Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-08-31 |
Per pastarąjį mėnesį mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ to paties pavadinimo elektroninės parduotuvės naujų pirkėjų skaičius išaugo apie 20 proc.
Skelbiama, jog šiam pokyčiui didžiausios įtakos turėjo liepos pabaigoje pirkėjams pasiūlyta nauja paslauga – prekių pristatymo abonementas, kurį įsigijusiems pirkėjams 30 dienų „Rimi.lt“ prekes pristato nemokamai. Iš viso abonementą įsigijo kas penktas e. parduotuvės pirkėjas. Pirmoji Lietuvoje įvedusi prekių pristatymo abonementą, artimiausiu metu „Rimi.lt“ plės šią paslaugą – pristatys daugiau abonemento versijų.
„Kurdami ir pasiūlydami prekių pristatymo abonementą, norėjome paskatinti pirkėjus išbandyti e. parduotuvę bei suteikti galimybę įsitikinti jos, kaip dar vieno būdo apsipirkti, privalumais. Negalvodami apie pristatymo sąlygas, abonementą turintys pirkėjai e. parduotuvėje apsiperka taip, kaip tai darytų tradiciniame prekybos centre: lankosi dažnai, perka tai, kas būtina kasdien rūpinantis savo ir artimiausių meniu, buitimi“, – pranešime spaudai cituojamas „Rimi Lietuva“ e. komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius. Pasak jo, 70 proc. tarp abonementą įsigijusiųjų – moterys, beveik 40 proc. abonemento savininkų turi vaikų.
„Įsigijusieji prekių pristatymo abonementą vidutiniškai „Rimi.lt“ apsipirko 3 kartus per mėnesį. Tai reiškia, kad pilnai galėjo išpildyti savo poreikius net ir nesilankant fizinėse maisto prekių parduotuvėse. Be abejo, dalis pirkėjų šį apsipirkimo būdą pasirinko ir dėl saugumo, kuris, deja, bet išlieka labai aktualus, šalyje toliau fiksuojant susirgimus karonavirusu. Pirkdami internetu, jie išvengia tiesioginių kontaktų ir dėl to, kad netenka lankytis daug žmonių sutraukiančiose vietose, ir dėl atsiskaitymo per e. bankininkystę ar mokėjimo kortele internetu tuo metu, kai pateikiamas užsakymas“, – sako V. Lukoševičius. Prekes pristatęs „Rimi.lt“ kurjeris neprašo pasirašyti jokių dokumentų, o užsakymo metu pateikus komentarą, kurjeris prekes palieka prie pirkėjo durų ar kitoje patogioje vietoje.
Prekių pristatymo abonementą per pirmąjį mėnesį išbandė Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių, t.y. visų miestų, kur šiuo metu veikia e. parduotuvė „Rimi.lt“, gyventojai. Tiek turintys abonementą, tiek visi „Rimi.lt“ pirkėjai šiuose miestuose įsigytas prekes gali atsiimti dviem būdais. Vienas jų – prekių pristatymas nurodytu adresu.
Vasaros viduryje „Rimi.lt“ išplėtė prekių pristatymo į namus paslaugą ir šiuo metu ją teikia ne tik Vilniuje ir Kaune, bet ir Klaipėdoje, jos šiaurinėje dalyje bei dalyje uostamiesčio rajonų: Luizėje, Klipščiuose, Tauralaukyje, Melragėje, Giruliuose, Karklėje, taip pat ir Palangoje.
Perkantys „Rimi.lt“ taip pat gali patys atsiimti prekes patogiu laiku tam skirtuose punktuose, kurie uostamiestyje veikia prekybos centruose „Taikos 64“ ir „Molas“.
Parašykite komentarą