Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-06-18 |
Klaipėdos savivaldybei ruošiantis rekonstruoti septynias Klaipėdos senamiesčio gatves, Saugaus eismo komisija ketvirtadienį priėmė sprendimą ir dėl būsimo leistino greičio jose.
„Atvira Klaipėda“ jau nekart buvo rašiusi, jog numatoma rekonstruoti Žvejų g. (ruožas nuo Tiltų iki Pilies gatvės), Teatro g., Sukilėlių g., Daržų g. (nuo Pilies iki Aukštosios gatvės), Aukštąją g. (nuo Daržų iki Didžiosios Vandens gatvės), Didžiojo Vandens (nuo Aukštosios iki Tiltų gatvės) ir Vežėjų gatves (nuo Turgaus iki Daržų gatvės). Šių gatvių dangai numatoma naudoti tašytus akmenis, jais pakeisti dabar esančius lauko riedulius, o šaligatvius suformuoti iš granito plokščių.
Pasak Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vyriausiojo specialisto Vytauto Paukštės, pagal teisės aktus tokios kategorijos gatvėse leistinas greitis turi būti ribojamas iki 20 km/h. O dabar šiose gatvėse galima važiuoti 10 km/h greičiau.
Komisija vienbalsiai sutiko, kad projektuotojai numatytų tokį naują apribojimą – sumažinti leistiną greitį nuo 30 iki 20 km/h.
Štai ir bus akmenų pilies bokštui ar ir vėl dings .
Senamiestyje išvis turėtų uždrausti automobilių eismą visuose gatvėse išskyrus Turgaus, Sukilėlių ir Teatro gatves. Šiaip keista, Klaipėdos medžių ir (ne) užteršto oro gynėjai neapsiima to.
Ką gi, Klaipėdoje kas 10-15 metų objektai rekonstruojami iš naujo. Betono ir panašių medžiagų apyvarta Klaipėdoje klesti. O kur dar nauji projektavimo darbai. Juk turtingi esma, Zauerveinas ar kitas tūlas lietuvininkas pasakytų.
Tai, kad gatvės ir reikia rekonstruoti kas 10 metų. Ar gatvės galima rekonstruoti tik tada kai gatvėje tokios duobės jog juose maudytis galima?