Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-03-15 |
Nuo antradienio, kovo 17-osios, Klaipėdos mieste viešasis transportas darbą baigs 21 valandą. Siekiant apriboti kontaktus, nuo antradienio popierinių bilietų autobusų ir mikroautobusų vairuotojai nebepardavinės. Juos įsigyti bus galima spaudos kioskuose, jei pastarieji dirbs.
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) klientų aptarnavimo centras interesantų nebepriima, jo darbas keliasi į elektroninę erdvę.
Pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus įstaiga prašo nuotoliniu būdu:
„Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, suteiksime nemokamu telefonu 8 800 12344. Skirsime tam tiek savo žmogiškųjų išteklių, kiek reikės. Atsiskaityti už automobilių stovėjimą prašome ne grynaisiais, o naudojantis mobiliosiomis programėlėmis arba bekontate banko kortele”, – sako laikinasis KKT vadovas Andrius Samuilovas.
Nusižengėliams, kuriems buvo suplanuoti protokolų surašymo ar bylu nagrinejimo posėdžiai, posėdžių laikas atidedamas mėnesiui nuo procesiniuose dokumentuose nurodytos datos.
Keleivio elgsenos taisyklės autobuso salone iš esmės tokios pačios kaip ir parduotuvėje ar vaistinėje: visais atvejais privalu laikytis ir atstumo vienas nuo kito, ir čiaudėjimo/kosėjimo etiketo. Esant vietos reikia atsisėsti.
Vairuotojams suteikiama teisė keleivių skaičiui viršijus sėdimų vietų skaičių neįlaipinti stotelėje naujų keleivių.
Vairuotojams patvirtinta prievolė keleivius įleisti tik pro priekines duris, kad būtų užtikrinamas keleivių judėjimas salone viena kryptimi ir nesusitiktų įlipančių ir išlipančių keleivių srautai.
„Miesto gyvenimui perėjus į naują, mažesnio gyventojų judumo reikalaujantį režimą, dieną reisų nemažiname. Planuojame, kad keleivių šiame etape sumažės dvigubai, taigi tiek pat vienam jų padaugės erdvės. Esame pasaulio viešojo transporto bendruomenės dalis. Stebime ir analizuojame kolegų praktiką dorojantis su pandemija ir geriausius jų sprendimus taikome nedelsdami”, – teigia A. Samuilovas.
Jau šeštad. Vilniuje, visi vairuotojai atskirti nuo keleivių, jokio judėjimo per priekines duris, o priėjimas iki vairuotojas atitvertas lipnia juosta. Man-atvykėlei iš Klaipėdos vietiniai keleiviai patarė iš karto lipti laukan (nes kontrolieriai gaudo atvykėlius). Taigi kioske pirkau vilniečio kortelę, papildžiau bilietų ir važiavau. Reikia vairuotojus atskirti nuo keleivių BŪTINAI
Keleivių kontrolieriai , kodel ne karantine ? Šiandien taip įnirtingai dirbo Vingio g .. GĖDA !!! Kam jų reikia ?
Tai kaip grišim iš darbo?Prekybos centrai IKI,netrumpina darbo dienos!Ar mes eisim namo pėstute?
Kas taip deda informacija? Kaip man ta nuoroda is paveiksliuko paspausti? Nusirasyti?
Be zodziu………
Siaubas.Apie vairuotojus visai nepagalvota.Apsaugi ių priemonių jokių. Gal vairuotojai neskaitomi žmonėmis .Čia nesilaikoma jokių saugumo atstumų. Ilipimas ir ilipimas turi būti tik pro galines duris, kad būtu kuo mažesnis kontaktas su keleiviais. Juk vairuotojas negali pasitraukti į reikiamą atstumą ar pabėgti nuo kosinčių bei čiaudančių keleivių.Jis turi dirbti savo darbą visą dieną. Niekas nepragalvota
Nieko baisaus nebijokit ? man tik kas nusikoso ar nusiciaud , atidaraibgalines duris yuoj istrauk visas bacilas ?
Vilniuje irKaune neleidzia keleiviu per priekines duris, ir ten keleiviu srautai nesusimaiso, bet klaipeda kaip visada aukstyn kojom. Pro vairuotoju nosis praena simtai „virusu” tai ka zaisime rusiska rulete, kada gi tas revolveris issaus i vairuotoja, Keleivis su keleiviu susitinka tame paciame autobuse gal karta per menesi, mes su simtais ju susitinkame kasdien, taigi suzaisti paskutine gyvenime rulete sansu laaabai daug.
O kas dirba iki 22 val. Galės eiti gal pėstute iki savo namų.
Tad nedirbam nuo pirmadienio
Ar vairuotojų darbas keleivius prie durų skaičiuoti ir laukti kol visi susės .
Vairuotojas turi autobusą vairuoti ir grafiką sekti.tai gal KT darbuotojai ir galėtu isodinimus daryti.Geriau vairuotojus apsauginėmis priemonėmis aprūpintume o ne nesamones pezėtumėte Vilniuje tai kontrolė stebi keleivius
Ka darysi rizikuosim ir dirbsim,mikriukams dar didesnis pavojus
Vargšai vairuotojai,kaip jiems apsisaugoti?O jų šeimos irgi pasmerktos susirgti,siaubas?
Siaip turetu kaukes isduoti darbdaviai bei vienkartines pirstines….bei faktas tas kad ir atstumas nuo keleivio( ir tarp keleiviu) turi buti 1-2 metrai…ir t.t …kad butu kuo maziau uzsikretusiu…linkiu visiems stiprios sveikatos ❤?
prašom drausti lipti per priekį, kad apsaugoti vairuotojus…