du kitaminčiais. Ir baudžia pvz iš 200 ant žolės, šaligatvio, vaikų žaidimo aikštelėse pastatytų automobilių, vos vieną, kuris užvažiavo vos vienu ratu ant žolės. Piliečiai nepatenkinti ne dėl tvarkos, bet dėl dvigubų standartų…
Prie vasaros estrados tikrai turėtų įvesti tvarką nes žolės praktiškai nebėra stato mašinas kas kaip sumasto
Visi ten statantys automobilius manevruoja per DVIRAČIŲ TAKĄ. Būna tokių, kurie savo transportą ir palieka ant jo užvažiavę. Daugelis arba nesupranta, arba spjauna į tai, kad parkuotis, stovėti, palikti vaikus ar daiktus ant dviračio tako yra pavojinga, juolab, kad dviratininkai važiuoja nuo stataus kalno. Dėl to dažnai ten susidaro labai pavojingos situacijos. Taip pat kiekvieną kartą dviratininkas turi akylai stebėti, kad koks vaikas ar suaugusysis neiššoktų iš už automobilio. Neretai koks pusgalvis dar ir apšaukia už duotas pastabas. Šįkart palaikau biurokratus.
Šešeri metai žadama įrengti slipą ir išasfaltuoti aikštelę atliekant eilinius kelių remonto darbus. Sklypą, matai, reikia suformuoti. Šūdžiai.
„Jūrinė valstybė, jūrinė valstybė” o mažiems laivams padorių nusileidimo vietų negali įrengti.
Ir dar lengvų pinigų sugalvojo paimti. Kiaulių kiaulės.
Nu yra kaip yra svarbu bauduoti šiais laikais.Geda geda Geda Geda Geda!!!!!!!!!
Kas per šalis, tiek vandes ir nėra viešos vietos valti nusileisti.
Vienintėlė vieta nusiliaisti valti ir ta panaikino ,toks jausmas kad, valdžioi psihopatai.
Automobilių ratais mat teršia gatvę. Jūs savivaldybės individai nuvažiuokite į Tauralaukį į Akmenų g., pamatysite koks purvas toje gatvėje. Kiek man žinoma statybininkai turi būti įsirengę ratų plovimo įrangą, kad neužterštų gatvių, bet turbūt yra ir neliečiamųjų ir jų net nemato. O dėl stovėjimo tai bet koks normalus teisininkas užginčytų baudą, nes jeigu draudžiamųjų ženklų nėra tai ir gali statyti. O kad ten kažkada gal buvo veja tai čia jau jūsų neveiksmumo pasekmės.
Didžiausia problema tai tokių lapinskų pilna savivaldybė… ženklo nėra, bet vistiek negalima, akivaizdu, kad debilas, bet bėda ta, kad kiti debilai tai skatina
tokia kalba jūs žeminate pareigūno garbę ir orumą
Kam įrengtas peščiųjų takas? Tik vietiniams gyventojams? Netiesa, klaipėdiečiams? Taigi tie kurie sugeba tik bausti, turi atsakyti , kur parkuotis, jei nori pasivaikščioti.
Senuku aiskteleje, jei Lighthouse aiksteleje nerandate vietos
Senukų aikštelė skirta Senukų parduotuvei, Švyturio (Lighthouse) aikštelėje atitinkamai. Takas įrengtas – gerai, parkavimo nėra – blogai. Valdžia tiek ir tesugeba – drausti, bausti, neleisti.
Ir jose nere draudziama parkuotis, tai apie ka jus cia?
Jei galvos ant peciu nera, tai valdzia niekaip jums nepades ir ne tik valdzia… cia i baznycia gal reiktu kreiptis 
tiesa, takas kaip atsirado – baudziant, draudziant, ar neleidziant?
Prie Vasaros estrados iš Liepojos g. pusės po 10-20 mašinų pravažiuoja įvažiavimą draudžiantį ženklą ir parkuojasi ant žolės, kur ji ten dar buvo. Ir ką? Ir nieko. Policija nevažiuoja, viešosios tvarkos skyrius nesirodo. Galioja paprotinė teisė, kaip ir čia.
„Mes taip pat norime kuo greičiau sutvarkyti šią vietą, bet užtrukome” – tai bausti reikia ne vairuotojus, o tą kuris vėluoja atlikti jam pavestus darbus. Šiuo atveju A.Dobrovolski, o Lapėną už „trumparegiškumą” vyt lauk bo jis tarnauja ne miestiečiams, o piniginei.
Aišku isasfaltuos tą gabalėlį ir pastatys parkomata… Na kvailiai ir tiek.
Pirmiausiai baudžia, o po to galvoja kaip spręsti problemą. Taip vyksta visoje Klaipėdoje, vaikšto tvarkdariai ir rašo baudas į kairę į dešinę, o sprendžia parkavimo problemas paskutinėj vietoj
Balvonai apie ispejimus nera girdeja. Iskart bausti, ania?