Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2019-09-23 |
AB Vakarų laivų gamykla (VLG) praneša baigusi didžiausio Baltijos šalyse plaukiojančio doko atnaujinimą ir modernizaciją. Iš Turku laivų remonto įmonės į Klaipėdą pargabentas dokas paruoštas eksploatacijai, tačiau darbo pradėti dar negali. Plaukiojantis dokas prišvartuotas ne nuolatinėje savo vietoje, o prie įmonės Vakarų Baltijos laivų statykla krantinės, kur lauks, kol bus baigti Malkų įlankos infrastruktūros plėtros darbai.
„Dokas parengtas darbui, deja, dar negalime pradėti jo eksploatacijos, nes neužbaigta uosto infrastruktūra, dėl to patiriame papildomų sąnaudų ir atitinkamai negeneruojame suplanuotų pajamų. Tikimės, kad, tai suprasdami, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir darbus vykdantys rangovai dės visas įmanomas pastangas, kad Malkų įlankos infrastruktūros plėtros projektas būtų baigtas kaip įmanoma greičiau, ir mes galėsime pradėti tenkinti užsakovų lūkesčius ir poreikius – remontuoti bei modernizuoti Panamax ir Aframax dydžių laivus“, – pranešime spaudai cituojamas VLG įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
VLG įmonių grupė doką, kurio ilgis – 235 metrai, o plotis – 45 metrai, įsigijo 2016 m. birželį iš Juodkalnijoje įsikūrusios kompanijos „Adriatic Shipyard Bijela“.
VLG įmonių grupė turi keturis plaukiojančius dokus. Vienas jų yra „Vakarų Baltijos laivų statyklos“ teritorijoje, kiti du naudojami laivų remontui. Sugrįžusį atnaujintą doką eksploatuos VLG grupės įmonė „Vakarų laivų remontas“.
UAB „Vakarų laivų remontas“ yra viena iš trijų koncernui BLRT Grupp priklausančių laivų remonto įmonių.
Parašykite komentarą