Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-02-29 |
Laivų krovos akcinė bendrovė „Klaipėdos Smeltė” šeštadienį parsiplukdė naują STS (Ship-to-Shore) kraną.
Paskutinį kartą pastiprinimo įmonė buvo sulaukusi pernai lapkritį, kai iš Gdynės surinkimo gamyklos buvo atplukdyti 6 nauji Rubber Tyred Gantry (RTG) kranai. Tada įmonė skelbė, kad 2020 m. I pusmetį „Konecranes“ pristatys dar du naujus STS kranus. Teigta, kad įgyvendinus visą investicinę programą terminalas bus pilnai pasiruošęs reguliariems okeaninių konteinervežių, gabenančių vietinį ir tranšipmento krovinį, užplaukimams.
2018 m. pabaigoje buvo paskelbta, kad „Klaipėdos Smeltė“ iš SEB banko dešimčiai metų skolinasi 80 mln. eurų už kuriuos pirks du didžiulių gabaritų tipo kranus STS, skirtus konteineriniams laivams pakrauti ir iškrauti, dešimt RTG kranų, kuriais konteineriai bus pakraunami ir nukraunami nuo krovinių automobilių terminalo aikštelėse, ir bendrovės nuomojamos uosto teritorijos infrastruktūros plėtrai.
2019 m. LKAB „Klaipėdos Smeltė“ krovos apyvarta siekė 3,29 mln. tonų. Šis rezultatas yra 35,9 % mažesnis nei 2018 m. (5,14 mln. t).
Anot bendrovės, krovos apyvartos kritimą nulėmė laikinas reguliarių MSC okeaninių laivų konteinervežių užėjimų, gabenančių tranšipmento konteinerius, sustabdymas.
Pirmąjį šių metų mėnesį LKAB „Klaipėdos Smeltė“ konteinerių terminalas perkrovė 11 570 TEU. Per visus praėjusius metus jų buvo krauta 253 489 TEU.
Kas nezino dokininku darbo gali ziauptioti ivairiasias teorijas, bet dokeriai pasakys visiems, jeigu nezinot musu darbo eikit kuo toliau nes uoti darbuotojai yra pagrindas.
Nenoriu is savo pyses drebinti jusu kompanija, bet mano nuomone jus reiketu visus sodinti
Nieko nesupratau, gal galėtum iš naujo tik supranatamai parašyti?
Eilinis kartas kada klaipedos smelte giriasi o naudos nera ir nebus niekada tik pinigu svaistymas.
Tai gal Smelte dabar ne krovos kompanija o technikos muziejus.
Kas tas kranas kad nera dokininkams darbo viskas merdi.
Visada gali pasikarti