Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-09-18 |
Susisiekimo ministerija skelbia, kad Lietuva tikisi pritraukti investicijų ir tranzitinių krovinių iš Japonijos verslo ir gali šiai šaliai pasiūlyti bendradarbiauti įgyvendinant Klaipėdos uosto plėtros projektus. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius šias galimybes trečiadienį aptarė su Japonijos tarptautinio bendradarbiavimo banko (JBIC) atstovais.
„Turime išvystytą infrastruktūrą ir tarptautiniams partneriams galime pasiūlyti palankias sąlygas ir investicinę aplinką. Sieksime pritraukti Japonijos konteinerines linijas, kurios padėtų vystyti Klaipėdos uostą kaip pagrindinį konteinerių paskirstymo uostą Baltijos jūroje“, – pranešime spaudai cituojamas Jaroslavas Narkevičius.
Anto jo, Klaipėdos išorinio uosto statyba svarstytina tik turint strateginius partnerius.
„Mums svarbu, kad projekto plėtros partneriu taptų transatlantines vertybes atitinkančios šalies verslas, todėl būtinai kviestume šiame projekte dalyvauti ir Japonijos įmones“, – sakė susisiekimo ministras J. Narkevičius.
Pasak J. Narkevičiaus, šiuo metu Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste konteinerių krovos pajėgumai yra beveik išnaudoti, tad Lietuva, norėdama išlaikyti lyderystę, privalo imtis veiksmų – įgyvendinti išorinio uosto statybos projektą.
Jeigu valstybininkai turetų atsakyti už savo darbus valstybeje, tokių sapaliojimų negirdetume, kiek tai dar tęsis?
Kai tik prireikdavo piaro apie didvyrių žygius, tai dar Vaitkaus direkcija ir izraelitus ir arabus jau buvo išoriniam suradus, tai vos ne rankom sukirtus. Nu taip visi iš paskos vaikšto ir neatstoja kada jau tą nesamonę betonuousit… Apie kinų China Merchant Group jau ir kalbėt nuobodu – šitiek prisigyrė strategai, kad net patiems kinams ir po to mūsų saugumui žandai užkaito. Naujojo ministro porinimus reikia suprasti, kad japonų konteineriai jau Klaipėdą taip užtvindė, kad be to betoninio auglio ties Melnrage jau toliau niekaip.