Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-06-04 |
Klaipėdos savivaldybė pasirašė sutartį su rangovu, kuris rekonstruos išskirtinį uostamiesčiui objektą – pagrindinį įvažiavimą į Klaipėdą, vadinamąją Baltijos prospekto estakadą.
Atvirą konkursą dėl Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbų su darbo projekto parengimu laimėjo AB „Kauno tiltai“. Šios bendrovės pasiūlymą Savivaldybės Viešųjų pirkimų komisija pripažino ekonomiškai naudingiausiu.
„Lieka tikėtis, kad rangovas, kuris turi didžiulę patirtį įgyvendinant panašius objektus, darbus atliks kokybiškai ir numatytais terminais. Startavus projektui teks dar daug ir nuosekliai dirbti užsitikrinant nenutrūkstamą šio projekto darbų finansavimą. Tikiuosi, kad Seimo ir Vyriausybės kaita nesustabdys šio ypač svarbaus projekto ir amžiaus statyba nesitęs amžiais, – pranešime cituojamas Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas.
Konkursui, susipažinus su jo sąlygomis, buvo pateikti šeši pasiūlymai. AB „Kauno tiltai“ pasiūlyta kaina už darbus – beveik 30,5 mln. Eur (iš anksto skelbta preliminari projekto vertė 36 mln. Eur).
„Po dešimt metų trukusių įvairių svarstymų ir įvairiausių siūlymų, tarp kurių būta net ir tokių kontroversiškų, kaip antai, iškasti tunelį, pagaliau turime rezultatą, – sako Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis. – Šis, pagrindinis įvažiavimas į Klaipėdą, jau seniai kelia nemažai problemų. Dėl didelio intensyvumo eismo esamoje Baltijos pr., Šilutės pr. ir Vilniaus pl. žiedinėje sankryžoje gretimuose įvažiavimuose susidaro transporto spūstys, kurios ne tik gadina eismo dalyvių nuotaiką, bet ir didina miesto taršą, neigiamai veikia šios miesto dalies gyventojų kokybę. Šios sankryžos rekonstrukcija iš esmės pagerins esamą situaciją“.
Rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“. Sankryžos rekonstrukcijos darbai bus pradėti jau šį rudenį, tam yra numatytos lėšos. Iki to laiko rangovas turi parengti darbo projektą, tad bent artimiausius mėnesius su statyba susijusių nepatogumų vairuotojai neturėtų patirti. Apie planuojamus eismo apribojimus bus paskelbta atskirai. Numatyta darbų trukmė – 30 mėn.
Numatyta rekonstruoti Šilutės plento ruožą nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centro teritoriją. Baltijos prospekto ruožas bus rekonstruojamas nuo automobilių salono sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku. Rekonstrukcijos metu bus uždarytas posūkis į Dubysos gatvę, žiedinė sankryža pertvarkoma į turbožiedą.
Vykstant rekonstrukcijos darbams, eismo žiedine sankryža uždaryti neketinama, tačiau iš trijų juostų gali būti leidžiama važiuoti tik viena. Statybos metu vairuotojams bus rekomenduojama aplenkti šį įvažiavimą į Klaipėdą, juolab kad iki žiedinės sankryžos darbų pradžios turėtų būti pabaigti kitų didesnių kelių mieste tvarkymo darbai, juose nebeturėtų būti eismo ribojimų.
Bus pastatytas patogus statinys visiems atvykstantiems ir išvykstantiems,tad visiems reikia turėti kantrybės.
Statybos metu važiavimo pralaidumas bus kaip ir dabar, nes dabar eismas vyksta lėtai, o per statybą turėtų likti toks pat,
užtat po to reikalai ryžkiai pagerės !
Nesąmonė. Bus kaip su Jakų žiedo kamščiais. Eilinis pinigų švaistymo atvejis. Lenkijoje rimtuose objektuose statybos vyksta nuo 7.00 val. iki 22.00 val., t.y. beveik dvigubai ilgiau, kas reiškia dvigubai greičiau baigiami darbai.
Tai, kad Jakų žiede kamščių nelabai ir bėra. Aišku liko 15 minučių kamštis puse 5, nes visi pajuda vienu metu iš gamyklų, bet čia jau ne žiedo problema.
Neatsimenu kada nėra buvę kamščio važiuojant nuo Baltijos pr. pusės , ypač į Ermitažo pusę. Galbūt pataikau 🙂 O tiems, kas ten kasdien ta kryptimi važinėjasi piko metu, Jakų žiedo rekonstrukcija realiai yra nulio vertės. Ir dar atsiminkime , kad po didžiosios rekonstrukcijos kišmaro, įvyko dar viena rekonstrukcija, kuomet buvo nutiestos papildomos juostos iš Šilutes ir Ermitažo pusių. Pirminės rekonstrukcijos projektas, grubiai tariant, buvo visiškas gaidys.
Tokie ten tie kamsčiai prie šviesoforo tiek pat laiko praleidi. Pati Jakų žiedo rekonstrukcija turėjo milžinišką įtaką. Ką reiškia viena autostrados srauto į Klaipėda nuėmimas nuo žiedo. Beje nebe liko vasarinių spūsčių nuo Palangos. Tuo metu kas galėjo pamanyti jog už Palangos pl. pasistatys naujas miestas.
Kažin ar suprato Baltijos pr. butų savininkai – turite 30 mėn ( 2,5m) dingti iš ten. Vėliau už savo butelį vargu ar gausite puse kainos. O „Baltijos terasoms” užuojauta – taip valdžia rūpinasi verslu.
O prie ko tos „Baltijos terasos” jos visai kitoje Baltijos pr. pusėje.
Prie to, kad sankryža daroma sunkiojo transporto pralaidumui į uostą, ne naivių miestelėnų transporto srautų subalansavimui, o tas sunkusis taršusis transportas važiuos iki pat marių , terminalo, per visą Baltijos prospektą, pro „Baltijos terasas” nors jos ir be terasų. Vyraujanti vėjų kryptis pietvakarių, vakarų – tai visas transporto smogas tvoks ant pietinės viso prospekto gyvenamosios dalies pusės. Visu ilgiu. Ateityje ir dviejų lygių sankryža su Taikos pr. ir Minijos gatve. Tik visa tai ne už uosto magnatų pinigus, o mūsų visų. Vietoje finansavimo mokykloms, darželiams ir t.t. Su kuo ir sveikinu.
Tai kad jau dabar fūros važiuoja per Baltijos prospektą. Per kur kitur jom važiuoti? Per Tilžės ir Sausio 15 gatvę? Ar per tiesiai per Žvejybos uostą? Beje konteinerių ir keltų terminalas skuria nedidelę taršą, ypač lyginant su kitom uosto dalim ir Šilutės plentu.
Tai kad sunkusis transpirtas ir dabar važiuoja. Estakada tik pagerins jų pralaidumą, skleidžiamą taršą, o akustinės sienelės – ttiukšmą.
O salygose nenumatete reikalavimo visa para dirbti?
Gal tada laikas per puse sutrumpetu?
30 men. Yra kosmosas. Zinant kaip vyksta statybos, nenustebciau jei ir iki 50 men uzsites.
Kokiais keliais i terminala furos vaziuos?
Kiausingalviai.
Sveiki atvykę į pragarą.
čia dar tik negrabūs vartai į jį, pats pragaras bus mieste. Turime ko nusipelnėme
Šilutės pl. jau dabar prie Tilžės žiedo susiaurintas iki 2 juostų. Ir jokios katastrofos neatsitiko.