Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-07-28 |
Sekmadienio vakarą į Švedijos Karlshamno uostą iš Klaipėdos turėjęs išplaukti bendrovės „DFDS Seaways” keltas „Patria Seaways” iš Centrinio Klaipėdos terminalo pajudėjo tik iki 8-osios Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) krantinės, nes sugedo vienas iš jo variklių.
Pasak „DFSD Seaways” atstovo spaudai Vaido Klumbio, laivas turi du variklius ir gali plaukti tik su vienu, bet buvo priimtas sprendimas jį prišvartuoti ir laukti, kol atvyks techninė komanda, kuri reiso metu remontuos sugedusį variklį.
„Keleiviai ir krovininis transportas turi būti pristatyti į Švediją ir tai bus padaryta. Šiuo metu atsilikimas nuo grafiko yra apie trys valandos, tačiau plaukiant vienu varikliu jis gali ir šiek tiek padidėti. Galutinai viskas paaiškės ryte”, – sekmadienio vakarą, prieš 23 val., sakė V. Klumbys.
Lydimas vilkikų „Klasco 1″ ir „Klasco 3″ keltas nuo krantinės pajudėjo apie 23.30 val. Ir ilgai netrukus jau savarankiškai kirto uosto vartus.
Pagal įprastą grafikas keltas šiuo maršrutu iš Klaipėdos sekmadieniais išplaukia 20 val. Kelionė įprastai trunka 13-15 val. Pirmadienio rytą, 8.30 val., portalo marinetraffic.com duomenims, keltas dar buvo maždaug pusiaukelėje. Į Karlshamną laivas atvyko apie 16 val. Lietuvos laiku.
„Patria Seaways” yra pastatytas 1992 m. Jo greitis 18 mazgų. Keleiviams įrengtos 209 vietos kajutėse bei 51 vieta sėdimų vietų salone.
Pernai spalį buvo kilęs incidentas iš Kylio į Klaipėdą plaukusio „DFDS Seaways“ kelto “Regina Seaways” mašinų skyriuje.
Plaukiau šiuo keltu, Švedijoje buvome 16.10 Lietuvos laiku.