Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-04-25 |
SEB ir „Swedbank“ klientai jau gali naudotis itin greitais ir patogiais mokėjimais – lėšas pervesti į kitą banką vien žinodami pinigų gavėjo telefono numerį.
Tokiai paslaugai kelią atvėrė Lietuvos banko sukurta ir valdoma telefono numerio susiejimo su mokėjimo sąskaitos numeriu sistema. Ji yra atvira ir naujiems dalyviams – mokėjimo paslaugų teikėjams.
„Tokie pervedimai yra puiki alternatyva atsiskaitymams grynaisiais pinigais, nes leis sumokėti čia ir dabar bet kuriuo paros metu vienu ekrano prilietimu – lėšos iš karto įkris į gavėjo sąskaitą. Mokėjimo pagal telefono numerį paslaugai nereikia jokių papildomų investicijų ir ji galėtų būti puiki alternatyva kitoms atsiskaitymo priemonėms, pavyzdžiui, mažose parduotuvėse, kirpyklose ar panašiai“, – pranešime spaudai cituojamas Lietuvos banko valdybos narys Marius Jurgilas.
„SEB klientai įprastai per mėnesį atlieka beveik 84 tūkst. mokėjimų pagal telefono numerį kitiems SEB programėlės naudotojams. Tikime, kad, išplėtę funkcijas ir sudarę galimybę pervesti pinigus pagal telefono numerį ir į kitą banką, savo klientams suteiksime itin patogią paslaugą. Prieš kelias savaites pirmieji Lietuvoje prisijungėme prie specialios Lietuvos banko infrastruktūros, leidžiančios susieti telefono numerį su savo banko sąskaita, ir matome, kad klientai aktyviai sieja savo telefono numerį su sąskaita ir laukia šios paslaugos. Ji itin reikalinga dabar, kai yra ypač svarbu riboti fizinius kontaktus ir kuo mažiau naudoti grynuosius pinigus“, – sako SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
„Vis daugiau gyventojų išmanusis telefonas tampa pirmine priemone finansiniams reikalams tvarkyti – kasdien tūkstančiai „Swedbank“ programėlės naudotojų už prekes ir paslaugas atsiskaito bekontakčiu būdu mobiliuoju telefonu ar išmaniaisiais laikrodžiais, naudojasi „Apple Pay“ paslauga. Lietuvos bankui sukūrus sistemą, kuri leidžia atlikti pervedimus pagal telefono numerį, vartotojams bus dar patogiau“, – teigia Pavel Ladziato, „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovas.
Norėdamas naudotis pervedimų pagal telefono numerį paslauga, vartotojas turės banko mobiliojoje programėlėje duoti sutikimą susieti savo telefono numerį su pasirinkta sąskaita. Į šią sąskaitą jis gaus mokėjimus iš kitų paslaugos naudotojų. Pinigams pervesti tereikės pasirinkti mobiliojoje programėlėje gavėją iš kontaktų sąrašo arba suvesti lėšų gavėjo telefono numerį. Pervedimas bus galimas, jeigu gavėjas taip pat bus susiejęs savo telefono numerį su sąskaita.
Besinaudojantiems mokėjimo paslaugų krepšeliais, į kuriuos įskaičiuojami ir pavedimai, pervedimai pagal telefono numerį papildomai nekainuos. Kitiems klientams šių pervedimų kaina bus tokia pati kaip ir vietinių pervedimų.
Parašykite komentarą