Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-03-09 |
Antradienio vakarą klaipėdiečiai socialiniuose tinkluose ėmė dalintis nuotraukomis ir video siužetais iš Baltijos prospekto, kurį buvo užkimšę vilkikai.
Į Centrinį Klaipėdos terminalą važiavusių sunkvežimių virtinė driekėsi abiejose žiedo perskirtose prospekto dalyse, taip pat ir pačioje žiedinėje sankryžoje su Taikos prospektu.
Antradienio vakarą iš terminalo turėjo išplaukti keltai į Kylį ir Karlshamną.
Apie priemones vilkikų srautų reguliavimui miesto valdžia bene paskutinį kartą buvo kalbėjusi dar 2017-ųjų gruodį.
Šiuo metu situaciją Baltijos prospekte dar sunkina ir ribojimai dėl pradėtos Baltijos prospekto ir Šilutės bei Vilniaus plentų sankryžos rekonstrukcijos.
O kodėl fūros negalėtų važiuoti maršrutu: Jūrininkų-Minijos-Kalnupės-Nemuno gatvėmis, ir nebeliktų problemų Baltijos prospekte.
Atsakymas Rolikui,savo politines mintis palik gegužės 9 prie amžinosios ugnies ar kaip jūs ten kacapiukai ją vadinant,nes čia klaipėdiečiai diskutuoja apie miesto problemą.
Tačiau į tavo teiginį norėčiau atsakyti paprastu pasiuntimu ant 3 raidžių,kaip jūs įpratę…
Bet,išreikšiu savo ir manau daugelio nuomonę,kad geriau tie okupantai nebūtų Klaipėdos prijungę ir išvis nebūtų kojos kėlę į Mėmelį,bei Karaliaučių su visomis išplaukiančiomis pasekmėmis,tai liečia ir jus jų palikuonis!
Kai furos persikeldavo į Mukrana ir iš jo,problemų miestiečiai nejautė.Kur pietinis aplinkkelis nuo Jūrininkų pr iki kelio Palanga – Šilutė.Proto bokštai galvokit,dirbkit su galvą o ne su…..Klaipėda tiek užteršta, net sunku galvoti kas atsitiko per kelias dešimtis metų.
Pskovas prie jūros ir tiek ziniu. Per amžius arba nuo 1945. Kaip kam patogiau.
Iš pat pradžių, keliant keltų prieplauką į centrą, tik aklam nesimatė, kad bus problemos su krovinių ninio transporto susisiekimu. Nesuprantu, kam reikia apleisti prieš tai puikiai keltų prieplaukai įrengtą infrastruktūrą, ir grūstis į tam nepritaikytą uosto centrą. Spėju, taip nusprendžiant, visiems atsakingiems už tai akyse buvo TIK pinigai…
Atsakingų, kaip visad, neatsiras ? …
Mukrana state akupantai todel reikia keltis taitiškai iš baltijos rospekto. Kovo 11ai akcija. Sveikiname miesto valdžia
Neuzmirsk kad klaipeda okupantai ir prijunge prie letuvos
O kur dingo viadukas iš Baltijos pr. su Minijos gatve? Pirminiame projekte buvo… Nuo kada ribojimas po dvi fūras sankryžoje išspręs problemą? Kas palaimino terminalą ant centrinės Klaipėdos arterijos… ? Kur triukšmą slopinančios sienelės? Kas galvoja apie gyventojų ir vaikų sveikatą? Klausimų daugiau nei atsakymų..
avinai leido verslui, dabar tie patys avinai neleidžia estakados per visą Baltijos pr. tie patys avinai daro vienos juostos Statybininkų pr. tesinį į Lipkius. Nori miestelėnai kad tvarką darytų avinai
Kaip supratot iš straipsnio, mūsų pramoninis miestelis valdomas per socialinius tinklus. Grėbliauskis poliruoja savo dūdą,ir svajoja apie eilinį festivalį. Na o vietos runkeliams telieka tik uostyti kamščiuose stovinčių fūrų išmetimo vamzdžius, kvėpuoti jų keliamomis dulkėmis ir klausytis dieną-naktį keliamo triukšmo. KLASCO rūdos krova ir triukšmas, Grigeo, metalo laužo krova netoli nuo gyvenamųjų mikrorajonų, šiukšlių deginimo gamykla, sudegintų šiukšlių šlako „sandėliavimas” šalia gyvenamųjų namų, ir t.t. Kvėpuokit giliau pajūrio gyventojai!
Norisi verkti, kuo pavirto mūsų miestas prie jūros 🙁
Nevykėlių miesto valdžia. Paskutinė kadenciją tikrai.
Ne, rinksim avinus ir džiaugsimės
Tai palaukit kas bus Balt.pr. kai baigs viaduką statyti,visi važiuos nesustodami ir kimšis prie žiedo prospekte,kamščiai,tarša ir triukšmas. Kada visa tai baigsis, ir pagaliau Baltijos pr. galės lengviau atsikvėpti,iš visko spręndžiant-niekada?
O kas darysis, kai tuoj bus įvesti ribojimai Baltijos pr. Kitas dalykas, tai tikrai per maža aikštelė sustoti furoms jau pačioje laukimo teritorijoje. Nes net ir užsidegus žaliam šviesoforui, fūros nepajuda – nėra kur įvažiuoti, tiksliau sakant praleidžia net ne vieną žalią šviesoforo signalą.
Teisingai komentaruose rašo- dūdoriui ir jo kompanijai nusišvilpt ant miestiečių problemų- jie toje miesto dalyje negyvena.Nebeturi Klp sveiku protu pasižyminčiu nei projektuotoju nei vadovų, tad ir turime situaciją kokia turime.
Gal pirma prieplaukų privažiavimu reikėjo sutvarkyti, o tada žiedinės sankryžas ir gatvės prasiplesti. O dabar kažkaip ne taip viskas gaunasi. Ir į keltų teritorija turėtų važiuojant nebūti suvaržymų, turėtų būti tvarkingas išleidimas, sureguliuotas ir stovėti normalus praleidejai, kurie nebijotų pakelti šiknos.
Elementaru,kad tokia situacija,nes pro Minijos g.ir Baltijos pr. sankryžą link uosto įsijungus žaliam šviesoforo signalui pravažiuoja tik 2 vilkikai.
Kita problema,pats patekimas į uosto teritoriją pro elektroninius vartus,nes daugelis atvykusių vairuotojų (kitataučių) nemoka naudotis sistema,o dirbantys apsauginiai nepajudina šiknų,kadangi dauguma jų buvę teisėsaugos pareigūnai ir jiems nelygis stovėti prie „šlagbaumo” . Trečias aspektas,kad praktiškai tuo pačiu laiku vyksta krova į du keltų reisus,vilkikams neužtenka teritorijos parkuotis uosto vidinėje laukimo aikštelėje,kuri nepamatuotai yra maža dirbant tokiomis sąlygomis.
Kažkam stipriai reikia duoti per kepurę už tai,kad pasirašė tokį projektą,va ir visos bėdos.
Neniškis saldžiai muega, Grubliauskas į dūdą pučia. Jie toje miesto dalyje negyvena, o pradėdami sankryžos rekonstrukciją apie tokias smulkmenas negi galvosi?
Kudel dudorius neliepia furom vaziuoti greiciau!!!
Taip, Neniškis tuščia vieta, sugeba tik gerą atlygį gauti, jis miesto (PAZIBA)!!!