Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-12-03 |
Prieš mėnesį į uostamiesčio gatves išriedėjusios naujosios daugiafunkcinės valymo mašinos baigė rudens sezono darbą. Keturi vakuuminiai Anglijoje pagaminti „Johnston Sweepers VT802“ automobiliai nuo Klaipėdos gatvių siurbė dulkes, purvą, iš kelkraščių rinko lapus.
Mašinos įsigytos Klaipėdos miesto savivaldybės lėšomis ir perduotos valdyti bendrovei Klaipėdos autobusų parkas (KLAP). Pastaroji laimėjo gatvių valymo konkursą ir uostamiesčio švara rūpinsis trejus metus.
„Pirmasis darbo mėnuo praėjo gana sklandžiai. Išbandėme mašinas visomis įmanomomis oro sąlygomis. Pirmąją darbo savaitę Klaipėdą merkė liūtys, tad mašinų bunkeriuose teliuškavo vanduo. Kitą savaitę teko šluoti lapus, o lapkričio pabaigoje jau važinėjome kone švariomis gatvėmis“, – pranešime spaudai cituojamas Imantas Paliakas, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ technikos direktorius.
Kad piko metu neapsunkintų eismo miesto gatvėse, KLAP šlavimo mašinos išriedėdavo į reisą ne anksčiau 9 valandos ryto.
„Pagrindines miesto gatves stengėmės nuvalyti dieną, o atokesnės buvo baigiamos šluoti jau po vidurnakčio. Vidutiniškai kiekviena mašina kasdien dirbo virš 14 valandų“, – aiškino I. Paliakas.
Vakuuminės gatvių valymo mašinos gali dirbti esant oro temperatūrai iki 5 laipsnių šalčio, tad spustelėjus šaltukui iki pavasario ši technika gatvėse nebepasirodys.
„Mums tai yra nauja veiklos sritis, bet labai svarbi žvelgiant į įmonės ateitį. Įžengę į komunalinių paslaugų rinką bandysime įgyti daugiau patirties ir gauti užsakymų iš papildomos veiklos, susijusios ne tik su keleivių vežimu. Tokia yra mūsų akcininko numatyta plėtros strategija ir mano, kaip vadovo, vizija“, – sakė Vaidas Ramanauskas, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius.
Klaipėdos miesto savivaldybė specializuotą gatvių valymo techniką įsigijo siekdama mažinti oro užterštumą kietosiomis dalelėmis, kurios ypač kenkia žmonių sveikatai. Dar keturias mašinas – tris, skirtas šaligatvių, pėsčiųjų ir dviračių takų valymui, bei vieną – siauroms senamiesčio gatvelėms prižiūrėti savivaldybė planuoja įsigyti kitų metų pavasarį.
Klaipėda išardė prieš kokius 2 dešimtmečius visą komunalinį miesto ūkį. Dabar nori susigrąžint. Nusipirko naujų mašinų, kaip p. Šakalienė interviu sakė- valo net orą. Tai gal į krovinių terminalą ir tegu ten valo orą nuo anglių, cinko.. galvoju išlaidos bus kelis kartus brangesnės nei iki tol tiekėjų. Klausimas tik kur deda tą straipsnyje paminėtą „teliuškuojantį” turinį- į sąvartyną? Sąvartyno mokestis 40 eurų už toną, o gal ir daugiau. jei savivaldybė nemoka, o savartynas priima nemokamai (iki tol tiekėjai mokėjo patys), tai gyventojams brangs šiukšlių vežimas, nes tai turės kompensuoti. Privatininkai turėjo savo aikšteles nuvarvindavo vandenį ir taip taupydavo pinigus. O dabar kas? Pagaliau mistika, kad technika dirba iki -5 jei susiurbiama į vandenį. Žodžiu neišsiaiškinę situacijos kiek kainuoja žmonės (juk straipsnyje parašyta, kad dirba po 14 val), kiek kainuoja atliekų pridavimas, kiek kainuoja metaliniai šepečiai ir tt ekspermentuoja.. na jei ir nesiseks tada nieko nesakys. Ar valdininkai kada buvo kalti dėl švaistomų lėšų?
Parašyta ant šono: autobusų parkas. Tai iš kurios pusės ten autobusas? Ir nuo kada transportininkai gali valytojais dirbti? Stebuklų miestas…
https://www.atviraklaipeda.lt/2019/10/18/naujos-gatviu-valymo-masinos-mieste-pasirodys-po-poros-savaiciu/
Ir sugalvok kur sustoti,kad nuotrauką mašinos padaryti.Kaži ar vairuotojas laikė teises vairavimo,ką bevairuotum autobusą,valymo mašiną ar su arkliu rogėse važiuotum ant perėjos nestovi.Nebent pasikeitė kas esimo taisyklėse?
madam, ar jusu plaukai baltos spalvos? jei ne, tai turetumete is nuotraukos suprasti, ar masina juda, ar stovi 🙂