Rodome į dešinę – sukam į kairę? (3)

Nuomonės
Andrius Samuilovas, laikinasis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas
2021-02-19

Klaipėdos miesto taryba priima pažangius, išdiskutuotus ir urbanistikos mokslu pagrįstus teisės aktus.

Prieš keletą metų buvo priimtas Darnaus judumo planas.

Ruošiamame Bendrajame plane taip pat įrašytos darnųjį judumą skatinančios nuostatos ir dėl diskusijų dėl jų nebėra.

Na, ir kaip čia nuo to laiko juda tie patvirtinti darnaus judumo ar transformacijos reikalai?

Juda, bet priešinga linkme.

Automobilių skaičius tūkstančiui gyventojų. Statistikos departamento ir „Regitros” duomenys

Taigi: posūkis rodomas į dešinę, darnaus judumo kryptimi,  o faktiniai reikalai, priešingai, rieda į kairę, į didesnę automobilizaciją.

Galima gyventi ir taip. Blogai gyventi ar tiesiog nieko nekeisti – neuždrausi.

Transporto srautų tyrimai jau rodo ne vieną vietą, kur eismas tiesiog stovi. Vakar 5 minutes, šiandien 10, ryt poryt 15…

Bet bent jau neapgaudinėkime patys savęs. Arba elgiamės pagal pasitvirtintą planą, arba naikinkime tuos savo pačių sprendimus, kurių neketiname įgyvendinti.

Žymos: | |

Komentarai (3):

Atsakymai į “Rodome į dešinę – sukam į kairę?”: 3

  1. Mielas Samuolovai, nurimkit. parašė:

    Nieko dar nenutiko. Ir miesto taryba dar nieko nepriėmė. Belieka tik džiaugtis, kad aktyvių klaipėdiečių pastangomis Klaipėdos bendrojo plano keitimas yra dar tik rengiamas. Jo laukia didelė korekcija ir pakartotinas privalomas viešinimas. Tad visas savo genialias mintis ir pastebėjimus dėl rengiamo Klaipėdos BP tikrai galėsit pateikti tiesiog pačiam G. Neniškiui, kuris yra to teritorijų planavimo dokumento planavimo organizatorius. Ta prasme – atsakingas už KLBP parengimą. Galima ir paprasčiau – jis jam tiesiog pasakykit ar paskambinkit. Kam tai daryti per A.Klaipėdą?

  2. TR parašė:

    Tai kad nauji parkavimo pakeitimai nukreipti ne tik į centrą, bet ir gerokai nutolusias vietas nuo centro. Pvz. Sportininkų rajono galas arba Kauno g. taip pat pajūrio juosta. Dabartiniai siūlymai, tokie kaip apmokestinti terminalo aikštelę raudonąja zona atima alternatyvą pasiekti aplamai centrą su automobiliu. Kaip nuotraukoje matyti tikslas – iškelti parkavimosi aikšteles už senamiesčio ribų. Na tai kodėl taip nėra daroma? Kur tos alternatyvios aikštelės norintiems pasiekti centrą? Matau tik norą apmokestinti ir pabranginti zonas bei sunaikinti alternatyvas pigias aikšteles (pvz. terminalo arba rytinėję Jono kalnelio dalyje).

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Sausio 12-ąją autobusai važiuos kitaip

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ praneša, kad dėl sausio 12 dieną vyksiančių renginių sekmadienio vakare autobusai važiuos kiek kitaip. Nuo 13 ...
2025-01-11
Skaityti daugiau

Regionas

Nuo pirmadienio Klaipėdos rajone - ir naujas maršrutas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ skelbia jog pasibaigus mokinių atostogoms Klaipėdos rajone tikslins autobusų maršrutus ir tvarkaraščius. Anot įstaigos visą gruodį ...
2025-01-02
Skaityti daugiau

ELTA

Aplinkosaugininkai: Lietuvos transporto parkas atsinaujina

Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnams nuo šių metų rugpjūčio kelių reiduose pradėjus tikrinti transporto priemonių taršą, per tris mėnesius visoje ...
2024-12-25
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This