Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-07-23 |
Baltijos prospekto ir Šilutės bei Vilniaus plentų žiedinėje sankryžoje jau greitai pradės plušėti ją rekonstruojantys statybininkai, todėl prasidės ir įvairūs eismo ribojimai. Tačiau Klaipėdos savivaldybės atstovai tikino, jog dės visas pastangas, kai vairuotojai patirtų kuo mažiau nepatogumų.
Martyno Vainoriaus nuotr.
Klaipėdos savivaldybė maždaug prieš pusantro mėnesio paskelbė, jog konkursą išrinkti rangovą rekonstruoti pačią problematiškiausią uostamiesčio žiedinę sankryžą laimėjo bendrovė „Kauno tiltai“, kuri pasisiūlė darbus atlikti už 30,5 mln. eurų. Sutartyje numatyta darbų trukmė – 30 mėnesių.
Šiuo metu rangovas jau baigia rengti rekonstrukcijos darbo projektą bei eismo schemas. Pirminiai variantai buvo pristatyti Klaipėdos savivaldybei.
„Mums labai svarbu žinoti, kada rangovas realiai pradės riboti. Norėtume, jog darbai prasidėtų kuo greičiau, nes šiemet reikia panaudoti 5 mln. eurų, kuriuos skyrė Lietuvos automobilių kelių direkcija. Todėl mums svarbu žinoti, kokiais etapais vyks darbai. Visa tai ir turi būti numatyta darbo projekte, kuris jau baigiamas rengti“, – teigė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Dobranskis.
Anot jo, itin svarbu žinoti ir tai, kada ir kuriam laikui Baltijos prospektu reikės uždaryti eismą.
„Rangovai ruošia ir eismo schemą. Kai ją turės, tada atsisėsime ir kalbėsimės. Miesto noras yra, kad pralaidumas žiedine sankryža išliktų kuo didesnis, o įvairūs ribojimai, kurių reikės, turėtų būti kiek įmanoma trumpiau. Tačiau šia dienai dar tikrai neįmanoma pasakyti, kur ir kada bus tie ribojimai, tai būtų tik spėliojimai“, – kalbėjo A. Dobranskis.
Tikimasi, jog sumažinti dėl šios žiedinės sankryžos atsirasiančius nepatogumus vairuotojams padės nutiesta laikina Lypkių gatvė – Statybininkų prospekto tęsinys iki kelio nuo Jakų žiedo Šilutės link. Šioms statybos rangovas jau išrinktas, sutartyje numatyta, kad darbus reikia atlikti per 8 mėnesius.
„Kai turėsime Lypkių gatvę, tada ir bus galima kalbėti apie rimtesnius eismo ribojimus Baltijos prospekto žiedinėje sankryžoje. Kol kas tikrai nėra jokių kalbų, kad šią sankryžą būtų galima visiškai uždaryti. Tačiau ir nedideli ribojimai neabejotinai sukels didelių problemų, juk srautas yra didelis, tai yra vienas pagrindinių įvažiavimų į miestą, o kituose – Tauralaukyje, Tilžės gatvėje vis dar vyksta darbai. Artimiausiu metu eismas Baltijos prospekto žiedinėje sankryžoje tikrai nebus ribojamas, planavimas vis dar vyksta tik popieriuje“, – patikino A. Dobranskis.
Anksčiau savivaldybė buvo skelbusi, jog žiedinės sankryžos realūs rekonstrukcijos darbai gali prasidėti rudenį. Panašu, jog taip ir atsitiks, nes, anot A. Dobranskio, „Kauno tiltai“ darbus planuoja pradėti maždaug po mėnesio.
„Jie dabar ir sprendžia, kada pradėti, nuo ko pradėti. O mes laukiame išsamesnės informacijos“, – teigė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas.
Rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“. Numatyta rekonstruoti Šilutės plento ruožą nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centro „Banginis“ teritoriją. Baltijos prospekto ruožas bus rekonstruojamas nuo automobilių salono sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku. Rekonstrukcijos metu bus uždarytas posūkis į Dubysos gatvę, žiedinė sankryža pertvarkoma į turbožiedą.
Vargas miestui kai asilai valdžioje
Ilgus metus niekas nevyko ir visiems matyt patiko. Prasidejo rekonstrukcijos visam mieste ir vėl blogai. Kas per žmones ir tas begalinis jų kvailumas? Smagu, kad miestas tvarkosi, to neįmanoma nepastebėti.
Vyko, kaip nevyko. Vyko visokie kreivi projektai su gudriai įpainiotais otkatais, kad niekas nieko neįrodytų, su ES pinigų nusiurbimais per visokius tam reikalui sukurtus neaiškius uabus ir vši, su galimybių studijom už pusmilijonius (tokių „studijų” galėjo kiek tik nori prirašyt studentai-praktikantai už dyką ar šiaip entuziastai už kokį 100 €, vistiek niekas nė nesiruošė kažką daryti), ir t.t. Dabar, kai vienas iš paramos etapų baigiasi ir reikia šį tą ES parodyt, tai ir prasidėjo karštligiški darbai visame mieste laikantis puikiausių sovietmečio tradicijų: kur kliuvo, kur nekliuvo, kur bac-bac, kur tiap-liap pastatėm – by tik prakišti, o po to nors ir tvanas (kas, beje, darosi gana reali perspektyva, ir e-sveikata Lietuvoje tai pirštu prikišamai parodė).
Avinai o ne valdžia,svarbiau viską išrausti o pabaigos nematyti
Statybininkų prospekto tęsinys….
Reiškia šiandieniniai ribojimai statybininkų prospekte tai tik trumpalaikis eismo ribojimas.
Kokie apribojimai?
Mes matom, kaip ant klaipėdiečių deda šį valdžia ir taryba.