Daugiabučiais rūpinsis kvalifikuoti techniniai inžinieriai

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2021-02-08

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ praneša, kad nuo šiol namų būkle joje rūpinasi ne bendrųjų kompetencijų vadybininkai, o kvalifikuoti techniniai inžinieriai.

Iki šiol visais daugiabučių namų priežiūros klausimais rūpindavosi namo vadybininkas, kurio kasdienių darbų sąrašui priklausė tiek administraciniai klausimai – gyventojų parašų surinkimas, susirinkimų ir balsavimų organizavimas, tiek techninė namo priežiūra – techninių sprendimų priėmimas, rangos darbų organizavimas bei rangovų kontrolė ir t.t.

„Bendrųjų kompetencijų darbuotojai neturi tiek žinių, kad galėtų vertinti pastatų techninę būklę ir akimirksniu reaguoti. Todėl sustiprinome mūsų padalinį – priežiūros inžinierių ir techninių inžinierių gretas. Esame įsitikinę, jog tai padės siekti mūsų tikslo – užtikrinti profesionalią ir savalaikę pastatų priežiūrą. Kvalifikuotas techninis inžinierius, pasitelkęs inžinerinę įrangą, savo žinias ir įvertinęs pastato būklę, gali pateikti klientui rekomendacijas, kokius darbus privaloma atlikti nedelsiant, kurie dar gali palaukti, kad klientas galėtų gyventi komfortiškai. Natūralu, kad techniniais klausimais turi rūpintis savo srities žinovai, nes tokiu būdu profesionalus ir motyvuotas atsakymas pasieks klientą čia ir dabar, be jokių aplinkinių kelių“, – pranešime spaudai cituojamas bendrovės „Mano BŪSTAS“ atstovas J. Žilinskas.

„Ar gyventojas tikrai turėtų jaustis saugiai, kuomet žino, kad už jų namą yra atsakingas vienas žmogus – vadybininkas arba tarpininkas tarp jų ir namą administruojančios bendrovės? Manau, kad ne, kadangi bet kuri papildoma grandis procese didina klaidų tikimybę ir ilgina klausimo sprendimo terminą. Aš pats gyvenu daugiabutyje ir man tikrai nėra ramiau, jei aš turiu tik gražiai kalbantį tarpininką. Man svarbiausia, kad už namą, kuriame gyvenu būtų atsakingas profesionalus techninis inžinierius, kuris jį žinotų kaip penkis pirštus, suprastų, ką reikia tvarkyti ir laiku inicijuotų darbus“, – teigia įmonės direktorius Mindaugas Genys.

„Mano BŪSTAS“ nuo praėjusių metų rudens pertvarkė savo veiklos modelį – klientų užklausas, priklausomai nuo jų pobūdžio, sprendžia tos srities ekspertas, kuris turi daugiausia kompetencijų spręsti konkretų klausimą. Kad kliento problema būtų pradėta spręsti nedelsiant, būtų kontroliuojama jos kokybė, terminai, atsakingi asmenys, ji pirmiausia pateikiama į skaitmeninę sistemą. Sistemoje užregistruoti klausimai perduodami spręsti konkrečiam specialistui: avarinės tarnybos darbuotojui, inžinieriui, apskaitininkui, užklausų valdytojui, e-pardavėjui, kokybės kontrolieriui ir t.t.

Žymos: |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ klientų pasitenkinimo rodiklis išaugo 37 proc.

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog praėjusiais metais fiksavo reikšmingus veiklos pokyčius, kuriuos pastebėjo ir įvertino patys klientai. Jų pasitenkinimo rodiklis ...
2025-01-17
Skaityti daugiau

Miestas

Šildymo sistemas jau sustygavo 

Pirmadienį Klaipėdoje bus pradėti šildyti ir gyvenamieji namai. Pastatų priežiūrą vykdantis „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog visi įmonės prižiūri daugiabučiai ir ...
2024-10-12
Skaityti daugiau

Miestas

Siūlo išsinuomoti unikalią erdvę reklamai 

Aukščiausiame Lietuvos daugiabutyje „Pilsotas“ gyvenantys klaipėdiečiai sugalvojo būdą, kaip panaudojant šio namo bendrąsias erdves užsidirbti pinigų, kurie bus panaudoti pastato ...
2024-07-12
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This