Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-01-08 |
Problematiškiausia Klaipėdos sankryža statybininkų gali sulaukti dar šią vasarą, nors anksčiau prognozuota, kad darbai gali prasidėti tik rugsėjį ar spalį. Tačiau tokie optimistiniai planai taps realybe tik tuomet, jei sklandžiai vyks rangos darbų konkursas, kurio techninės sąlygos jau pradėtos rengti.
Klaipėdos savivaldybės administracijos Investicijų ir ekonomikos departamento direktorius Ričardas Zulcas vylėsi, jog Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos rangos darbų konkurso techninės sąlygos gali būti parengtos per mėnesį.
Paraleliai vis dar vyksta žiedinės sankryžos rekonstrukcijos techninio projekto derinimo procedūra. Tik ją pabaigus bus gautas rekonstrukcijos darbus leisiantis statybų leidimas.
„Technines rangos konkurso sąlygas jau esame aptarę, tad neturėtų būti keblumų jas parengti. Techninio projekto rengėjai jį vieną kartą jau buvo įkėlę į „Infostatybą“, bet buvo tam tikrų netikslumų, kuriuos projektuotojai patikslino ir derinimo procedūra bus pradėta iš naujo. Manome, kad ir konkurso techninių sąlygų parengimas, ir statybų leidimo gavimas užtruks apie mėnesį. Tad optimistiškai žiūrint, vasario pabaigoje ar kovo pradžioje jau galėsime paskelbti rangos darbų konkursą. O statybos darbus norėtume pradėti anksčiau nei rugsėjį. Tai yra įmanoma, jei konkursas vyks sklandžiai, nebus jokių teisinių apskundimų“, – aiškino R. Zulcas.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis anksčiau yra teigęs, jog galima numanyti, kad konkurso metu bus įvairių skundų dėl jo, pretenzijų, kitokių trukdžių, nes skaičiuotina darbų vertė yra 36 mln. eurų, tad dėl tokių pinigų veikiausiai rangovai varžysis labai aršiai.
„Tačiau šiame etape svarbūs du dalykai – gauti statybų leidimą ir paskelbti rangos darbų konkursą. Po mėnesio tai ir norėtume padaryti“, – tikino R. Zulcas.
Pagrindiniai žiedinės sankryžos rekonstrukcijos finansavimo šaltiniai yra Klaipėdos miesto biudžetas ir Lietuvos automobilių kelių direkcija. Ji šiemet sankryžos rekonstrukcijai skirs 5 mln. eurų, o iš viso yra pažadėjusi skirti 10 mln. eurų.
„Ir rekonstrukcijos darbų grafikas, ir finansavimo planas yra išdėstytas per kelerius metus“, – teigė R. Zulcas.
G. Neniškis yra sakęs, kad žiedinės sankryžos rekonstrukcija truks mažiausiai trejus metus. Darbus esą būtų galima paspartinti, jei žiedu būtų visiškai uždarytas eismas Tačiau to daryti neplanuojama, bet eismą riboti teks – iš trijų juostų laikinai bus palikta tik viena.
Todėl jau dabar aišku, kad įvažiuoti į Klaipėdą ir išvažiuoti iš jos bus pakankamai sudėtinga. Vairuotojai bus kviečiami rinktis kitus išvažiavimus ir žadama, kad juose iki rugsėjo visi eismo ribojimai, susiję su remonto darbais, bus panaikinti.
„Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija yra mūsų prioritetinis projektas. Prie jo turime derinti kitų gatvių remonto darbus“, – tvirtino G. Neniškis.
Problematiškiausia Klaipėdos sankryža vadinamos Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos techniniame projekte numatyta, jog žiedinė sankryža po rekonstrukcijos bus dviejų lygių – nuspręsta statyti estakadą rytų-vakarų kryptimi. Kitaip tariant, iš Vilniaus plento estakada bus galima patekti į Baltijos prospektą, o iš jo – į Vilniaus plentą ir nebereikės įvažiuoti į žiedą.
Pats žiedas bus modernizuotas į turbo žiedą, didinant pralaidumą. Pėstiesiems jame bus skirti keturi požeminiai praėjimai, jo erdvė bus humanizuota, padaryta patrauklesnė.
Projekte išliko žiedinis nuvažiavimas į Baltijos prospektą ir Šilutės plentą, bet panaikintas jame esantis kairinis posūkis į Dubysos gatvę. Rekonstrukcijos metu taip pat turėtų būti atnaujinti rekonstruojamoje dalyje esantys viadukai per geležinkelį, modernizuojami inžineriniai tinklai – apšvietimo, ryšių, vandentiekio ir nuotekų sistemos.
Vargšai mužikai žemaičių ir Lietuvos, jūs tik stenėt ir tesugebat! Jau atsibodo skaityt tuos jūsų kliedesius!
Nuojauta sako, kad bus gaidys kaip Jakų žiedas. Sankryža turi būti 3 lygių : tunelis po žiedu Šilutės pl., žiedas ir estakada virš jo į Baltijos pr. Dabartinis variantas tik šiek tiek padidins pralaidumą, bet problemos neišspręs, nes pagrindinis auto srautas eina Šilutės pl. Kainuotų brangiau, bet problema būtų išspręsta amžiams. Dabar gi, su perspektyva ateityje rekonstrukcija rekonstruota.
ar pagal sutarti su kelprojektu projektas ne turėjo būt rugsėji baigtas? projektavimo darbų kaina 0,5 mln kai reali apie 100-150t ir dar laiku nepadaro???mere gal jau baik suda malt!!!
Labas visiems,dar turintiems kantrybės gyventi mūsų Klaipėdoje,kurią tik darko,o nesutvarko.
Klausimas,kodėl pirmiausia nevyksta Statybininkų g. tąsa,kuri išspręstų daugelį susisiekimo problemų,juk tai padarius tektų mažesnė dalis apkrovos žadamai rekonstrukcijai Baltijos pr.žiedui?! Mere,trenk kūmšteliu per stalą vieną kartą ar tik su triūba išeina „bachūrą” ir „Neptūno” faną vaidinti?! Tapk mūsų miesto tikru patriotu,o ne „variotu”,mano amžiną atilsį,močiutės Elenos žodžiais tariant!
Tilžes(sendvario) žiedinės sankryža turi baigti, sužymėti juostas, nes ant galvos jau lipa, į turgų sunku nuvažiuoti ir tik tada naujus projektus vykdyti.
Tris metus knisis, kad padarytų dar vieną apsurda…jau Jakų žiedą padarė, kamštis jau žiede prasideda, tai kai statys Balrijos žiedą, kamštis bus nuo Gargždų !!??
Tilžės pabaikit o ne apie kitas galvokit baisu net į turgų važiuot kokia ten nesąmonė padaryta baisu ir niekas nebaigta ????
Tilžės sankryža pabaikit tada apie kitas galvokit ,ten tai tokios nesąmonės net į turgų baisu važiuoti
Eilinį kartą sankryža skirta Vilniškiams tranzitu į Neringą… O Klaipėdiškiai lai ir toliau kankinasi….
Atiduokit projekta iškart Kauno tiltams ir apskundimų nebus 😀
Pritariu