Pašto siuntos – į terminalus

Koronavirusas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2020-03-19

Siekiant klientams palengvinti siuntų atsiėmimą karantino metu ir tuo pačiu apsaugoti juos bei darbuotojus nuo rizikingo žmogiškojo kontakto, Lietuvos paštas nuo šiol dar didesnę dalį siuntų nukreips į LP EXPRESS terminalus. Tokiu būdu siuntas bus galima atsiimti bet kuriuo klientui patogiu paros metu, bei išvengiant kontakto rizikos.

Pašto skyriuose teikiamos tik būtinosios paslaugos: siuntų ir laiškų priėmimas bei išdavimas, mokamos išmokos, priimamos įmokos ir spaudos prenumerata. Palmiros Mart nuotr.

„Susidūrėme su neeiline situacija, kurioje turime imtis visų įmanomų veiksmų apsaugoti klientus ir savo darbuotojus. Esame įmonė, kuri veikia visais valstybei ir visuomenei sunkiais atvejais, tad pašto veikla nesustoja – gyventojams ir toliau teikiame paslaugas, tačiau įvedame tam tikrus pokyčius, siekiant kiek galima labiau išvengti žmogiškojo kontakto. Tikimės, kad tai padės stabdant koronaviruso plitimą“, – pranešime cituojamas Lietuvos pašto rinkodaros ir pardavimų padalinio direktorius Norbertas Žioba.

Į LP EXPRESS terminalus bus nukreipiamos siuntos, kuriose nurodytas telefono numeris ir kurios netilps į pašto dėžutę. Apie šias siuntas klientai bus informuojami trumpąja SMS žinute (su terminalo adresu ir PIN kodu).  Lietuvos paštas pagal galimybes stengsis, kad klientai galėtų atsiimti siuntą iš artimiausio terminalo.

Pasak N. Žiobos, šiuo metu vykdoma esamų terminalų plėtra – didinamas siuntas priimančių dėžučių skaičius, kurjeriai vietoje įprastų 2 vizitų, į terminalą vyksta 4 kartus per dieną.

Kaip ir gaunant, taip ir siunčiant siuntas, skatinama naudotis savitarnos terminalais, kurie veikia 24/7, be jokio žmogiškojo kontakto, už siuntą apmokant internetu. Labai svarbu, kad ant siuntos būtų nurodytas gavėjo telefono numeris – nesant numerio, nebus galimybės nukreipti siuntos į pašto terminalą.

Siuntos Lietuvoje pristatomos per 24 valandas darbo dienomis ir šeštadieniais.

Kitos Lietuvos pašto paslaugos taip pat teikiamos, laikantis tam tikrų saugumo taisyklių. Laiškininkai ir kurjeriai klientus aptarnauja principu „iki slenksčio“, t. y., pašto darbuotojai neaptarnauja klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje, į rankas pristatomos tik pensijos, pašalpos ir procesiniai dokumentai. Registruoti laiškai, prenumerata bei siuntos, telpantys į pašto dėžutę, ten ir paliekami.

Pašto skyriuose teikiamos tik būtinosios paslaugos: siuntų ir laiškų priėmimas bei išdavimas, mokamos išmokos, priimamos įmokos ir spaudos prenumerata. Nepaisant to, prašoma klientų supratingumo, siekiant mažinti kontaktą, naudotis e-savitarna, atidėti bet kokį vizitą į pašto skyrius ir visas įmanomas sąskaitas apmokėti internetu.

Lietuvoje šiuo metu 46 miestuose veikia 164 LP EXPRESS terminalai.

Žymos: | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Pensijų pristatymas į namus: ką svarbu žinoti

„Sodra“ praneša, jog nuo sausio 10 d. prasideda pensijų pristatymas į namus, kuris pagal grafiką tęsis iki sausio 26 d. ...
2025-01-10
Skaityti daugiau

ELTA

Nuo naujųjų brangs pašto paslaugos

Nuo sausio 1 d. įsigaliojant naujiems universaliosios pašto paslaugos (UPP) tarifams, gyventojams brangs siuntinių ir korespondencijos siuntimas tiek į užsienį, ...
2024-12-29
Skaityti daugiau

Konsultacijos

Paštu apsimetantys sukčiai masiškai atakuoja mobiliojo ryšio vartotojus

Daugiau nei 6500 pranešimų iš gyventojų vien tik per kovo mėnesį. Ir per pusę tūkstančio užblokuotų nuorodų per beveik metų ...
2024-04-04
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This