Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-03-19 |
Spyglys pagaliau išaiškino kodėl taip ilgai strigo ir tiek daug dabar atsieis Baltijos prospekto ir Vilniaus bei Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija.
Pasiknisęs jis surado jos eismo intensyvumo tyrimo – eismo modeliavimo ir sankryžos tipo parinkimo, kurį atliko „Kelprojektas”, pristatymą, darytą dar anos kadencijos laikais. O jame juodu ant balto parašyta: „Atsižvelgiant į „Parons Brinckerhoff, Gold Coast Light Rail Feasibility Study: Report – Stage A – Needs and Justification Assessment Report“ kuriame nurodyta, kad pagal Didžiosios Britanijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų patirtį įrengiant tramvajaus tinklus mieste iki 20 % asmeninių automobilių naudotojų iškeičia automobilius į viešąjį transportą, todėl perspektyvoje įrengus tramvajaus liniją numatoma, kad lengvojo transporto šiaurės pietų kryptimi sumažės apie 10 %.”.
Kad neliktų abejonių, ar teisingai skaitantieji supranta, kitame lape baltai ant raudono parašyta ir dar nupiešta – čia eis ir tramjavaus linija!
Taigi, kryptis aiški – viadukas furoms į Centrinį Klaipėdos terminalą ir tokio aukščio, kad po juo komfortiškai jaustųsi tramvajus. Ir galutinai tampa aišku, kad pastarasis visgi bus, kad ir ką ten tas Neniškis šnekėtų apie 461 010 eurų vertės studiją.
*Šios rubrikos nerekomenduojama skaityti susipykusiems su humoro jausmu ar stokojantiems fantazijos, nes nieko rimto čia tikrai nerasite, Spyglio ir jo draugų humoras iš viso yra sunkiai suprantamas, juodas ir kandus. Rimtų dalykų ieškokite visose kitose „Atviros Klaipėdos” rubrikose.
Pakelkit pavezejams kainas nes veza pigiai uz autobusus