Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-06-19 |
Lietuvos bendrasis planas, kuriame yra atžymėti du smulkesnieji planai: uosto ir miesto, neš valstybei tik ekonominę žalą. Mes, Klaipėdos miesto bendruomenės, konstatuojame, kad kuriama ne Lietuvos gerovė, bet įgyvendinami privataus verslo planai.
Manome, kad didžioji dalis Klaipėdos miesto gyventojų yra pasipiktinę tikslais, kuriuos surašė Susisiekimo ministerija, o 2020 m. birželio 17 d. Vyriausybės posėdyje juos perskaitė ministras Jaroslav Narkevič.
Pasirodo, kad 30 ha Giruliuose iškirs girios ir įrengs geležinkelio mazgą tam, kad panaikintų geležinkelį mieste, t.y. sumažintų geležinkelio transporto (triukšmo ir vibracijos) poveikį Klaipėdos miesto centrinėje dalyje.
Klaipėdiečiai kreipiasi į susisiekimo ministrą: jei iškelsite geležinkelį iš miesto centro (tiksliau šiaurinės miesto dalies) tai pagerinsite 2-3 tūkst. aplinką, tačiau pabloginsite gyvenimo kokybę net 100-tui tūkstančių gyventojų, nes Klaipėdos miestą ypatingai teršia automobiliai. Miestiečiai, kurie gyvena pietinėje miesto dalyje šalia LEZ’o, Šilutės plento, Baltijos prospekto, Minijos gatvės ir t.t. atsigauna Girulių miške, kuris yra vadinamas Klaipėdos miesto plaučiais.
Klaipėdiečiams tenka eiti pėsčiuoju tiltu per geležinkelį. Ką mato? Geležinkelio mazgą ir apie 30 ha plynus laukus, kuriuose tėra keletą gyvenamųjų namų Klevų gatvėje. Tai – Luizės rajonas. Kitoje geležinkelio pusėje taip pat nėra gyvenamųjų namų.
Tik Vitės rajono gyventojai yra nepatenkinti geležinkelio sukeliama vibracija ir triukšmu. Jie kreipėsi į geležinkelį ir buvo jau pažadėtos sienelės, kurios turėjo pagerinti gyvenamąją aplinką.
Vitės bendruomenė nariai 2020-05-14 iš Susisiekimo ministerijos gavo atsakymą „Dėl priemonių transporto keliamam triukšmui ir vibracijai mieste sumažinti“, kuriame pareiškė, kad vykdydami Finansų ministerijos Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso sukeltų pasekmių mažinimo planą Susisiekimo ministerija numatė neskirti pinigų projektui „Neigiamo poveikio aplinkai mažinimas geležinkeliuose“ . Susisiekimo ministerija ilgai lauktą Vitės rajono gyventojų projektą dėl neigiamo poveikio aplinkai mažinimo išmeta į šiukšlyną. Tokį jų elgesį reikia suprasti, kaip didelį rūpestį Klaipėdos
gyventojais.
Susisiekimo ministerija, suradusi patį primityviausią ir šlykščiausią pretekstą – koronavirusą, išsityčioja ne tik iš Vitės rajono gyventojų, kai atsisako įrengti sieneles, bet iš visų klaipėdiečių, kai per Vyriausybės posėdį ministras J. Narkevič apsimestiniu rūpesčiu dėsto Klaipėdos miesto geležinkelio problemų sprendimą.
Mes puikiai suprantame, kad Klaipėda toli, net už 300 kilometrų nuo Vilniaus. Todėl dalyvaujame visuose LR Vyriausybės posėdžiuose, kai svarstomi Klaipėdos klausimai. Vieni klaipėdiečiai pasisako, kiti stebi posėdį, o treti stovi su plakatais.
Klaipėdiečiai kiekvieną kartą išvykdami iš uostamiesčio informuoja žiniasklaidą apie ką kalbės, ko siekia atvykdami į Vyriausybės posėdį. Spaudai tai visiškai neįdomu. Nei viena televizija, nei vienas laikraščio žurnalistas neatėjo ir nepaviešino Lietuvos gyventojams, kokios ekologinės katastrofos sulauksime, jei verslo grobuonys įgyvendins savo siaurus planus, kuriuos įvynioja į labai gražius popierėlius (proveržis, dideli pinigai į biudžetą ir t.t.).
Atvykome ir dalyvavome, kai buvo tvirtinamas uosto bendrasis planas 2019-11-27. Kitas vizitas į Vilnių buvo 2020-12-04. Vykome ir 2019-12-11. Paskutinis piketas vyko 2020-06-17 ir buvo skirtas Girulių girios išsaugojimui ir reikalavimui nepriimti sprendimo dėl geležinkelio mazgo planų rengimo, nes akivaizdžiai ignoruojamos pastabos ir pasiūlymai.
Apie Klaipėdos, o iš tikro, apie Lietuvos ateitį rašė tik internetinis laikraštis „Atvira Klaipėda” ir Pilieciams.lt
Kur pasirašyti, kad esu pries misko kirtima?
Mieli Vitės gyventojai, 30ha, tai tik pradžios pradžia. Vėliau seks giliavandenis, po to didžiulis “sausasis uostas”, o tada jau ne tik Vitės gyventojai, bet ir visa šiaurinė miesto dalis bus pilnai industrializuoti. Jau nekalbu apie taršos lygio padidėjimą visame mieste…
Uostas Melnėragėje ir miško iškirtimas tai bus ekologinė katastrofa didesnė neisukele oligarchai iš Greegeo. Oligarchai Norilske ir oligarchai BP.Žinokite dėl pelno oligarchai sunaikins Klaipėda. O juros krantas bus Skuode
Siandien birzelio 19 d. visi renkames prie savivaldybes 13:20! Ne Giruliu misko kirtimui!
Ar tie, kurie rašo, kad gerai, jei iškirs Girulių mišką išvis savam prote? Ta prasme jūs adekvatūs? Ar jau visai esat oligarchų baudžiauninkėliai su praplautom smegenim?
Nedaug iškirs, nieko tokio. Bus elektrifikacija.
Oi laukiam, nesulaukiam kada pagaliau geležinkelis bus atitrauktas nuo mūsų namų. Tai ženkliai pagerins 2-3 tūkst gyventojų gyvenamosios aplinkos kokybę . Girulių miškas – 16,3 kv. km. (Wikipedijos duomenimis). Iškirsti 30 ha, tai reiškia 0,3 kv. km. Miško lieka 16 kv. km. Manau, kad tai nėra žymus miško iškirtimas. Pietinės miesto dalies gyventojai galės ir toliau čia atvažiuoti kartą per metus pasivaikščioti. o mums gyventi kasdien. Patikėkit, kad namuose būti nėra gera, kai sąstatai kas 15-20 minučių pralekia pro pat namus sukeldami didžiulį triukšmą, vibraciją, kad namuose net siūbuoja lempos. Dieną ir naktį.
Juk ne visą mišką kirs, o tik dalį, ten kur ir taip yra traukiniai. Geras sprendimas.
Tik sveiko proto neturintis gali kirsti šaka ant kurios sėdi….
Tai oligarchu planu vykdytojai
O narkevičiai tai oligarchu planu vykdytojai