Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-05-22 |
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) pranešė, kad nuo šiol jos mokesčių informacijos centro telefonu 1882 asmeninių konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir įmonės, turintys papildomų klausimų dėl „Sodros“ administruojamų įmokų bus tiesiogiai sujungiami su šios įstaigos konsultantais, o dėl VMI administruojamų mokesčių į „Sodrą“ telefonu 1883 besikreipiančių gyventojų skambučiai galės būti tiesiogiai nukreipiami VMI specialistams.
„Tokia naujovė užtikrina, jog gyventojams, turintiems klausimų tiek dėl VMI, tiek dėl Sodros administruojamų mokesčių nuo šiol nereikės į šias institucijas skambinti atskirai, nes visą reikalingą informaciją bus galima gauti vieno skambučio metu“, – pranešime spaudai cituojama VMI Mokesčių informacijos departamento direktorė Regina Utkienė.
„Įmokos „Sodrai“ yra susijusios su pajamų deklaravimu, tad gana dažnai gyventojams, besidomintiems „Sodros“ įmokomis, kyla klausimų ir dėl pajamų deklaravimo ar mokesčių VMI. Norime kad gyventojams visą šią informaciją būtų galima gauti kuo patogiau – vieno langelio principu“, – sako „Sodros“ klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Didmiesčiuose esančiuose „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose nuolat dirba ir VMI specialistai, o „Sodros“ specialistai turi darbo vietas VMI klientų aptarnavimo skyriuose. Teigiama, kad toks bendradarbiavimas pasitvirtino. Vien šiemet „Sodros“ specialistai VMI patalpose aptarnavo beveik 10 tūkst. klientų, o VMI specialistai „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose suteikė aptarnavo beveik 20 tūkst. klientų.
Nuo 2019 m. pradžios, mokesčių informacijos centro telefonu jau yra suteikta beveik 300 tūkst. konsultacijų, apytiksliai dešimtadalis iš jų buvo susijusios su „Sodros” administruojamais mokesčiais. „Sodros“ informacinis centras nuo metų pradžios taip pat suteikė apie 160 tūkst. konsultacijų įmokų tema.
Parašykite komentarą