Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-06-14 |
Klaipėdos miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija ketvirtadienį pasiuntė prekybos centrą ties Liepų gatve ir Šiaurės prospektu statančių verslininkų pasisamdytus kelininkus, dėl suplanuotų darbų ketinančius smarkiai riboti eismą viename pagrindinių įvažiavimo į miestą kelių, pasiruošti tinkamą eismo reguliavimo schemą.
Į šios komisijos posėdį bendrovės „Eurovia Lietuva” kelininkai atėjo su pasiūlymais, kurie komisijos nariams pasirodė visiškai abstraktūs ir užprogramuosiantys milžiniškas spūstis.
„Eurovia Lietuva” kelininkai dėstė, kad norint įrengti įvažiavimus į prekybos centro teritoriją nuo Liepų gatvės jiems reikės uždaryti eismą viena šios gatvės juosta. Tačiau tai būtų daroma tik tarp 8.30 ir 15.30 val., kai nėra rytinio ir vakarinio transporto pikų.
Nepalyginimai daugiau problemų kels veikiančių komunikacijų iškėlimas ir ties sklypu esančios visos Liepų gatvės frezavimo darbai. Anot kelininkų, šių darbų atlikti vien naktimis neįmanoma, nes yra daug veikiančių komunikacijų ir jų iškėlimui reikia kiekvienos institucijos priežiūros, o ir tinkamai apšviesti visos teritorijos naktimis esą nepavyktų. Dėl šių darbų norima eismui abiem kryptimis palikti tik po vieną juostą, o naktimis iš viso pilnai uždaryti gatvę.
Pasak „Eurovia Lietuva” atstovų, jei leidžiama dirbti ir dienomis, tokie darbai truktų apie keturis mėnesius, o jei tik naktimis – septynis-aštuonis.
Tačiau Kelių policijos atstovai iškart reagavo, kad kelininkai į komisijos posėdį atsinešė tik tipines schemas, nemodeliavo eismo srautų, nenumatė Liepų gatvės iš Šiaurės prospekto sankryžos šviesoforo veikimo režimo pertvarkymo ir t.t. Anot pareigūnų, jei nebus pertvarkomas šviesoforo darbas, sukantieji į kairę, į Šiaurės prospektą, likus tik vienai eismo juostai viena kryptimi sukurs tokias spūstis, kad jos nusidrieks iki „Amberton” viešbučio.
Kelininkai buvo įpareigoti kuo greičiau atlikti nurodytus darbus ir eismo schemą derinti galbūt jau ne su šia komisija, o su administracija, nes darbuotis Liepų gatvėje norima jau nuo birželio pabaigos.
INFORMACIJA
Susisiekimo schemą ties naujuoju prekybos centru dar 2017 m. spalio 31 d. patvirtino Savivaldybės saugaus eismo komisija. Pagal ją į prekybos centro teritoriją suprojektuoti 3 įvažiavimai. Liepų gatvės važiuojamąją dalį numatoma išplatinti, ties sankryžomis įrengiant papildomas eismo juostas. Tarp Garažų ir Pievų gatvių, numatoma įrengti visuomeninio transporto stoteles su keleivių laukimo paviljonais. Ties Pievų gatve, sankryžos prieigose projektuojamos keturios eismo juostos, po vieną eismo juostą kairiam ir dešiniam posūkiui ir po dvi juostas tiesiai. Šioje sankryžoje eismo reguliavimui numatoma įrengti šviesoforą.
Liepų gatvėje ties Garažų gatve, sankryžos prieigose projektuojama po tris eismo juostas, po dvi eismo juostas važiuoti tiesiai, vietą eismo juostą posūkiui į kairę (pietvakarių kryptimi) ir vieną eismo juostą posūkiui į dešinę (šiaurės rytų kryptimi). Šioje sankryžoje numatoma įrengti naują šviesoforą.
Liepų gatvėje ties Šiaurės prospektu, sankryžos prieigose projektuojama po tris eismo juostas, po dvi eismo juostas važiuoti tiesiai, vietą eismo juostą posūkiui į kairę (šiaurės rytų kryptimi) ir vieną eismo juostą posūkiui į dešinę (pietvakarių kryptimi). Sankryžoje numatoma įrengti naują šviesoforą.
Šiaurės prospekte numatoma įrengti papildomą eismo juostą visuomeninio transporto stotelei ir lėtėjimo juostai posūkiui į dešinę.
Kada bus imtasi veiksmu sureguliuojant isvaziavima is Jaunystes gatves sukant i kaire i Liepu gatve? Kas ryta vaziuoju i darba ir vezu vaikus i mokykla kiekviena karta rizikuodama. Jei naglai nelisi, gali visa amzinybe ten ir prastoveti, nes masinu eile, ivaziuojanti i miesta is visu gyv kvartalu yra be pabaigos. Tiesa, ten autobusai irgi kas ryta vargsta, noredami pasukti i kaire i Liepu gatve. Kam nors tai rupi?
Klaipėda apskritai labiausiai ūkiškai apleistas miestas Lieruvoje… Pažiūrėkite, kas vyksta piko valandomis prie Rimkų pervažos! O ir šiaip, Klaipėda teturi vos 2 ar tai tik 1 įvažiavimą į miestą, nesikertantį su geležinkeliu… O apie šviesoforų darbą… Kai pwr piko metą sankryžą tuščią kokias 2 minutes… O žalia banga, kuri iš vis neegzistuoja…
Eurovia, kaip ir žemkasa, prisišike darbu, o aprepti ir padaryti saugikliu nera, vel iskasines ir isvaziuos savaitei, baudomia sutartyse ipareigoti, kodel mieste likusi paskutine arterija turi buti uzgrusta?
Tai dar beliko rimku pervaza vel tvarkyti, o kad ateina milijonine korporacija, be namu darbu, su abstrakciais pamastymais, tai tik verkti norisi.
Labai idomu,uzdaryti nakti liepu gatve,garazu 2 randasi KLPA,taip pat jos teritorijoje saugomi spie 150 vilkiku,kurie nuo 02:00 pradeda judejima,i Klaipedos Mediena nuo 06:00 pradsideda vilkiku pakrovimai,vel apie 30,visas judesys tik per liepu gatve,na nebent atvarytu kelta per Dane link Joniskio:))