Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-10-03 |
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas”, bandydama išsiaiškinti, kodėl šį rugsėjį buvo dideli 8E, 3, 5, 9, 14, 17 maršrutų autobusų nukrypimai nuo grafiko, bepilote skraidykle filmavo rytinį eismą Liepojos ir Herkaus Manto gatvėse.
„Vairuotojai po komfortiško vasaros sezono iš naujo bando atrasti optimaliausias trasas, susiplanuoti kelionės laiką kur kas intensyvesniame eisme. Tas adaptacijos laikotarpis užtrunka keletą savaičių, o šiais metais net ilgiau, iki spalio. <…> Filmuotasis vaizdas mums jokių netikėtų naujienų nepateikė: mes žinome bendrąsias eismo sąlygas pagal savo autobusų GPS duomenis, galime stebėti tiek tikrojo laiko, tiek istorines eismo aplinkybes pagal autobusų pozicionavimą trasoje. Tačiau filmavimas mums leidžia detaliau, konkretizuojant pagal sankryžas, įvertinti esamus eismo reguliavimo sprendinius ir jų įtaką viešojo transporto kursavimui, įvertinti lengvųjų automobilių vairuotojų pagarbos „A“ juostai lygį. O tada jau iš naujo gludinti autobusų tvarkaraščius, kad nustatytasis ir faktinis atvykimo laikas sutaptų”, – rašoma įstaigos pranešime.
Parašykite komentarą