Klaipėdiečiai nenori būti atskirti nuo Smiltynės (9)

Uostas ir jūra
Avatar photoPalmira Martinkienė
2020-12-18

„Smiltynės perkėlai” šią savaitę pranešus, jog dėl sugriežtintų karantino sąlygų iki sausio 3 d. stabdomi keltų reisai iš Senosios perkėlos į Smiltynę ir atgal, socialiniuose tinkluose pasipylė įrašai, kuriuose miestiečiai neslepia ir nuostabos, ir pykčio dėl tokio sprendimo.

Gyventojai stebisi, kodėl taip pasielgta, kai ekspertai kaip tik pataria žmonėms daugiau laiko praleisti gryname ore, kur yra mažai praeivių, o esą Smiltynė kaip tik ir yra tokia vieta.

Tačiau „Smiltynės perkėlos” dispečerinės darbuotoja teigia, jog dėl uždarytos Senosios perkėlos pasipiktinusių gyventojų skambučių nesulaukta.

Senoji perkėla nedirbs iki sausio 3 d. Martyno Vainoriaus nuotr.
Uždarė taupumo sumetimais?

Klaipėdietė Agnė savo „Facebook” paskyroje pasidalino įrašu, kuriame teigia suprantanti, jog būtina mažinti žmonių skaičių uždarose patalpose, bet prisipažįsta nesuvokianti, kodėl reikėjo uždaryti Senąją perkėlą.

„Smiltynėje yra didžiulė teritorija, kurioje miesto gyventojai gali nesibaimindami spūsčių būti gryname ore, pasivaikščioti su vaikais, pavedžioti šunis. Senamiesčio gyventojams tai yra vienintelė galimybė nesinaudojant (…) viešuoju transportu išeiti saugiai pasivaikščioti į gamtą. Negirdėjau skelbiant komendanto valandos savivaldybėse. Senosios perkėlos uždarymas gali paskatinti gyventojus masiškai keltis į Smiltynę mašinų keltu, kur neįmanoma yra užtikrinti tinkamų t.y. saugių atstumų, nes keltas yra pilnas automobilių ir žmonės priversti susispausti”, – argumentus, kodėl šis bendrovės sprendimas jai neatrodo logiškas, pateikia ji.

Moters teigimu, jai Smiltynės praradimas yra daug didesnė netektis nei parduotuvių uždarymas.

„Taip pikta, kad galvoju, jog daug ekonomiškiau būtų išjungti visas kalėdines iliuminacijas ir eglę Teatro aikštėje, nes ten daug daugiau būriuojasi žmonių nei kelte”, – mano klaipėdietė.

Moteris samprotauja, jog toks „Smiltynės perkėlos” sprendimas greičiausiai paremtas savanaudiškais tikslais, t.y. ekonominiais skaičiavimais, o ne tariamu susirūpinimu žmonių saugumu.

Tuo metu Eimantas, komentuodamas Agnės įrašą, teigia esą „Smiltynės perkėlos” veiksmai kuo toliau, tuo labiau prasilenkia su visuomenės poreikiais.

„Ta tendencija paskutinius kelis metus ryškesnė. Ir tai kompensuoti bandoma (-yta) reklama FB erdvėje su gražiais paveiksliukais ir mintimis”,- rašo klaipėdietis.

Jurgita atkreipia dėmesį ir į kitą dalyką – ką daryti kitoje marių pusėje gyventiems žmonėms? Jie, norėdami patekti į miestą, bus priversti naudotis Naująja perkėla, o tai nėra labai patogu, ypač jei kelionės tikslas yra senamiestis.

Panašiai samprotauja ir Denisas.

„Aišku, taupo pinigus AB „Smiltynės perkėla”, bet taupo žmonių sveikatos sąskaita ir tai yra socialiai neatsakinga. Uždarius Senąją perkėlą visi, norintys patekti į Smiltynę (ir aš), turėsime naudotis VIENA perkėla. Tad vietoje dviejų srautų bus VIENAS. Ir žmonės trinsis, būriuosis dvigubomis apimtimis, tad ir atstumus saugius išlaikyti bus sudėtingiau. Juoba, kai Naujojoje perkėloje dar ir mašinų pilna bus”, – rašo jis.

