Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-04-03 |
Svarbiausią įvažiavimą į Klaipėdą – žiedinę Baltijos pr. ir Šilutės plento sankryžą norėtų rekonstruoti šeši rangovai. Tiek pasiūlymų penktadienį sulaukė Klaipėdos savivaldybė, tačiau kai kurie jų pasirodė per brangūs.
Penktadienis, balandžio 3-ioji, buvo paskutinė diena, kai ambicingiausią pastarojo dešimtmečio projektą Klaipėdoje norintys įgyvendinti rangovai galėjo pateikti savo pasiūlymus.
Penktadienį popiet Viešųjų pirkimų komisija atplėšė vokus su rangovų pateiktas pasiūlymais ir įvertino jų kainas.
„Iš viso gauti šeši pasiūlymai. Šiandien tik susipažinome su kainomis, o toliau vyks pasiūlymų vertinimas – bus tikrinama, ar nėra klaidų, ar pateikti visi reikiami dokumentai. Vėliau bus vertinama dalyvių kvalifikacija. Galiu pasakyti, kad vienas pasiūlymas viršijo šiam projektui suplanuotas lėšas, todėl jis bus atmestas“, – teigė Klaipėdos savivaldybės Viešųjų pirkimų skyriaus vedėja Vilma Marcinkevičienė.
Ji tvirtino, kad viešojo pirkimo dokumentuose pirkimo kaina nebuvo nurodyta, todėl jos ir negali komentuoti. Tačiau ne kartą viešai skelbta, jog preliminari Baltijos pr. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos vertė yra 36 mln. eurų.
Tikimasi, jog realūs problematiškiausios uostamiesčio sankryžos rekonstrukcijos darbai turėtų prasidėti šių metų rudenį. Tačiau tam būtina sąlyga ta, jog nebūtų jokių teisminių ginčų dėl konkurso procedūrų.
Vasario 21 dieną Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad jau paskelbtas atviras konkursas nupirkti Baltijos pr., Šilutės pl. (įskaitant ruožą į Dubysos g. įvažiavimą) ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbus su darbo projekto parengimu.
Skelbta, jog pasiūlymų Klaipėdos savivaldybė laukia iki kovo 23-osios. Tačiau terminas pateikti pasiūlymus buvo nukeltas iki balandžio 3 dienos, nes gauta tiekėjų klausimų dėl konkurso sąlygų.
V. Marcinkevičienė anksčiau teigė, jog informacinėje sistemoje matyti, kad konkursu susidomėję yra 52 tiekėjai. „Tiek yra priėmusių kvietimą, susipažinusių su konkurso sąlygomis. Gali būti, jog kai kurie jų perskaitė sąlygas ir jų nebedomina tas pirkimas, čia toks bendras skaičius“, – teigė Viešųjų pirkimų skyriaus vedėja.
Baltijos pr., Šilutės pl. (įskaitant ruožą į Dubysos g. įvažiavimą) ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal techninį projektą, kurio rengėjas yra bendrovė „Kelprojektas“.
Numatoma rekonstruoti Šilutės plento ruožą nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centro „Banginis“ teritoriją. Baltijos prospekto ruožas bus rekonstruojamas nuo bendrovės „Sostena“ sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku. Rekonstrukcijos metu bus uždarytas posūkis į Dubysos gatvę, žiedinė sankryža pertvarkoma į turbožiedą.
Nurodoma, jog Klaipėdos savivaldybė ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą išrinks pagal kainos ir kokybės santykį.
Darbus numatoma atlikti ne vėliau kaip per 36 mėn. nuo statybvietės perdavimo ir priėmimo akto pasirašymo dienos (įskaitant darbo projekto parengimą). Minėtas aktas pasirašomas per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Šių metų miesto biudžete jau yra ir suplanuotos lėšos pradėti šios žiedinės sankryžos rekonstrukciją.
Vykstant rekonstrukcijos darbams, eismo žiedine sankryža neketinama uždaryti, tačiau iš trijų juostų gali būti leidžiama važiuoti tik viena, todėl įvažiavimas į miestą ir iš jo bus gerokai sudėtingesnis. Vairuotojams bus patariama į Klaipėdą įvažiuoti ir iš jos išvažiuoti kitais keliais, kuriuose nebeturėtų būti eismo ribojimų.
Ši rekonstrukcija neišsprendžia Šilutės pl. susidarančių kamščių problemos.
Ši rekonstrukcija neišsprendžia Šilutės plente susidarančių kamščių problemos.
O kada atsiras žadėtas kelias per Lipkius, tiesiai į LEZ, ą?
3 metai???? Reiskia bus 5. Turejo but 6 menesiai. Bus kaip visada Klaipedoj- israus asfalta ir dings pusmeciui.
Yra planas sutvarkyti sankriza,bet nera plana kiek pavogti pinigu,todel ir perbrangus.
Belieka palinkėti, kad projektas netaptų dešimtmečio gaidžiu. Labai tikėtina, kad po kurio laiko šį mazgą reikės perdarinėti nesuvaldžius transporto srautų Šilutės pl. O tada biurokratų ir prie jų prisišliejusio verslo džiaugsmui vėl tekės milijonų € upė.
Pietinio aplinkkelio idėja jau yra nustumta į neapibrėžtą ateitį ir krovinio srautus į pietinę uosto dalį gabens Šilutės pl., Jūrininkų pr., Minijos g. Taip kad Šilutės/Baltijos žiedas ir kryptis į Šilutės pl. jokio sprendimo šiuo projektu lyg ir negauna? Labai praverstų specialistų komentaras šiuo svarbiu klausimu.