Pristato Neringos – 2021-ųjų Lietuvos kultūros sostinės – prekės ženklą

Regionas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2019-12-17

Neringos savivaldybė pristato naują prekės ženklą, kuris bus 2021-iaisias Neringos – Lietuvos kultūros sostinės – simboliu.  Ženklą lydės šūkis „Neringa – kultūros sala“.

Skelbiama, jog užduotis sukurti prekės ženklą buvo patikėta Vilniaus dailės akademijos Klaipėdos fakulteto studentams. Prekės ženklo sukūrimas tapo septynių kursinių darbų bei vieno bakalaurinio darbo temomis.

Formuojant užduotį prekės ženklo sukūrimui akcentuota, kad jis privalo perteikti Neringos kaip vietovės jausmą ir tapatybę bei Neringos – Lietuvos kultūros sostinės 2021-aisiais metais paraiškos ,,Neringa – kultūros sala“  koncepciją.

Didžiausio įvertinimo ir palaikymo sulaukė Gabrielės Račkauskaitės bakalaurinis darbas (darbo vadovas lektorius Martynas Lapas). Su G. Račkauskaitės sukurtu prekės ženklu vėliau dirbta ieškant patrauklesnio užrašo, tobulinant vizualizaciją. Kuratoriai: prof. Alvydas Klimas, lektorius M. Lapas.

Kultūrinius Neringos išteklius pristatantis vizualinis identitetas sukurtas. apjungiant kertinius Kuršių nerijos tapatybės simbolius.

Pirminį prekės ženklo sluoksnį formuoja baltiškos saulės, gintarinio skridinio, ugnies žiežirbų rato, degant nendrinėms skulptūroms per rudens lygiadienio ir Baltų vienybės dienos šventę, simbolių apjungimas. Šių simbolių spalvinės paletės nulemia ir pirmo plano spalvinį ženklo sprendimą. Antro plano ženklo spalva sudaryta apjungus mėlžole dažytų rūbų spalvą su Kuršių marias kasmet nudažančių dumblių spalva.

Atspindint legendą apie milžinę Neringą, kuri iš savo prijuostės pildama smėlį suformavo Kuršių neriją, ženklas smulkinamas iki smėlio grūdelių, išlaikant jau numatytą formą. Taip sukuriamas ženklo trapumo ir nuolatinio kintamumo įspūdis.

Prekiniame ženkle taip pat įkomponuoti Neringos gyvenviečių simboliai, kurie matomi  ir miesto herbe.

Kartu su ženklu parengtas prekės vizualinis vadovas, dar kitaip vadinamas stiliaus knyga (angl. brandbook), kuris padės išlaikyti prekės ženklo vientisumą.

Su Neringos – Lietuvos kultūros sostinės 2021 metais prekės ženklo idėja bei naudojimo galimybėmis kviečiama susipažinti visuomenė. Pristatymas vyks gruodžio 19 d., ketvirtadienį, 10 val. Neringos savivaldybės tarybos posėdžio pradžioje (Savivaldybės posėdžių salėje, I aukšte).

Žymos: | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kultūra

Parodų rūmuose - VDA baigiamųjų darbų paroda ir ekskursija

Birželio 7 d., penktadienį, 17.30 val., Klaipėdos parodų rūmuose atidaroma jaunųjų menininkų baigiamųjų darbų paroda – VDA baigiamųjų darbų paroda ...
2024-06-03
Skaityti daugiau

Kultūra

Jau kitą savaitę - Klaipėdos knygos nugalėtojų apdovanojimai

Balandžio 30 d., antradienį, 17.30 val., Klaipėdos miesto savivaldybės Imanuelio Kanto viešosios bibliotekos „Kauno atžalyno“ padalinyje (Kauno g. 49) vyks ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Regionas

Palangoje - ne tik tradicinė margučių alėja, bet ir ją lydinčios liaudies melodijos

Artėjant šv. Velykoms, Palangos J. Basanavičiaus gatvė tradiciškai pasidabino įspūdingais dviejų metrų aukščio margučiais. Spalvinga bene gražiausiai pavasario šventei skirta ...
2024-03-28
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
Loading
Share This