Rekonstruos tris Vakarų laivų gamyklos krantines

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2020-12-17

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė sutartį dėl krantinių Nr. 135A, 135, 136, skirtų laivams remontuoti, rekonstrukcijos. Po jos Malkų įlankoje esančios Vakarų laivų gamyklos krantinės bus visiškai pritaikytos remontuoti „Panamax” dydžio laivus. Darbus, kurių vertė – 8,7 mln. eurų – atliks UAB „Borta”. Juos ketinama pradėti dar šiemet ir užbaigti per maždaug dvejus metus.

„Vakarų laivų gamyklos įmonių grupė – stiprus tarptautinės laivų statybos ir remonto rinkos žaidėjas, vienas didžiausių miesto darbdavių, todėl suteiktos naujos galimybės itin svarbios šalies jūrinės inžinerijos pramonei ir regiono ekonomikos gyvybingumui”, – pranešime cituojamas Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

Kad Malkų įlankoje dirbanti laivų remonto ir statybos įmonė galėtų priimti didesnius laivus, buvo iškasta nauja dokų duobė, rekonstruotos 137A–139 krantinės, vienoje iš dokų duobių nustatyta maksimali 18 m grimzlė. Šiuo metu Vakarų laivų gamyklos dokų rikiuotėje – trys dokai, skirti remontuoti „Panamax”, „Postpanamax” ir „Aframax” tipo laivus. Planuojama, kad, sutvarkius infrastruktūrą ir pradėjus naudoti visus tris dokus, bendrovės pajėgumai išaugs kelis kartus.

„Šių krantinių rekonstrukcija yra logiška Malkų įlankos infrastruktūros išvystymo projekto tąsa ir neišvengiama, siekiant remontui priimti „Panamax”, „Post-Panamax” ir „Aframax” tipo laivus. Džiaugiamės, jog įgyvendinami pokyčiai atvers naujas galimybes prišvartuoti bei remontuoti didelio tonažo laivus prie krantinės. Iki šiol to padaryti neturėjome galimybės, kadangi pirsai, kuriais naudojamės, per daugelį metų susidėvėjo, nebeatitinka didelių tonažo laivų parametrų. Tikime, kad, užbaigus rekonstrukcijos darbus, galėsime dirbti efektyviau, našiau, padidinti darbų mastą, maksimaliai išnaudoti turimos technikos pajėgumus, bus kuriamos naujos darbo vietos ir pridėtinė vertė įmonei, miestui, uostui”, – teigė Vakarų laivų gamyklos įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.

Per 2020 metus Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija į uosto infrastruktūrą planuoja įvykdyti investicijų už 50 mln. eurų. Iki gruodžio pradžios buvo investuota apie 48 mln. eurų.

Žymos: | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Švietimas

Uosto direkcijoje – moksleivių diskusija apie klimato kaitą

Nuo 2012-ųjų kasmet Žemės dieną greta Uosto direkcijos pastato vidurdienį suplazdanti Žemės vėliava skelbia ne tik pavasario lygiadienį, bet ir ...
2025-03-20
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Neskundžiamas verdiktas: Kamineros krovinių terminalo pretenzijos – nepagrįstos 

Ir Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) atmetė Kamineros krovinių terminalo (KKT) skundą dėl Konkurencijos tarybos sprendimo neatlikti tyrimo Klaipėdos valstybinio ...
2025-03-20
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Paskelbtas naujas pietinio uosto projektavimo konkursas (2)

Uosto direkcija iš naujo paskelbė konkursą dėl pietinės uosto dalies statybos projektinių pasiūlymų parengimo ir statybą leidžiančio dokumento gavimo. Direkcija siekia, kad ...
2025-03-18
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
Loading
Share This