Tuo metu humoro nestokojantis Tada teigia, jog „ir taip per gerai, kad palieka bent veikiančią naująją perkėlą. Pvz., Vilniuj ar Šiauliuose ir tokios išvis nėra…Ir taip per gerai toj Klaipėdoj gyvenat”.

Į dispečerinę neskambina

„Smiltynės perkėlos” dispečerinės darbuotoja Ilona, penktadienio pavakarę paklausta, ar dėl uždarytos Senosios perkėlos daug sulaukta pasipiktinusių gyventojų skambučių, sakė, jo tokių išvis nėra.

„Ne, skambučių tokių negavome, būna, kad paskambina vos keli žmonės pasidomėti, ar Senoji [perkėla] uždaryta, ar dirba, o kad būtų pasipiktinusių, šiandien nebuvo nė vieno”, – sakė ji.

Bendrovės darbuotojos teigimu, daugiau skambina tie, kurie vyksta į Neringą.

„Tiktai klausia žmonės, kurie keliasi ir važiuoja su autobusais į Nidą. Klausia, kad jiems suspėti, nes atbėgus į Senąją perkėlą, jeigu jie mato, kad ji uždaryta, dar reikia nuvažiuoti iki Naujosios perkėlos, tai žmonės iš anksto pasiteirauja”, – teigė budinti dispečerė.

Žymos: | |

Komentarai (9):

Atsakymai į “Klaipėdiečiai nenori būti atskirti nuo Smiltynės”: 9

  1. Komendantas parašė:

    Ar dar neaišku, kas pasakyta:be nesvarbios priežasties nepalikti ne tik savivaldybės, bet ir gyvenamosios vietos!!! O čia, matai, kažkokioj Smiltynėj lyg nebūtų buvę, prie jūros gyvendami, jūros lyg nematę… Nieko, pakentėsit, nenumirsit be šito kurį laiką, miesčionys!

  2. Anonimas parašė:

    Smiltynės perkėlos sprendimas yra debiliškas. No more comments

  3. Romas parašė:

    Jūk aiškiai buvo pasakyta, – sedėkite namie. Per tokius gastroliuojančius dabar turime nevaldomą situaciją 🙁

  4. Alfredas parašė:

    Prie jo čia ta perkėla. Yra nutarimas. Tad pabūkime namie, leiskime issikvept virusui.

  5. Ko stebitės? parašė:

    Ar Klaipėdos valdžiai kada nors rūpėjo miesto žmonės, jų gerovė? Niekada!!!

  6. Faktas parašė:

    Niekas nedraudžia būti Smiltynėje, tik nereikia stumdytis keltose…. teleportokitės ir vaikščiokit arba ieškokit kito būdo kaip ten nusikasti apeinant keltus

  7. Vytautas parašė:

    Nesu klaipėdietis, bet manau, kad apribojus patekimą į Smiltynę Klp meras perlenkė lazdą.
    Kvailas sprendimas.

  8. Tomas parašė:

    Kiek buvo rašyta, užklausta Smiltynės perkėlos dėl keistų jos darbo metodų (kasų darbo, bilietų automatų, atmestinos kontrolės kelte perkėlimo metu), tai nei karto nesiteikdavo atsakyti. Tad netikiu, kad žmonės nesiskundė telefonu ar raštu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Spyglys

„Smiltynės perkėla“ pasiėmė išeiginę*

Nors šį rytą pučia tik silpnas brizas, o saulė net bando šypsotis pro lengvus debesėlius, „Smiltynės perkėla“ nutarė nedirbti ir ...
2024-12-20
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Perkėlos krantinių rekonstrukcijos projektui - aukso medalis

Klaipėdos jūrų uosto direkcijos investicijų projektui Naujojoje perkėloje Lietuvos pramonininkų konfederacijos kasmetiniame konkurse „Lietuvos metų gaminys“ skirtas aukso medalis. „Klaipėdos ...
2024-12-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

Buvusiai Senosios perkėlos vietai - trys idėjos

Nuo 2023-iųjų vasaros buvusį Senosios perkėlos pastatą valdanti bendrovė „Elka investicija‘‘ surengė kviestinį architektūrinį konkursą čia numatomam statyti administracinės paskirties ...
2024-12-02
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This