Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-09-11 |
Ketvirtadienį ir penktadienio pirmoje pusėje dalis „Swedbank” klientų patyrė nepatogumų, naudodamiesi elektronine bankininkyste. Jiems iškilo problemų, atliekant kai kuriuos pavedimus.
Klaipėdietė Danguolė teigė, jog jai per kelis kartus nepavyko susimokėti komunalinių mokesčių už suvartotą vandenį.
„Vis išmeta nurodymą, jog į „Klaipėdos vandens” sąskaitą negalima pervesti pinigų, nors ta sąskaita naudojuosi jau nepamenu kiek metų”, – teigė moteris.
AB „Klaipėdos vanduo” atstovė spaudai Gintarė Butkienė patikino, jog jų elektroninėje sistemoje jokių trukdžių nėra.
Tuo metu „Atviros Klaipėdos” žurnalistei ketvirtadienį popiet susisiekus su „Swedbank” konsultante Dovile, pastaroji patvirtino, jog „dabar yra sutrikimas, bandant apmokėti sąskaitas su duomenimis”.
Jos teigimu, greitu laiku trikdžiai turėtų būti pašalinti, tačiau kiek gali užtrukti, kol gedimas bus pašalintas, banko atstovė nesiryžo prognozuoti.
„Vakare, tikėtina, jau turėtų būti sutvarkyta”, – spėjo ji, banko vardu atsiprašiusi klientų už patirtus nepatogumus.
Tačiau penktadienio ryte minėtieji sutrikimai vis dar nebuvo pašalinti – tuo įsitikino „Atviros Klaipėdos” žurnalistė, pabandžiusi susimokėti už vieną paslaugą. Šįkart jau kita konsultantė mandagiai pranešė, jog sutrikimai vis dar tebetvarkomi.
Penktadienį po pietų gedimas buvo pašalintas.
Parašykite komentarą