Palangos oro uoste – tik dvi skrydžių kryptys (11)
| Atvira Klaipėda 2021-03-26 |
Paskutinį kovo sekmadienį simboliškai prasideda aviacinis vasaros sezonas. Nuo balandžio keliaujantieji Lietuvos oro uostuose galės rinktis iš beveik 40 maršrutų.
Palangos oro uoste – tik dvi skrydžių kryptys. Į Danijos sostinę Kopenhagą tęs skrydžius Skandinavijos oro linijų bendrovė „SAS – Scandinavian Airlines“, o į kaimyninės Latvijos sostinę Rygą – „airBaltic“.
PANAŠŪS STRAIPSNIAI
Kultūra
Antradienį Klaipėdoje viešėjo organizacijos INTERKULTUR viceprezidentas Stefan Bohländer (Vokietija) ir meno vadovas prof. Romans Vanags (Latvija), praneša Klaipėdos chorinė bendrija ...
2025-01-07
Skaityti daugiau
Aplinkosauga
Gamtos tyrimų centro specialistai patvirtino, kad Palangos oro uosto muitininkai pagrįstai buvo sulaikę vieno keleivio atsigabentą kriauklę. Ji buvo pastebėta ...
2025-01-06
Skaityti daugiau
Verslas
Lietuvoje ilgą laiką manyta, kad Vilnius – svajonių miestas naujakuriams. Vis dėlto „Luminor“ banko užsakymu atlikta Baltijos šalių gyventojų apklausa ...
2024-11-18
Skaityti daugiau
Cia veikia seimo klounu cirkas!
Nu cia tai naujiena. Tiek dziaugemes kaip is naujo buvo atnaujinti skrydziai i palanga. Ir lektuvai pilni budavo ( turiu aumeni iki viruso) ir se tau kad nori, vel turesim dangintis iki Vilniaus ar Kauno. Tai pasakykyt, kas lietuvoj daroma zmogaus gerumui, komfortui. Nieko!
Dasigyvenome…
Gal ir Palangos aerouosto pastatas truputi geresnis už koki nors Airijos kaimelio , tačiau tai neturėtu būti rodykis. Vien ko vertas priės kokius 5-7 metus įrengtas keleiviu priėmimo 40- 50 m2 stiklinis akvariumas , kai jame nei veikiančios ventiliacijos nei normalaus kondicionavimo, jau nekalbat apie plota, kai ne mažiau kaip 80-100 keleiviu turi jame stumdytis ir sulaukti kol pateks vidaus patalpas. Tiesiog provincijos vertas architektūrinis sprendinys arba Vilniaus paniekinantis centralizuotas sprendimas – jiems užteks ir to nėra čia ko išlaidauti ir duoti daugiau pinigu juk tai tik Palanga o ne Vilnius. O gal mes ne skardino sandėlio konstrukcijas su skardos stogo dangą matome būnant tiek laukimo tiek grįžimo salėse jei netyčia pažvelgiame i viršų. Sandėlis. Na jei bus privatus sandėlys tai bus pinigėliu siurbimas , tas labai akivaizdžiai parodo koncesijos sutarčių pavyzdžiai o ne kokybiškos paslaugos teikimas. Retas šiandieninis Lietuvos verslas gyvena etikos, geros verslo kultūros supratime ir siekia to laikytis. Na nebent bus griežtos nekorupcinės sąlygos tam sudarytos. .
Koks jis bebūtų,skardinis,ar mūrinis,bet jis skraidino keleivius iš europos ir į Europą.Zmones buvo patenkinti Palangos oro uostu.I jūsų Latvija aš su dviračiu nuvaziuosiu.Isvadoje .pajūrio žmonės turės trenktis į Kauna Vilniu.Jo čia tai sprendimai.
Dagyvenom.Dziaugemes maršrutais į UK. Anglija, tai dabar galite užsidaryti.Vel kenčia vakarų Lietuva.Su kurią kūno vieta galvojate……..
Žlugęs tas Palangos oro uostas. Be ateities!!!
Nenusišnekėk. Čia nuo politinės valios viskas priklauso. O lėktuvai būdavo pilni. Aišku vilniečiai galvoja tik apie save. Jiems tai būdinga.
Net pigios avialinijos paliko tą apleistą oro uostą.
jei nebūtu kiaulių fermų vedėju is Danijos ir kito verslo iš Skandinavijos kuriems tu saliu politikai padeda užtikrinti judėjimą per Palangos skardinio sandėlio aerouostą senau jau nebūtu SAS Palangoje o jei SAS išeitu tai ir latviu AirBaltic išeitu nes Palangoje jie yra tik kad konkurencija dėl keleiviu pritraukimo sudaryt SASui. Tad situacija labai aiški , kol Vilniaus bažnytkaimyje bus priimami sprendimai kas turi skraidyti iš Palangos ir kaip turi gyventi Klaipedos kraštas tol mes i kitas pagrindines Europos šalys skrydžiu neturėsime. Juk kam provincijai judėjimas lėktuvu pagalba, provincijai turi užtekti arklio traukiamos bričkos ir kad sėdėtu namuose bei klausytu Vilniaus davatkų ( ių) priimtus genialius sprendimus. Tokia šiaip provincijos kasdienybe.
Oro uostas Palangoje yra puikus- kaip privatus.Gaila ,kad valdziai Lietuva baigiasi ties Vilniaus ribozenkliu.O tamsta gali keliauti is baisiausio Europoje vln oro uosto.Kauno- nejaukus ir nešvarus.