Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-02-19 |
Klaipėdos miesto taryba priima pažangius, išdiskutuotus ir urbanistikos mokslu pagrįstus teisės aktus.
Prieš keletą metų buvo priimtas Darnaus judumo planas.
Ruošiamame Bendrajame plane taip pat įrašytos darnųjį judumą skatinančios nuostatos ir dėl diskusijų dėl jų nebėra.
Na, ir kaip čia nuo to laiko juda tie patvirtinti darnaus judumo ar transformacijos reikalai?
Juda, bet priešinga linkme.
Taigi: posūkis rodomas į dešinę, darnaus judumo kryptimi, o faktiniai reikalai, priešingai, rieda į kairę, į didesnę automobilizaciją.
Galima gyventi ir taip. Blogai gyventi ar tiesiog nieko nekeisti – neuždrausi.
Transporto srautų tyrimai jau rodo ne vieną vietą, kur eismas tiesiog stovi. Vakar 5 minutes, šiandien 10, ryt poryt 15…
Bet bent jau neapgaudinėkime patys savęs. Arba elgiamės pagal pasitvirtintą planą, arba naikinkime tuos savo pačių sprendimus, kurių neketiname įgyvendinti.
Nieko dar nenutiko. Ir miesto taryba dar nieko nepriėmė. Belieka tik džiaugtis, kad aktyvių klaipėdiečių pastangomis Klaipėdos bendrojo plano keitimas yra dar tik rengiamas. Jo laukia didelė korekcija ir pakartotinas privalomas viešinimas. Tad visas savo genialias mintis ir pastebėjimus dėl rengiamo Klaipėdos BP tikrai galėsit pateikti tiesiog pačiam G. Neniškiui, kuris yra to teritorijų planavimo dokumento planavimo organizatorius. Ta prasme – atsakingas už KLBP parengimą. Galima ir paprasčiau – jis jam tiesiog pasakykit ar paskambinkit. Kam tai daryti per A.Klaipėdą?
Atsiprašau.
Tai kad nauji parkavimo pakeitimai nukreipti ne tik į centrą, bet ir gerokai nutolusias vietas nuo centro. Pvz. Sportininkų rajono galas arba Kauno g. taip pat pajūrio juosta. Dabartiniai siūlymai, tokie kaip apmokestinti terminalo aikštelę raudonąja zona atima alternatyvą pasiekti aplamai centrą su automobiliu. Kaip nuotraukoje matyti tikslas – iškelti parkavimosi aikšteles už senamiesčio ribų. Na tai kodėl taip nėra daroma? Kur tos alternatyvios aikštelės norintiems pasiekti centrą? Matau tik norą apmokestinti ir pabranginti zonas bei sunaikinti alternatyvas pigias aikšteles (pvz. terminalo arba rytinėję Jono kalnelio dalyje).