Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-09-15 |
Oficialiai paskelbtas viešasis konkursas parengti uosto pietinės dalies vystymo projektinius pasiūlymus. Uosto direkcija laukia argumentuotų pasiūlymų, kokios galėtų būti plėtros pietinėje uosto dalyje gairės, kaip turėtų būti formuojama teritorija prie Kiaulės Nugaros salos, SGD terminalo ir Smeltės pusiasalio.
„Uostas susiduria su teritorijų stygiumi, todėl naujų zonų išvystymas padidintų uosto konkurencingumą, būtų patrauklus investuotojams. Labai svarbu, kad naujai suformuotos teritorijos būtų toli nuo gyvenamųjų zonų“, – projektuotojus dalyvauti konkurse pranešime žiniasklaidai kviečia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Projektuotojų prašoma teikti pasiūlymus, kaip suformuoti naujas, maždaug 70 ha ploto uosto veiklos zonas su maždaug 1 300 metrų ilgio vientisomis krantinėmis. Akvatorijoje turėtų būti įrengtas ne mažesnio nei 200 metrų pločio įplaukimo kanalas su 600 metrų pločio laivų apsisukimo ratu. Kanale ir rate būtų 17 metrų, o prie krantinių 16,5 metro gyliai. Naujojo uosto parametrai turėtų būti pritaikomi iki 400 metrų ilgio ir 60 metrų pločio laivams, su 15,5 metro grimzle.
Pageidaujama, kad rengiant pasiūlymus būtų pateiktos bent keturios pietinio uosto vystymo alternatyvos, įvertintas poveikis aplinkai, atlikti šlaito stabilumo skaičiavimai ir numatyti būtini sprendiniai dėl teritorijų suformavimo ir kranto sutvirtinimo. Numatyta, kad, vystant pietinę uosto dalį, bus suformuoti pietiniai uosto vartai – jiems galėtų būti panaudotas tam tinkamas uoste iškastas gruntas. Išvysčius pietinę dalį, joje galėtų atsirasti ir mažųjų ir pramoginių laivų prieplauka.
Atplėšti vokus su pasiūlymais planuojama spalio 15 dieną.
Parašykite komentarą