Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-09-23 |
Susisiekimo ministerija įvairioms bendruomenėms, Lietuvos architektų sąjungai, Lietuvos žaliųjų partijai, reiškusiems pretenzijas dėl ruošiamo patvirtinti uosto bendrojo plano, atsiuntė Uosto direkcijos raštą, kuriame dėstomi „papildomi argumentai ir informacija, pagrindžiantys būtinumą” patvirtinti šį planavimo dokumentą.
Vyriausybės bei prezidento kanceliarijoms taip pat persiųstame rašte teigiama, kad „pastaruoju metu tam tikros organizacijos ir kiti asmenys tendencingai teikia argumentais nepagrįstą informaciją dėl Uosto bendrojo plano sprendinių galimų neigiamų pasekmių”.
„Norime atkreipti dėmesį, kad minėtos bendruomenės ir kiti asmenys, kurie yra itin maža visuomenės dalis klaidingai interpretuoja Uosto bendrojo plano medžiagą bei kitus planavimo dokumentus ir skleidžia dezinformaciją. Raštuose ir viešojoje erdvėje besikartojančios tezės yra paimtos iš konteksto tikslingai siekiant formuoti neigiamą visuomenės nuomonę apie Uosto bendrojo plano sprendinių poveikį, taip pat kuriamas neigiamas Uosto direkcijos ir uosto kompanijų įvaizdis ne tik vietinėje, bet ir tarptautinėje erdvėje bei daromas neigiamas poveikis investicinei ir verslo aplinkai”, – rašo Uosto direkcija.
Su visais Uosto direkcijos argumentais dėl uosto plėtros, uosto bendrojo plano reglamentų, išorinio uosto, uosto bendrojo plano sprendinių poveikio bei išorinio uosto galimybių studijų galima susipažinti čia.
Visi uosto administracojos vadovai mieste negyvena.Jiems Kiškēnų,Triušių kaimuose tylu,gaivu,groja Relaxs FM paukščiai.Kam Jiems vargdienių godos?
…vykdo SUDERINAMUS su gyvenimu mieste uosto krovos darbus.
Pinigai valdo ju vis maŻai
Tai, kad uosto direkcija pati meluoja ir skleidžia dezinformaciją, bei tendencingai klaidina visuomenę, ko tik keli turtingi verslininkai nepadarytų.. Svarbu jiems, kad būtų geriau, bet kaip gyvens miestiečiai jiems nerūpi, baisu net pagalvoti ką dėl pinigų jie dar galėtų padaryti..
…direkcijos, gal baikite virkauti, kad jus kažkas skriaudžia. Savo veiklą planuojate nederindami nei su miestu, nei su jame gyvenančiais žmonėmis ir jau dabar kratotės atsakomybės už būsimas pasekmes. Patys savo planavimo dokumentuose rašote apie numatomą poveikį miškui – kad poveikio miškui nebus, nes jis bus iškirstas. Ši jūsų nuostata viską pasako apie požiūrį kiek į gamtą, tiek į žmogų.
Brangieji, turime iškentėti, iškentėme SGD , iškęsime ir Giliavandenį ! Broliai vienykimės, Lietuvai reikia pajėgumų ! Konkurentai nesnaudžia !
„Uosto direkcija meluoja, skleidžia dezinformaciją, tendencingai klaidina visuomenę” – Tokio pat turinio mano kreipimasis spaudai. Ačiū.
„minėtos bendruomenės ir kiti asmenys, kurie yra itin maža visuomenės dalis”
O tai uosto planuotojų dalis kokia?????? 5-7 turtingi dėdės sprendžia visų miestiečių likimą gyventi triukšme, dulkėse ir smarvėje.
Pati Uosto direkcija tik nuomoja krantines ir už visą blogį mieste neatsako…Dėdes tik nurodo ką biurokratai turėtu meluoti…
Na, pagaliau! Pagaliau ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija prabilo atviru tekstu! Ir tas uostininkų tekstas apie Uosto bendrojo plano sprendinius, ir ypač – būsimas to bendrojo plano sprendinių pasekmes Klaipėdai, klaipėdiečiams, Kuršių Nerijai, Kuršių marioms ir visai Lietuvos Baltijos jūros pakrantei iki pat Latvijos (!) yra labai išraiškingas: „besikartojančios tezės yra paimtos iš konteksto”, „tendencingai teikia argumentais nepagrįstą informaciją”, „klaidingai interpretuoja”, „skleidžia dezinformaciją” ir galiausiai – „kuriamas neigiamas Uosto direkcijos ir uosto kompanijų įvaizdis ne tik vietinėje, bet ir tarptautinėje erdvėje bei daromas neigiamas poveikis investicinei ir verslo aplinkai”. Ir visa tai tik dėl to, kad nepritariantys Uosto bendrajam planui tik cituoja Uosto BP sprendinius apie neigiamas, tiesiogines, reikšmingas ir ilgalaikes uosto sprendinių pasekmes. Tai – akivaizdus uosto priešų darbas. Gerai tik, kad tai daro, anot skriaudžiamos uosto direkcijos, tik „itin maža visuomenės dalis”, nes visiems kitiems (apie 150000 klaipėdiečių), anot tų pačių uostininkų – viskas gerai ir viskas patinka. Ir uosto tarša, ir uosto triukšmas, ir smarvės? Ir perspektyva uosto krovos apimtis padidinti apie 4 kartus, o miesto Kuršių marių pakrantę užstatyti tik iki 30 metrų aukščio sandėliais jiems taip pat labai patinka? Matyt, ir toliau viduryje miesto norėtųsi uosto direkcijai krauti geležis, anglis, cementus ir baltarusiškas trąšas. Tik tokia miesto ir uosto „vizija” uosto direkcijai yra priimtina. Tai tik vienos laaabai didelės įmonės „vizija”.
O Klaipėda?..