Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-09-08 |
Šiemet – pirmasis sezonas naujai įrengtam Melnragės žiedui, kuris iš esmės išsprendė problemas ties Melnrage, tačiau, kadangi stokojome sistemiško požiūrio, perkėlė jas į P. Lideikio ir Herkaus Manto sankryžą, dėl kurios pralaidumo problemų spūstys driekiasi iki pat Melnragės žiedo.
Šią savaitę pateikiau prašymą Klaipėdos m. savivaldybės administracijai iki kito vasaros sezono maksimaliai prailginti eismo juostą, skirtą sukantiems į dešinę iš P. Lideikio į Herkaus Manto gatvę, taip pat vasaros sezono metu atlikti šviesoforų veikimo ciklų pakeitimus – pirmajai dienos daliai ilginant ciklus vykstantiems jūros link, antrajai – nuo jūros.
Taip pat, reaguodamas į faktą, kad vykstančiųjų nuosavomis transporto priemonėmis srautas nuolat auga ir sunkiai telpa net ir į šiemet naujai atidarytas stovėjimo aikšteles, o parkavimo tarifai jau seniai nekoreguoti, paraginau apsvarstyti ir parkavimo mokesčio pajūrio zonoje kėlimo klausimą.
Tokių priemonių visuma turėtų sudaryti prielaidas spūsčių mažinimui šioje zonoje, o čia jau slypi ir mūsų pačių kelionių patogumo, ir viešojo transporto tinkamo paslaugų teikimo ir ekologijos klausimai.
2019-09-08 18:12
Įrengdami naujas stovėjimo aikšteles šimtams automobilių patys sukūrėte problemą, o dabar didvyriškai ieškote sprendimo būdų. Jokio gatvės platinimo būti negali – taip tik pagerinsite automobilistų situaciją. Tarifų didinimas už automobilių stovėjimą – geriausia priemonė, siekiant sumažinti asmeninio transporto srautus. Ir jis (tarifas) turi didėti ne keliasdešimčia centų, o keliais kartais – taip, kad kelionė viešuoju transportu 3 asmenims pirmyn ir atgal būtų ne brangesnė, nei automobilio stovėjimas. Kitas, ne mažiau svarbesnis aspektas – viešojo transporto kokybė. Kai metai iš metų prie jūros tenka važiuoti kaip silkėms statinėse nekondicionuojamuose autobusuose, nenuostabu, kad keliaujančių asmeniniais automobiliais procentas tik didėja. Sėkmės darbuose, nepraraskite aktyvumo
čia ne mano (Karolio) nuomonė. o Cvak
Aš sutinku su Cvak nuomone. Anksčiau, kai Klaipėdoje gyveno beveik 160 tūkstančių gyventojų, nebuvo jokių automobilinių spūsčių. Sumažinkite kainas į keltus Smiltynėn, sutvarkykite Danės poilsio-maudymosi vietas ir žmonių srautai persiskirstys. Atidarykite priemiestinių traukinukų judėjimą Klaipėdos miegamieji rajonai -GIRULIAI,KURIE GARANTUOTAI BUS APKRAUTI IŠTISUS METUS.
Įrengdami naujas stovėjimo aikšteles šimtams automobilių patys sukūrėte problemą, o dabar didvyriškai ieškote sprendimo būdų. Jokio gatvės platinimo būti negali – taip tik pagerinsite automobilistų situaciją. Tarifų didinimas už automobilių stovėjimą – geriausia priemonė, siekiant sumažinti asmeninio transporto srautus. Ir jis (tarifas) turi didėti ne keliasdešimčia centų, o keliais kartais – taip, kad kelionė viešuoju transportu 3 asmenims pirmyn ir atgal būtų ne brangesnė, nei automobilio stovėjimas. Kitas, ne mažiau svarbesnis aspektas – viešojo transporto kokybė. Kai metai iš metų prie jūros tenka važiuoti kaip silkėms statinėse nekondicionuojamuose autobusuose, nenuostabu, kad keliaujančių asmeniniais automobiliais procentas tik didėja. Sėkmės darbuose, nepraraskite aktyvumo 🙂