Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-06-08 |
Nuo balandžio vidurio iki vasaros pradžios elektrobusai „Dancer“ Klaipėdos gatvėmis nuriedėjo 10 190 kilometrų.
„Žinoma, dvi iš daugiau nei 200 transporto priemonių, esančių bendrame viešojo transporto tinkle, nėra daug, kaip ir tie 10 000 kilometrų iš beveik 1 milijono bendros mėnesio ridos, tačiau miestas ruošiasi 2030 metų reikalavimams ne paskutinę minutę. Šalia elektrobusų jau beveik 30 proc. ridos yra atliekama su dujiniais autobusais, kurie gerokai mažiau taršūs nei įprasti dyzeliai”, – rašoma VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) pranešime.
Elektrobusai važinėjo 1 ir 8 maršrutais. Maksimali autobuso vienos dienos rida buvo 152 kilometrai.
„Pirmoji eksploatacijos patirtis rodo, jog lietuviškojo „Dancer“ patikimumas šiltuoju sezonu yra gana priimtinas. Eismo sąlygos ir mažesnis dėl karantino keleivių srautas leidžia patogiomis sąlygomis kaupti naudojimo patirtį, spręsti klaidas, tobulėti ir ruoštis ateičiai. Dažniausiai „Danceriai“ važiuoja 1 maršrutu, taip galbūt yra dėl patogaus trasos ilgio atitikimo technologiniams baterijos parametrams”, – rašo KKT.
Remiantis kitų šalių skaičiavimais, pavasarį važinėję „Danceriai“ sutaupė apie 6 300 kg anglies dioksido lyginant su dyzeliu varomais autobusais. Visiškai nulinė buvo azoto oksidų ir kietųjų dalelių emisija.
Dioksido buvo „pagaminta” gaunant elektrą? Kiek elekrtos buvo panaudota, kiek kainavo . Straipsnis madingas, tik informacijos nedaug.