Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-06-25 |
Nuo liepos Klaipėdoje esantis Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys klientų patogumui dirbs ilgiau. Anot įmonės pranešimo, keičiant darbo laiką uostamiestyje ir kituose šalies miestuose siekiama didinti Registrų centro teikiamų paslaugų pasiekiamumą ir kurti vieningus klientų aptarnavimo principus visuose klientų aptarnavimo padaliniuose.
Registrų centro klientų aptarnavimo direktorės Daivos Karaliūnienės teigimu, iki šiol egzistavę klientų aptarnavimo padalinių darbo laikai, ypač didmiesčiuose, kur klientų srautas yra didžiausias, neatitiko klientų poreikių.
„Mūsų siekis – kad klientams reikėtų įdėti kuo mažiau pastangų tam, kad galėtų gauti Registrų centro paslaugas, kad jiems reikėtų kuo mažiau laukti eilėse, o paslaugos būtų suteikiamos per trumpiausią įmanomą laiką. Patogesnis klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas – vienas pirmųjų žingsnių, leisiančių pagerinti klientų patirtį. Dabar atidžiai stebėsime klientų srautus ir jei prireiks – darbo laiko korekcijos, atsižvelgiant į klientų poreikius, bus atliekamos ir ateityje“, – pranešime spaudai cituojama D. Karaliūnienė.
Iki šiol dalis Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių užsidarydavo tuo pat metu, kai darbą baigdavo ir dauguma klientų, taip nesudarant galimybės jiems po darbų gauti Registrų centro paslaugų. Be to, kai kuriuose padaliniuose pietų pertrauka sutapdavo su daugelio klientų pietų pertrauka, per kurią jiems taip pat patogiau susitvarkyti savo reikalus.
Jau nuo liepos 1-osios Klaipėdoje, Baltijos pr. 123-1, esantis Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys dirbs ilgiau – pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 8 val. ryto iki 18 val. vakaro, o penktadieniais – nuo 8 val. ryto iki 16 val. vakaro.
Parašykite komentarą