Nuo pirmadienio grįžta įprastas registruotų siuntų pristatymas

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2021-02-14

Laisvėjant karantinui, nuo vasario 15 d., pirmadienio, Lietuvos paštas praneša keičiantis kai kurių paslaugų teikimo tvarką – grąžinamas įprastas registruotų siuntų bei laiškų pristatymas, kai jie įteikiami gavėjui į rankas. Be to, atsiimant siuntą iš kurjerio, už siuntą bus galima atsiskaityti grynaisiais.

Siekiant išvengti riziką keliančio kontakto, registruotos siuntos iki šiol buvo dedamos į pašto dėžutes, o jeigu netilpdavo ar pašto dėžutė būdavo netvarkinga, būdavo paliekamos pašte arba nukreipiamos į paštomatą.

Siuntų srautai vis dar yra labai dideli. Palmiros Mart nuotr.

Nuo pirmadienio paslauga bus teikiama įprasta, iki karantino taikyta tvarka: registruotos siuntos bei laiškai bus įteikiami gavėjui į rankas, atsiimant gavėjas per saugų atstumą turės pasirašyti planšetėje. Tuo atveju, jeigu gavėjo nebus namuose, registruotas laiškas ar siunta bus nukreipta į gavėjo adresui priskirtą pašto skyrių, kai kurios siuntos, ant kurių nurodytas gavėjo mobilaus telefono numeris, bus nukreiptos į artimiausią LP EXPRESS paštomatą – gavėjui apie gautą siuntą bus paliktas popierinis pranešimas (jeigu siunta nukreipta į pašto skyrių) arba trumpoji SMS žinutė.

Taip pat nežymiai keičiasi siuntos atsiėmimo iš LP EXPRESS kurjerio tvarka.

Nuo pirmadienio vietoje siuntos gavimo kodo pateikimo per saugų atstumą galima pasirašyti planšetėje; siuntos su išperkamuoju mokesčiu (COD) galės būti apmokamos tiek grynais, tiek banko kortele. Dėl saugumo rekomenduojama naudotis mokėjimo kortele, kuri turi bekontakčio mokėjimo galimybę.

Laiškininkai ir kurjeriai gyventojus aptarnauja laikydamiesi principo „iki slenksčio“. Jeigu aptarnaujamas daugiabučio gyventojas, paslaugos teikiamos laiptinėje, jeigu nuosavo namo gyventojas – kieme. Siunta ar laiškas įteikiamas gavėjui ar pasirašoma per saugų, ištiestos rankos atstumą. Laiškininkai ir kurjeriai su savimi turi dezinfekcinius skysčius, todėl po kiekvieno kliento aptarnavimo, priemonės, kurias lietė klientas, yra dezinfekuojamos.

Skelbiama, jog siuntų srautai vis dar yra labai dideli, taip pat yra pandemijos sukeltų trikdžių, kurie labiausiai liečia užsienio siuntas, ypač gaunamas iš trečiųjų šalių, pavyzdžiui, Kinijos, taip pat kai kurias siunčiamas, pavyzdžiui, į JAV, Kanadą, Izraelį, Kiprą.

Lietuvos paštas atsiprašo klientų už šiuo metu galimus nepatogumus, daroma viskas, kad siuntos gavėjus pasiektų kaip galima greičiau.

Žymos:

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Pensijų pristatymas į namus: ką svarbu žinoti

„Sodra“ praneša, jog nuo sausio 10 d. prasideda pensijų pristatymas į namus, kuris pagal grafiką tęsis iki sausio 26 d. ...
2025-01-10
Skaityti daugiau

ELTA

Nuo naujųjų brangs pašto paslaugos

Nuo sausio 1 d. įsigaliojant naujiems universaliosios pašto paslaugos (UPP) tarifams, gyventojams brangs siuntinių ir korespondencijos siuntimas tiek į užsienį, ...
2024-12-29
Skaityti daugiau

Konsultacijos

Paštu apsimetantys sukčiai masiškai atakuoja mobiliojo ryšio vartotojus

Daugiau nei 6500 pranešimų iš gyventojų vien tik per kovo mėnesį. Ir per pusę tūkstančio užblokuotų nuorodų per beveik metų ...
2024-04-04
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This