Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-02-29 |
Vasario 29-oji tapo paskutine diena, kai Klaipėdos gatvėmis ir priemiesčiais važinėjo raudonieji 7, 11A, 11B, 15A, 15B, 20 ir 29 autobusiukai, atsiradę dar 2012 metais, pirmosios maršutinių taksi integracijos į bendrą viešojo transporto sistemą, metu.
Juos keičia pagal specialių pernai konkursą laimėjusios uostamiesčio savivaldybės valdomos UAB Klaipėdos autobusų parkas (KAP) užsakymą pagaminti nauji, žemagrindžiai „Mercedes Benz Sprinter Altas” autobusiukai.
„Tai naujausias šio tipo Mercedes autobuso modelis, ir netgi pagerintas, patobulintas pagal mūsų poreikius. Nors ir varomi dyzelinu, jie atitinka aukščiausią EURO 6D emisijos standartą, kuris įsigaliojo nuo šių metų sausio 1 dienos. Kelionės jais bus komfortiškos tiek vasarą, tiek žiemą – salone įrengta šildymo ir vėsinimo įranga. Patogios sėdynės, plačios durys – autobusai pritaikyti kelionėms su neįgaliųjų ar vaikų vežimėliais“, – buvo sakęs KAP direktorius Vaidas Ramanauskas.
Autobusiukuose yra 17 sėdimų vietų, o vienu metu tokiu gali važiuoti 22 keleiviai.
KAP minėtajame konkurse įveikė tis konkurentus – „Kautrą”, „Ridviją” ir „Transporto centrą” kartu su Šalčininkų autobusų parku. KAP pasiūlė vežti už 59 ct/km, antroje vietoje likusi „Kautra” – už 64 ct/km.
Iki šiol visi minėtieji maršrutai buvo suskaidyti į du paketus ir keleivius vežė dvi įmonės – individuali Vytauto Mėlynavičiaus įmonė ir UAB „Autoklasrida”.
Klaipeda visa teršaluose ne kiek nuo mašinu o nuo imoniu kurios supa klaipeda
Teršia aplinką ne autobusiukai, o seni savivarčiai sunkvežimiai, kurie kasdien malasi pro Ketvergius, tai gal ir savivarčių elektrinių uzpirksim?
Ne stebuklas, tokių yra ir tik laiko klausimas, kada būsime mentalitetiškai pajėgūs suprasti, kad tik tokius ir reikia pirkti
Aišku būtų gera turėti elektrinius autobusiukus, bet kai nėra pinigėlių tinka ir šitie. Svarbu kad važiuoja įprastais maršrutais. Kai bus pinigėlių, įsigysiu elektrinių! 🙂
Biudžetas 200 milijonų! Tarnautojų savivaldybės 500!
Daugiau nei Seimo narių! Kiek kainuoja jų išlaikymas iš mokesčių mokėtojų pinigų? Ir ką jie daro?! Kur prasmenga tie 200 milijonų eurų iš biudžeto lėšų surinktų nuo gyventojų? Beje biudžetas viršytas berods 17 milijonų eurų.
Bet užterštumą matuojančios stotelės rodo ką kitą. Kietosios dalelės nusėda ant asfalto todėl net esant vėjui, galime teigti, kad jos yra išsklaidomos ne tik miesto centre, kur intensyviausias eismas, bet ir daugiau jų patenka į gyvenamuosius rajonus. Problema yra aktualiausia, jeigu nelyja, nes būtent lietus, o ne vėjas, gelbėja su kietosiomis dalelėmis, kurios patenka į mūsų Klaipėdiečių plaučius. Vis tiek manau, kad neteisingai poelgis ir šioje vietoje reikėtų elektrinių maršrutinių. Tas pats turėtų būti ir su autobusais bei visu viešu transportu. Manau, kad kai bus kitas pirkimas, miesto valdžia į tai atsižvelgs ir daugiau viešo eismo transporto su dyzeliu ar kitu iškastiniu kuru, nebus.
Manau, kad neprotingas sprendimas. Jie kursuoja visą dieną. Reikėjo imti pilnai elektrinius, įrengti kelias greito pakrovimo stoteles maršruto pradžioje / gale, kur jiems pertrauka yra. Žmogus ilsi, autobusiukas kraunasi. Ir važinėti su 0 emisijų. Būtų kainavę šiek tiek brangiau, bet absoliučiai neterštų jau ir taip nuo transporto užterštą miestą. Kas atsakingas už tokius sprendimus? Būtu įdomu sužinoti, kodėl nebuvo elektrifikuoto pasiūlymo. Pataupėme sveikatos sąskaita?
Klaipėdoje ne taip ir aktualu tas užterštumas, nes čia pastovus vejai, todėl išsklaido tuos teršalus