Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-07-10 |
Klaipėdos savivaldybė neatsisako idėjos kurti nuotolinius gyventojų aptarnavimo centrus, tačiau ir pirmojo atsiradimo reikės palaukti, nes kol kas žengiami tik pradiniai žingsniai idėjos realizavimo link.
Klaipėdoje kurti žmonėms patogius nuotolinius gyventojų aptarnavimo centrus, o ne steigti seniūnijas pernai rekomendavo bendrovės „Civitta“ atstovai. Klaipėdos savivaldybė su šia bendrove buvo pasirašiusi beveik 70 tūkst. eurų vertės sutartį, pagal kurią „Civitta“ vertino, kaip organizuojamas Klaipėdos savivaldybės administracijos darbas, o viena iš analizės dalių buvo išsiaiškinti seniūnijų poreikį.
Nors jos mieste ir reikalingos, nes gyventojams būtų patogiau spręsti įvairius jiems rūpimus klausimus, tačiau steigti seniūnijų nerekomenduojama, nes jų reikėtų penkių, o tai per metus kainuotų daugiau 500 tūkst. eurų. Todėl rekomenduojama ieškoti galimybių įsteigti Klaipėdos savivaldybės nuotolinius gyventojų aptarnavimo centrus.
Tokių centrų atsiradimas yra įrašytas ir tarp pernai miesto tarybos patvirtintų savivaldybės 2019-2023 metų veikos prioritetų. Numatoma, jog 2023 m. Klaipėdoje turėtų veikti 2-4 nuotoliniai gyventojų aptarnavimo centrai.
Klaipėdos savivaldybės administracijos vyriausiasis patarėjas Deividas Petrolevičius teigė, jog šių metų tikslas yra pasirengti koncepciją, koks ar kokie nuotolinio aptarnavimo centrai galėtų atsirasti.
„Turime išsigryninti, kokios paslaugos tame centre galėtų būti teikiamos, kol kas tokios analizės neturime padarę. Galimybių studijos dėl tokio paslaugų poreikio tikrai neplanuojame, koncepcija rengsime savo jėgomis“, – tvirtino D. Petrolevičius.
Anot jo, išsiaiškinti reikia, kokias paslaugas į nuotolinio aptarnavimo centrą galima iškelti iš Klaipėdos savivaldybės administracijos. Be to, numatoma, kad jame paslaugas galėtų teikti ir savivaldybei pavaldžios įmonės.
„Planuojame susitikti su savivaldybei pavaldžių įmonių vadovais ir pasikalbėti, paklausti jų nuomonės, ką jie įsivaizduotų. Apsitarsime ir su savivaldybės skyriais, kokias paslaugas tikslinga iškelti, kad į vieną centrą atėjęs žmogus viską gautų vienoje vietoje“, – kalbėjo patarėjas.
Paklaustas, ar nuotolinis gyventojų aptarnavimo centras yra planuojamas pietinėje miesto dalyje, nes joje gyvena daug klaipėdiečių, o iki savivaldybės toli, D. Petrolevičius tikino, jog įvardinti centro vietą dar yra laba anksti.
„Jei būtų įkurtas tik vienas didelis gyventojų aptarnavimo centras su savivaldybei pavaldžiomis įmonėmis ir savivaldos paslaugomis, tai veikiausiai kalbėtume apie centrinę miesto dalį, bet idėją dar turime išsigryninti. Svarbiausia dabar yra įsivertinti, kokia galėtų būti paslaugų apimtis, kad žmonėms tikrai būtų patogiau nei yra dabar“, – pabrėžė D. Petrolevičius.
kur užkišai straipsnį apie Tarybos finansų komiteto posėdį? Negerai kad atsirado komentaras pasakantis kas iš tikrųjų ir ką mėgina prakišti? Siūlau pasižiūrėti visiems tą posėdį per Youtube ir pasigėrėti..:D) Kas yra mąstantis – puikiai supras..
Centrai turi būti 3 – Pietų, Šiaurės ir Centro, tuo turi būti baigtas svarstymas !
Petrolevičius iš Šiaulių, jam dar neaišku.