Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-11-08 |
Vyriausybės sprendimu visoje šalyje įvedus karantiną Registrų centras savo klientus ragina kuo daugiau paslaugų užsisakyti nuotoliniu būdu ir taip apriboti kontaktų skaičių su kitais asmenimis. Registrų centras primena, kad savitarnoje galima gauti didžiąją dalį įmonės teikiamų paslaugų, pavyzdžiui, užsisakyti išrašus, atnaujinti duomenis, įregistruoti juridinį asmenį ar sudaryti įgaliojimą, o gausios konsultantų pajėgos pasirengusios telefonu atsakyti į visus klientų klausimus.
Registrų centro savitarnos sistemoje galima ne tik užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, tačiau ir įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą. Be to, pasinaudodami neatlygintinomis paslaugomis gyventojai gali pasitikrinti savo nekilnojamojo turto mokestinę ar vidutinę rinkos vertę. E. sveikatos sistemoje, prisijungę prie savo paskyros, gali sužinoti informaciją apie atliktą COVID-19 tyrimą ar kitus sistemoje esančią savo sveikatos informaciją.
Pasak Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daivos Karaliūnietės, pavasarį per karantiną pastebimai išaugo į įmonės konsultantus telefonu ar internetu besikreipiančių klientų, todėl siekiant kuo geriau pasiruošti antrajai koronaviruso bangai buvo imtasi veiksmų plečiant konsultantų pajėgumus bei atnaujinant techninę įrangą.
Teigiama, jog registrų centro Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. skambučių, tačiau per pirmąjį karantiną (kovo-birželio) mėnesiais skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst. skambučių per dieną.
„Išaugus telefonu besikreipiančių klientų skaičiui ne visuomet galime operatyviai atsiliepti į visus skambučius ir suteikti reikalingą pagalbą. Dėl to raginame klientus pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt, kur klientai gali rasti atsakymus į daugelį jiems rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo klausimą, į kurį stengiamės atsakyti kuo operatyviau“, – pranešime žiniasklaidai pataria D. Karaliūnienė.
Interaktyvioje konsultacijų sistemoje paieškoje įvedus dominančią temą, pavyzdžiui, kaip įregistruoti nebaigtą statybą ar gauti duomenų išrašą, sistema pateiks atsakymus ir naudingas nuorodas.
Neradus atsakymo į rūpimą klausimą, sistemoje taip pat galima užduoti klausimą Registrų centro konsultantui.
Parašykite komentarą