Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-06-08 |
Pasipylus neringiškių nepasitenkinimui dėl naujosios tvarkos, jiems netekus pirmumo teisės eilėje su automobiliais keliantis keltu per Kuršių marias, „Smiltynės perkėla“ šeštadienį suskubo išplatinti optimistinį pranešimą apie tai, kaip neva sklandžiai vyksta perkėlos darbai.
Teigiama, jog nuo birželio 1 d. keleivius su transportu kelia net trys keltai, o esant didesniam srautui, dirbama be grafiko – keltai nuo kranto iki kranto kursuoja nuolat.
„Ir šį savaitgalį, vykstant festivaliui „Sveika, Neringa“, tūkstančiai klientų keliami sklandžiai”, – rašoma pranešime.
Jame teigiama, jog vien penktadienį iš Naujosios perkėlos į Kuršių neriją keltais pergabenta per 2 000 automobilių ir arti 6 000 keleivių.
„Dar apie 1 000 automobilių, skaičiuojant iki vėlyvos šeštadienio popietės, keltais keliavo ir šiandien. Gražus oras ir festivalis pritraukė gausų poilsiautojų būrį, tačiau nors keliaujančių daugiau nei įprastomis dienomis, jie perkelti be jokių nesklandumų”, – rašoma pranešime.
Tuo metu „Atvira Klaipėda” kaip tik šeštadienį gavo skaitytojo Andriaus laišką, kurį pacituosime ištisai: „Rašau norėdamas atkreipti jūsų dėmesį į, mano nuomone, nenormalią situaciją Senojoje perkėloje. Birželis tuoj įpusės, karščiai veja būrius poilsiautojų prie jūros, tačiau Smiltynės perkėla vis dar miega žiemos miegu. Tvarkaraštyje keliantis į Smiltynę yra net valandos pertraukos! Ir aš kalbu ne apie vėlų vakarą ar ankstyvą rytą. Pvz., nuo 11 iki 12, nuo 13 iki 14 val. – manau, kaip tik tas laikas, kuomet dauguma žmonių pajuda iš namų link jūros. Nenuostabu, kad per valandą susikaupia toks žmonių kiekis, kad visi norintys net netelpa į keltą. Šią situaciją teko stebėti šiandien (šeštadienį) 12 val. Tuomet kyla klausimų ir dėl keleivių saugumo. Galima spėti, kad į keltą įleidžia gerokai daugiau keleivių nei leistina. Įdomu būtų sužinoti Smiltynės perkėlos administracijos nuomonę šiuo klausimu ir kada planuojami tvarkaraščio pakeitimai”.
Tačiau „Smiltynės perkėlos“ išplatintame pranešime apie Senosios perkėlos darbo grafikus ar eiles prie kelto neužsimenama nė žodžiu.
Jame visgi nuogąstaujama, jog sekmadienį iš Smiltynės į Klaipėdą greičiausiai bus intensyvesnis automobilių srautas. Nurodoma ir to priežastis – dvi dienas į Kuršių neriją keliavę žmonės grįžti norės per vieną dieną, todėl klientų patogumui patariama kelionės laiką atgal planuoti iš anksto. Prieš vykstant prie keltų, patariama pasitikrinti, kokia situacija krantinėse tiesiogiai įmonės interneto svetainėje. Galima skambinti ir trumpuoju numeriu 1870.
„Smiltynės perkėla“ pabrėžia, jog svarbiausias įmonės tikslas yra užtikrinti, „kad klientai prie keltų praleistų kuo mažiau laiko”.
„Todėl pasikeitus eismo organizavimo tvarkai ir siekiant užtikrinti sklandų vietos gyventojų bei atvykstančių poilsiautojų perkėlimą, įmonė ėmėsi visų įmanomų veiksmų ir jau nuo birželio 1 d. į darbą įsijungė trys transportiniai keltai. Atsižvelgdami į tai, kad rytinėmis piko valandomis žmonės vyksta į darbą, nuo 7 val. ryto perkėlimą jau vykdo nebe vienas, o du keltai. Kad būtų greičiau praleidžiami automobiliai, ryte dirba ir dvi kasos”, – toliau rašoma pranešime. Trečiasis keltas darbą pradeda nuo 9.30 val.
Informuojama, jog į vieną keltą iš karto telpa apie 30 lengvųjų automobilių, tad nuo krantinės du keltai vienu metu gali paimti apie 60 automobilių, t. y. beveik visus, kiek telpa Naujosios perkėlos teritorijoje. Vidutiniškai per valandą vienas keltas gali padaryti 3-4 reisus – perkelti apie šimtą automobilių, o visi – apie 300.
„Smiltynės perkėla“ atkreipia dėmesį, jog ir toliau bus daromi visi įmanomi žingsniai, kad tokia situacija išliktų ir būtų užtikrintas saugus, patogus ir greitas susisiekimas tarp Kuršių nerijos ir žemyninės dalies” , – optimistine gaida baigiamas bendrovės išplatintas pranešimas.
Tvarka pasikeite Naujojoje perkeloje, tad apie ja ir kalbama, tuo tarpu skaitytojas piktinasi situacija senojoje perkeloje, kuri su pakeitimais neturi nieko bendra, tad antraste klaidinanti is serijos „as apie bats, o tu apie ratus”. O del senosios perkelos, tai man idomu, ar tikrai keleiviai netilpo i kelta? Nes gyvenime neteko matyti nieko panasaus 😉
Tikrai keista, kaip nacionaliniame parke, kur automobiliu srautas turetu buti ribojamas ir mazinamas, o viesojo transporto naudojimas kuo labiau skatinamas, kelto veikla vykdoma atvirksciai… verta pastebeti, kad vieno automobilio perkelimas kainuoja 12eur, tuo tarpu pesciojo keleivio 1eur. Matyt viskas paskaiciuota, deja nei pesciuju keleiviu, nei viesojo transporto naudotoju, nei gamtos naudai…