Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-04-15 |
Trečiadienį Mokesčių inspekcijai paskelbus apie pajamų deklaravimo pradžią individualia veikla užsiimantiems gyventojams, prie VMI deklaravimo sistemos bandę jungtis per „Swedbank” elektroninę bankininkystę, ne visi tai galėjo padaryti: tiems, kurie jungėsi su „Smart-ID”, to padaryti visą dieną nepavyko. „Smart-ID” neveikė ir visų kitų bankų bei kitose platformose.
Iš pradžių dar veikusi mobilioji „Smart- ID” programėlė, kuria jau kodo rinkti nebebuvo leidžiama, vėliau irgi išsijungė, o ekrane buvo matyti užrašas „Prisijungti su Smart -ID nepavyko. Prašome patikrinti Smart-ID programėlę ir bandyti dar kartą”.
Priešpiet paskambinus trumpuoju banko informacijos telefonu, pranešta, jog yra sutrikusi „Smart-ID” prisijungimo sistema ir patarta jungtis kitais būdais arba bandyti prisijungti vėliau. Skambinant kas pusvalandį, ši informacija vis buvo kartojama.
Po pietų pranešimą spaudai išplatinusi bendrovė „SK ID Solutions“ paskelbė, jog „šiandien nuo 11.18 val. sutriko tapatybės patvirtinimo el. erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimas”.
Pranešime teigiama, jog bendrovės specialistai aiškinasi trikdžių priežastis ir sprendžia problemą, „kad „Smart-ID“ būtų pasiekiamas kuo greičiau”. Bendrovės vadovai atsiprašė „Smart-ID“ naudotojų dėl patiriamų nepatogumų.
Tačiau iki darbo dienos pabaigos gedimas pašalintas taip ir nebuvo: po 18 val. prisijungti prie elektroninės bankininkystės su „Smart-ID“ vis dar nebuvo galima.
BNS duomenimis, „Smart-ID“ veikla dėl neskelbiamų priežasčių buvo sutrikusi visose trijose Baltijos šalyse.
Vakarop „SK ID Solutions“ išplatintame antrame pranešime paskelbta, jog „paslaugos teikimas yra atkurtas, tačiau kol kas ji veikia ne visiškai stabiliai”.
Pasak bendrovės Lietuvoje vadovo Viktoro Kamarevcevo, specialistai stengiasi kuo greičiau pašalinti techninio sutrikimo priežastis.
„Informuosime, kai jos veikimą pavyks visiškai atstatyti ir stabilizuoti“, – poros sakinių pranešime cituojamas V. Kamarevcevas.
20 val. „Atviros Klaipėdos” žurnalistei prie el. bankininkystės su „Smart- ID” pagaliau prisijungti pavyko.
Tačiau trečiame bendrovės pranešime teigiama, jog veikla visiškai atkurta buvo tik 23 val.
„Veikimo trikdžius lėmė problema duomenų bazėje, dėl kurios kai kuriems vartotojams iškilo sunkumų naudotis „Smart-ID“. „SK ID Solutions“ komanda nustatė problemą ir dirbo visą laiką, kad būtų užtikrintas maksimalus aptarnaujamų užklausų skaičius net ir žemo našumo sąlygomis. Vakar 22.07 val. mūsų specialistai visiškai pašalino techninio sutrikimo priežastis ir „Smart-ID“ naudojimas buvo atkurtas visuose interneto bankuose bei kitose el. paslaugose, nors kai kurie klientai dar galėjo susidurti su trikdžiais. Šią naktį paslauga veikė stabiliai ir mes tikime, kad ji veiks taip pat, kai ryte gausės jos naudojimas. Dėl šio sutrikimo „Smart-ID“ programėlės naudotojams kilo nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų el. paslaugų, o taip pat pasirašant dokumentus el. parašu. „SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patyrė nepatogumų”, – rašoma pranešime.
INFORMACIJA
Bendrovė „SK ID Solutions“ specializuojasi tarptautiniuose e-identifikacijos sprendimuose. Tai Estijos valstybės partnerė, išduodanti nacionalinių identifikacijos dokumentų sertifikatus. „SK ID Solutions“ aptarnauja finansinių, sveikatos priežiūros, švietimo ir įvairių kitų privačių ir viešojo sektoriaus organizacijų elektronines paslaugas. Bendrovė skelbia turinti daugiau nei 3 mln. vartotojų Baltijos šalyse.
Vis dar neveikia…
Pas mane vis dar neveiki
Prie kokio banko pavyko prisijungti, nes prie Swedbank vis dar neleidžia prisijungti su SmartID
Įdomu prie kokio banko pavyko prisijungti, nes prie Swedbank vis dar neleidžia prisijungti su SmartID
Kas per nesamone visa diena ir dar lig siol nera galimybes prisijunkti.
Pritariu. Neleidžia visą dieną pavedimo padaryt.
kosmosas butent sendien reikia jos o jin nuluzus visa diena
Swedas užstrigo truputį plauna pinigus gal? ☝️??
taip iki siol neveikia.kaip tik siandien reikia nemazai pavedimu padaryt ir negaliu…graudus vaizdas…
Dar vienas būdas prisijungti , telefono numeris, be vėl naujovė, tai galima tik pasirašius sutartį su operatoriumi. Nors prieš keletą metų bankui tiko numeris , kuris nurodytas banko informacjoje.