„Klasco” patikrinimas: galutinio sprendimo dar nėra (11)

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2020-07-08

Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informavo, kad neplaninio „Klasco” patikrinimo metu buvo nustatyta, jog yra neatitikimų tarp aplinkos oro taršos šaltinių ir iš jų išmetamų teršalų inventorizacijos ataskaitos bei taršos leidime nustatytų duomenų.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Anot AAD, per inspekcinius vizitus ir neplanines išvykas į įmonę buvo tikrinama, kaip vykdomi geležies rūdos krovos darbai iš geležinkelio vagonų ant krantinės: ar atliekant krovos darbus dulkėms nusodinti buvo naudojamos vandens patrankos ir ar laistomi įmonės teritorijoje esantys technologiniai keliai. Pažymima, kad pareigūnai krovos darbus stebėjo ir ne darbo metu.

Per patikrinimą buvo įvertinti uosto teritorijoje įrengtų oro kokybės monitoringo stotelių matavimų duomenys nuo balandžio 12 iki birželio 10 d. Kietųjų dalelių koncentracijoms aplinkos ore nustatytų ribinių verčių viršijimai nenustatyti.

„Yra surašytas patikrinimo aktas, o įmonei duotas laikas pateikti paaiškinimus, papildymus. Departamento pareigūnai įvertins gautus paaiškinimus iš įmonės ir priims galutinį sprendimą. Greičiausiai tai bus ne anksčiau kaip per mėnesį. <…> Žalą vertinti dar per ankstyva. Yra surašytas patikrinimo aktas, o įvertinus viskas aplinkybes ir įmonės paaiškinimus bus galutinis sprendimas, tada bus galima spręsti“, – šio patikrinimo rezultatus BNS komentavo aplinkos viceministrė Justina Grigaravičienė.

Žymos: | |

Komentarai (11):

Atsakymų į “„Klasco” patikrinimas: galutinio sprendimo dar nėra”: 11

  1. Diana parašė:

    Turbūt reikia šauktis pagalbos į pasaulinę žiniasklaidą, kad viešintu kas dedasi Lietuvoje! Visi laukia išvadų, kas plika akimi ir taip matoma, vandens patrankos vienintelė apsauga!!! Rimtai?! Ir laiko tai rimčiausia apsauga, rimčiausiais veidais? Kur nuo tos patrankos su teršalais vanduo subėga? Niekam neįdomu… Žvejai tuose pačiuose vandenyse žvejoja…

    • Valdas parašė:

      Diana, neturi supratimo, žinių, tai netuščiažodžiauk.

    • Valdai parašė:

      Dianos žodžiuose yra teisybės. Paklausk Klasco kokių darbininkų kokios spalvos marių vanduo būna prie kokso krovos krantinių. Ir dar, Klaipėda yra vienas triukšmingiausių miestų Europoje. Tai gali neoficialiai sužinoti iš sąžiningų Sveikatos centro darbuotojų.

  2. Vites gyventoja parašė:

    Ačiū Gintarai, kad viešini informacija netyli. Nes mes gyventojai jau pavargom nuo juodų anglies geležies rūdos taršos, kai ryte atsikėlus viskas juoda: stalas spintelės net pusryčiauti negali produktus dėti ant stalo, tarp dantų geležis net girgzda. Gyventojų langų rėmai net rudi paliko, skardinės palangės surudijo.

  3. Uostas parašė:

    Niekas, niekada cia nesikeis, kam mes rupim eiliniai miesto gyventojai, kol sedes seime ir merijoj atsakomybes neturintis atlep….., nieko nebus, tada ir i rinkimus nera ko eiti

  4. G. parašė:

    Oho, komentare pateikta informacija šokiruojanti. :-O

  5. GintarasR parašė:

    KLASCO neseniai paskelbė atrankos dėl poveikio aplinkai vertinimo dokumentus, kuriais yra siekiama gauti leidimą pradėti geležies rūdos krovą dar arčiau miesto centrinės dalies – krantinėse 10 ir 11, esančiose šalia Žiemos uosto. Uždaro tipo krovos technologijų, laivo krautuvų, uždarų vagonų išpylimo stočių, naudojamų visame pasaulyje, KLASCO įrengti neketina, kaip ir iki šiol, dulkėtumo valdymui bus naudojamos tik vandens patrankos. Jų efektyvumu šiuo metu tiki išimtinai vien už aplinkosaugą Klaipėdoje atsakingų institucijų vadovai.
    Viešinamuose KLASCO dokumentuose yra nurodomi atstumai nuo supalnuotos labai taršios veiklos vietos iki gyvenamų pastatų.

    Artimiausi gyvenamosios paskirties pastatai ir atstumas nuo PŪV (Planuojamos Ūkinės Veiklos) objekto/sklypo ribos iki jų:
    • J. Zauerveino g. 1, 5 ,7, 9 – 0,4/0,2 km;
    • J. Zauerveino g. 9A, 13, 15, 19, 21, 23, 25 – 0,3/0,2 km;
    • N. Uosto g. 22 – 0,2/0,04 km;
    • N. Uosto g. 17 – 0,2/0,1 km;
    • N. Uosto g. 15A – 0,3/0,1 km;
    • Švyturio g. – 0,2/0,06 km.

    Net neabejokit, kad šia nauja laime kartu su išvardintų gatvių gyventojais dalinsis ir didžioji dalis miesto centrinės dalies gyventojų ir įstaigų darbuotojų.

    Klaipėdiečiai gali susipažinti su visais viešinamais dokumentais čia: https://drive.google.com/drive/folders/1aoKnBzCV48beWQ6y_ARt7Am5XEECCnH-

    Jeigu kas nors viešai įrodys, kad Europos Sąjungoje yra kitas toks uostamiestis, kurio istorinio centro dalyje yra atviros technologijos būdu kraunami milijoniniai kiekiai geležies rūdos – pats asmeniškai įteiksiu labai sveiko gėrimo – kefyro – butelį, kaip paskatinamąjį prizą. Po išmkilmingos dalies ir gėrimo degustacijos – galėsime išsamiai aptarti Klaipėdos, kaip Žaliojo uosto, perspektyvas 🙂

    • Sportininkų g parašė:

      O Jėzus Marija ?. Ir nėra jiems jokių pasipriešinimų…

    • klp parašė:

      yra du veiksniai, kurie leidžia nuodyti gyventojus: 1. bekiaušė miesto valdžia ir 2. korumpuota Aplinkos apsaugos ir Sveikatos apsaugos ministerijos, kurios teisiškai palaimina kažkam naudingus taršos normatyvus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Regionas

Sunaikino natūralią pievą

Aplinkos apsaugos departamento (AAD) Klaipėdos valdybos pareigūnai nustatė, kad Salantų regioniniame parke sunaikinta natūrali pieva. Žala aplinkai siekia beveik 18 ...
2025-05-07
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

„Klasco“ pavyko pasiekti teigiamų pokyčių

Po ženklaus krovinių srautų praradimo Klaipėdos uoste 2022 m. ir prasitęsusio tranzitinių krovinių susitraukimo 2023 m., koncerno „Achemos grupė“ valdomai ...
2025-05-06
Skaityti daugiau

Aplinkosauga, Svarbu

„Klaipėdos vandeniui“ - rimtas įspėjimas dėl taršos nuotekose  (4)

Uostamiesčio savivaldybės valdomai AB „Klaipėdos vanduo“ pirmos instancijos teisme nepavyko panaikinti aplinkosaugininkų jai skirto įspėjimo dėl leistinos taršos į aplinką ...
2025-05-02
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
undefined
🙂
Loading
Share This