Baigiasi raudonųjų autobusiukų era

Svarbu, Transportas
Avatar photoMartynas Vainorius
2019-10-02

Uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB Klaipėdos autobusų parkas (KAP) laimėjo VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) skelbtą tarptautinį konkursą nuo kitų metų kovo vežti keleivius 7, 11A, 11B, 15A, 15B, 20 ir 29 priemiesčio maršrutais. Pagal konkurso sąlygas paslauga turės būti teikiama visiškai naujais mikroautobusais, talpinančiais 22 keleivius.

Dabar šias paslaugas teikiančios bendrovės konkurse nedalyvavo – vienos vadovas sako, kad užtenka ir kitos veiklos, o antrosios, kad konkuruoti su esą nerealia KAP siūloma kaina net nebuvo prasmės.

Martyno Vainoriaus nuotr.

KKT laikinasis vadovas Andrius Samuilovas sakė, kad konkurse dalyvavo keturios įmonės: be KAP pasiūlymus dar pateikė „Kautra”, „Ridvija” ir „Transporto centras” kartu su Šalčininkų autobusų parku. KAP pasiūlė vežti už 59 ct/km, antroje vietoje likusi „Kautra” – už 64 ct/km.

Šiuo metu visi minėtieji maršrutai buvo suskaidyti į du paketus ir keleivius vežė dvi įmonės. Pasak A. Samuilovo, dėl optimizacijos buvo nuspręsta maršrutus sujungti į vieną paketą.

„Galima sakyti, kad nuo kovo baigsis raudonųjų mikriukų era”, – sakė A. Samuilovas.

KAP generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas teigė, kad bus perkama 12 naujų „Mercedes” autobusiukų. Investicija sudarys apie milijoną eurų.

„Konkursas laimėtas penkerių metų terminui, tad investicija į naują techniką tikrai atsipirks“, – tikina jis.

Pasak vadovo V. Ramanausko, KAP laikosi numatytos plėtros strategijos ir nuosekliai dalyvauja įvairiuose transporto paslaugų konkursuose visame pajūrio regione.

Tuo metu dabar dalyje maršrutų keleivius vežančios individualios įmonės savininkas Vytautas Mėlinavičius sako galintis tik gūžčioti pečiais, kaip KAP gali teikti paslaugą su naujomis mašinomis už tokią kainą. Tad žinodamas jų ketinimus net nedalyvavo konkurse.

„Nenorėjome būti pralaimėtojais,  dalyvauti vien dėl dalyvavimo. Aišku, Autobusų parkas turi plovyklas, administraciją ir kitus, kuri vis tiek dirbs ar su tais maršrutais ar be jų, bet vis tiek tokia kaina sunkiai suprantama. Matyt, vykdo užduoti susigrąžinti kiek įmanoma daugiau rinkos ir tiek”, – sakė pašnekovas.

Pasak V. Mėlinavičiaus, jo įmonė Klaipėdos rinkoje dirbo jau 25 metus. O dabar tiesiog „padžiaus” transporto priemones patvory, o beveik 20 žmonių teks atleisti, nebent KAP norės juos perimti.

Tuo metu kito dabartinio vežėjo – UAB „Autoklasrida” – vadovas Saulius Zakarauskas teigė, jog KAP sėkmingai teikia tokias paslaugas, o jo įmonei užtenka ir kitų maršrutų.

KAP yra didžiausia Vakarų Lietuvoje keleivinio transporto bendrovė šiuo metu veža keleivius 9 tarpmiestiniais maršrutais, aptarnauja 16 miesto maršrutų, 5 priemiestinius Klaipėdos ir Kretingos rajonų maršrutus bei vykdo užsakomuosius reisus po visą Europą, Skandinaviją, NVS šalis.

Žymos: | | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Transportas

Pernai klaipėdiečiai viešuoju transportu važiavo dažniau

Suvedėme praėjusių metų kelionių viešuoju transportu rezultatus. Pernai bendroje miesto ir regiono viešojo transporto sistemoje keliauta 38 480 113 kartus. Mieste ...
2025-02-27
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės, Svarbu

Savivaldybės įmonės vadovams gresia griežtesnė atsakomybė  (2)

Klaipėdos apygardos teisme nagrinėjamoje byloje dėl bandymo galimai apgaule įgyti 200 tūkst. eurų Europos Sąjungos (ES) finansinės paramos lėšų, kurioje ...
2025-02-25
Skaityti daugiau

Transportas

Ieško naujo apleistų automobilių vežėjo (1)

Uostamiesčio savivaldybė ieško naujo rangovo apleistiems automobiliams išvežti. Iki šiol trejus metus šią paslaugą teikiėį jos įmonė „Klaipėdos paslaugos” (buvę ...
2025-02-08
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
undefined
undefined
undefined
Loading
Share This