Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-07-20 |
Nuo pirmadienio, liepos 20 d., visose prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse startuoja „Kietaviškių gausa“ socialinė akcija „Kiek pomidorų perki, tiek jų dovanojame „Maisto bankui“. Kartu kviečiama pirkti akcijos ženkliuku pažymėtas produktų pakuotes. Kiek tokių pakuočių bus nupirkta, tiek užaugintų daržovių bus padovanota „Maisto banko“ globojamiems nepasiturintiems.
Didžiausią šiltnamių kompleksą Baltijos šalyse turinčios įmonės „Kietaviškių gausa“ partnerystė su „Maisto banku“ prasidėjo jau daugiau nei prieš šešerius metus. Tai nėra vienkartinė įmonės akcija, bet nuolatinis tęstinis darbas, remiant socialiai mažiau pajėgius vartotojus.
„Visuomet buvome socialiai atsakingi ir mažiau pasiturintiems žmonėms aukojome daržovių, užaugintų mūsų šiltnamiuose. Šia iniciatyva viso sezono metu įsipareigojame dideliais kiekiais papildyti „Maisto banko“ maisto paketus, suprasdami, jog šiandieninė COVID-19 situacija socialiai remtinų asmenų sąrašą išplėtė beveik dvigubai. Įtraukdami į sumanytą akciją ir pirkėjus, paskatiname juos kiekvieną dieną pagalvoti apie tuos, kuriems pagalba šiuo metu ypač reikalinga. Nepasiturintys žmonės ne visada gali sau leisti pirkti daržovių, o jos, pagal visas PSO rekomendacijas, yra būtinos kasdieniniame maisto racione. Pradėjome akciją, kurioje pirkėjams nereikės nieko papildomai daryti – jie tiesiog ir toliau įprastai pirks daržovių savo stalui, o mes tokį patį jų kiekį svoriu įsipareigojame padovanoti ir, mūsų logistams padedant, išskirstyti „Maisto bankui“, – pranešime cituojamas „Kietaviškių gausos“ direktorius Mindaugas Pupienis.
„Maisto bankas“ teikia paramą maistu beveik šešiems šimtams kitų nevyriausybinių organizacijų visoje Lietuvoje. Tokiu būdu pagalba maistu pasiekia daugiau nei 138 tūkst. nepasiturinčių asmenų iš 214 Lietuvos miestų ir miestelių.
Parašykite komentarą