Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2020-12-21 |
Seimo nario, išrinkto vienmandatėje rinkimų apygardoje, darbas yra per du miestus, dalį savaitės leidžiant Vilniuje, dalį – tame mieste, kurio rinkėjams atstovaujama. Gyvenimas per du miestus tikrai nėra įprastas ir lengvas, tačiau turi ir pranašumų – galima džiaugtis darbo rezultatais ir Klaipėdoje, ir Vilniuje.
Šiandien trumpai apie dar vieną mano darbą Klaipėdai, kurio rezultatas pasiekė jau dirbant Seimo nariu, nors pirmieji veiksmai buvo atlikti prieš daugiau kaip metus. Parengiamieji darbai užtruko ilgai ir tai yra pavyzdys situacijų, kurios nepriklauso nei nuo politikų, nei nuo savivaldybės administracijos – pirmuosiuose dviejuose rangovo parinkimo konkursuose neatsirado dalyvių. Procedūros – laikui imlus dalykas, tad džiaugiuosi, kad procesas buvo sėkmingas trečiuoju bandymu ir dar šiemet darbai bus baigti.
Šiuo metu jau yra atliekami papildomos juostos, skirtos sukti į Herkaus Manto gatvę, ilginimo darbai P. Lideikio gatvėje, grįžtant nuo jūros, kur formuodavosi spūstys. Sankryžos pralaidumas šia kryptimi keisis iš esmės, nes pagrindinė problema buvo ta, kad juostos dalis, skirta posūkiui į dešinę, buvo labai trumpa, talpindavusi vos kelias transporto priemones. Antrojoje juostoje išsirikiavus transporto priemonėms, važiuojančioms tiesiai, juosta posūkiui į dešinę būdavo blokuojama, todėl neatlikdavo savo funkcijos.
Pastebimai prailginta juosta galės talpinti iki 12-15 transporto priemonių, taigi, palikus funkcionuoti anksčiau veikusius šviesoforo ciklus, tai iš esmės turėtų išspręsti čia susidarančią problemą.
Spūstys įprastai susidaro vakarais, kai miesto gatvės jau apytuštės, todėl srautui pasiskirsčius už šios sankryžos daugiau problemų kilti jau neturėtų.
Anksčiau čia jau buvome įrengę papildomą šviesoforo sekciją, tačiau pabaigus sankryžos tvarkymo darbus, ši vieta funkcionuos net efektyviau nei tuomet, kai sankryža turėjo senojo tipo žalios rodyklės lentelę, kadangi papildomos juostos blokavimo klausimas buvo aktualus ir tuomet.
Ačiū Klaipėdos m. savivaldybės administracijai už produktyvų bendradarbiavimą sprendžiant klaipėdiečių problemas!
Nuomone,jok tu raitas ant savo…o ne ant kitų!
Viskuom nepatenkinti,džiaukitės,kad kažkas po nereikalingų studijų,kur išleidžiami šimtai tūkstančių pinigų,dar randa lėšų ir realiai apčiuopemiems darbams atlikti.
O grazinti visus zalios rodikles kaip buvo anksciau ne bandet? Bus dar geriau
Ačiū už bent tokį sprendimą. Tikrai buvo problema.
Tai vienas iš pavyzdžių kai problema sprendžiama šalinant simptomus, o ne jos priežastis. Platesnė gatvė ir ilgesnė atkarpa talpinanti daugiau automobilių? Puiku! Reiškia mieste bus dar patogiau vairuoti automobilį. O tai reiškia, kad norinčių tai daryti bus dar daugiau, dar labiau važiuos, suks srautas į centrą, ir automobilių dar padaugės ir po kurio laiko H.Manto gatvė labiau apkrauta bus, o toje sankryžoje vėl trūks jiems vietos. Ir vėl reikės platinti? Ar ne taip Petrošiau? Ko taip susismulkinot? Jei daryt, tai penkių juostų estakadą! Daugiau asfalto, daugiau betono, daugiau medžių iškirsti. O gal verta pagalvoti kaip sumažinti automobilių skaičių, kad nebūtų tų kamščių? Siauresnės gatvės, platesni šaligatviai, daugiau žalumos, švaresnis oras. Kaip jums tai? Čia sudėtinga? Ar ne apie tai seimūnai turi galvoti?