Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-05-14 |
Mokyklos viaduku ir P. Lideikio gatves jau leidžiama važiuoti 70 kilometrų per valandą greičiu. Tokia naujovė laukia ir vadinamajame Girulių plente. Valdininkai neatmeta galimybės, jog mieste galėtų būti ir daugiau gatvių, kur greitis būtų didesnis nei 50 km/h.
Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija balandžio pabaigoje nusprendė, jog Mokyklos gatvės viaduku, P. Lideikio gatve nuo Manto gatvės iki vadinamojo Melnragės žiedo bus leidžiama važiuoti 70 km/h greičiu. Toks leistinas greitis bus nuo balandžio 1-osio iki spalio 31 dienos.
„Šiais metais šiomis gatvėmis važiuoti 70 km/h greičiu galima ne nuo balandžio 1-osios, leidimas pradėjo galioti šiomis dienomis, kai buvo pastatyti atitinkami kelio ženklai. Kitais metais pradžia jau bus balandžio 1-oji, nes sprendimas bus žinomas iš anksto, tad ir ženklai bus pastatyti prieš balandžio 1-ąją“, – teigė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyrius vedėjas Rimantas Mockus.
Jis priminė, jog Saugaus eismo komisija taip pat nusprendė nuo balandžio 1-osios iki spalio 31 dienos leisti važiuoti 70 km/h greičiu ir Girulių plente – nuo Melnragės žiedo iki Girulių gyvenvietės, tik kai kuriose vietose paliekant galioti 50 km/h greitį.
„Tačiau Girulių plentas po rekonstrukcijos dar nėra pripažintas tinkamas naudoti. Kai tai bus padaryta, iškart bus pastatyti atitinkami ženklai ir leistinas greitis padidės“, – informavo R. Mockus.
Šiuos tris siūlymus dėl greičio padidinimo Saugaus eismo komisijai pateikė miesto tarybos narys Audrius Petrošius. Prašymą nuo 50 iki 70 km/h padidinti leistiną greitį Mokyklos gatvės viaduku Saugaus eismo komisijai buvo pateikęs ir S. Daukanto g. seniūnaitis Eimantas Koševoj.
Policijos pareigūnai nepritarė sumanymui padidinti leistiną greitį Mokyklos gatvės viaduku ir P. Lideikio gatve, nes esą dėl to gali padaugėti avarijų, tačiau Saugaus eismo komisijos narių dauguma palaikė tokį sprendimą.
Klaipėdiečiai diskutuoja, jog mieste gali būti ir daugiau gatvių, kur leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h. Tarp minimų gatvių yra Baltijos prospektas, Liepojos plentas, Jūrininkų prospekto ruožas nuo sankryžos su Taikos prospektu link tilto per geležinkelį.
„Mes turime sulaukti racionalių ir ne pavienių pasiūlymų. Jei kreiptųsi asociacijos, organizacijos, seniūnaičiai, gyventojų grupės, aišku, kad pasiūlymus svarstytume Saugaus eismo komisijoje. Deja, į visus pavienius siūlymus tikrai negalime sureaguoti. Be to, vertinsime ir tai, kaip klaipėdiečiams sekasi važiuoti 70 km/h greičiu tose gatvėse, kur jau leidžiama tai daryti. Sprendimai nėra nekintantys. Jei bus poreikis, jie gali būti panaikinti, bet tikrai gali būti svarstomi ir nauji pasiūlymai“, – pabrėžė R. Mockus.
Mokyklos gatvės viaduku važiuoti 70 km/h greičiu buvo galima ir anksčiau. Greitis sumažintas iki 50 km/h, kai vyko Pilies tilto rekonstrukcija, ir Mokyklos gatvės viaduku labai suintensyvėjo eismas. Pasibaigus Pilies tilto rekonstrukcijai, greitis ant Mokyklos gatvės viaduko nebuvo pakeistas.
Anksčiau ir Liepojos plentu buvo galima važiuoti 80 km/h greičiu, tačiau padidėjus avaringumui, įvertinus kitas aplinkybes, greitis buvo sumažintas iki 50 km/h.
O kaip bus su sviesoforais,juk stovesi kur kas ilgiau,tad nauda=o