„Klasco“ turės naują vadovą (5)

Svarbu, Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2019-04-17

Antradienį, balandžio 16-ąją, iš AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) generalinio direktoriaus pareigų pasitraukė Vytautas Kaunas, įmonei vadovavęs nuo praėjusių metų liepos pabaigos, kai pakeitė Audrių Paužą.

Vytautas Kaunas „Klasco” vadovavo nepilnus aštuonis mėnesius. Martyno Vainoriaus nuotr.

„Klasco” atstovai tik patvirtino šį faktą ir informavo, kad laikinai generalinio direktoriaus pareigas eis jo pavaduotojas Vytautas Štumbergas, nuo 2010 metų bendrovėje dirbantis įvairiose vadovo pozicijose. Platesnių komentarų bendrovė neteiks.

Pats V. Kaunas teigė, kad iš darbo išėjo savo iniciatyva, sutarus su akcininkais.

„Tikrai nieko baisaus nenutiko. Atidirbau Uosto direkcijoje 13 metų, „Klasco” – 14. Ateina laikas, kai kažką gyvenime reikia keisti. Negalima viename darbe užsisėdėti, nes tada nebėra žmogaus progreso”, – sakė jis.

Pastaruoju metu „Klasco” vėl buvo patekusį į visuomenės akiratį dėl nesuvaldytos taršos krovos metu dėl kurios V. Kaunas žadėjo bausti atsakingus asmenis. Taip pat dalies visuomenės pasipiktinimą sukėlė jos planai griauti Locmanų namą.

Tačiau V. Kaunas teigė, kad tokios „strėlės”  įmonės atžvilgiu neturėjo įtakos jo apsisprendimui.

„Kiekviename darbe kas nors yra. Viename vienos problemos – kitame kitos. Tikrai ne dėl to pasitraukiu, nes nėra darbų be debesų”, – teigė V. Kaunas.

Jis sakė, kad dabar pirmiausia sieks pailsėti su šeima.

Paklaustas, ar nesiruošia pretenduoti į po Arvydo Vaitkaus atleidimo atsilaisvinusią Uosti direkcijos vadovo vietą, sakė, jog šis postas jo tikrai nedomina, nes jau atidirbo šioje įmonėje trylika metų, tačiau nuo uosto teigė „tikriausiai toli nepabėgsiantis”.

Iki paskyrimo „Klasco” vadovu V. Kaunas buvo dirbęs šios įmonės komercijos direktoriumi.

Jis yra baigęs inžinerijos mokslus Klaipėdos universitete ir įgijęs uosto vadybos magistro kvalifikacinį laipsnį Pasaulio jūriniame universitete (Švedija). V. Kaunas savo karjerą pradėjo 1992 metais Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje, o nuo 2005 metų ėjo „Klasco” komercijos direktoriaus pareigas.

93,59 proc. „Klasco” akcijų priklauso UAB Koncernas „Achemos grupė”. Pastarasis paskutiniais Registrų centrui pateiktais duomenimis turėjo 15 akcininkų, iš kurių didžiausius paketus valdė Lyda Lubienė (41,59 proc.), Viktorija Lubytė (12,47 proc.), Juratė Žadeikienė (11,94 proc.), po 6,97 proc. akcijų turėjo Marija Kaminskienė ir Jonas Sirvydis.

Žymos: | |

Komentarai (5):

Atsakymai į “„Klasco“ turės naują vadovą”: 5

  1. Jonas parašė:

    Durniu laivas plaukia toliau

  2. žmogeliukas parašė:

    Jei mūsų senasis/naujas meras su savo dauguma turės stuburą, tai miesto bendrajame plane pažymės Klasco teritoriją miesto centre kaip konversinę su įpareigojimu tai atlikti palaipsniui per BP galiojimo laikotarpį -10 metų. Tai būtų logiška ir pozityvu ir didelės perspektyvos miestui ir ypač miesto smulkiajam ir vidutiniam verslui! Tai būtų tikrasis miesto proveržis, tebūnie mėlynasis. Darbo vietų šiam sektoriui aptarnauti, palaipsniui susikurtų 2-5 kartus daugiau nei dabar turi ši kompanija. Šią uosto dalį, miesto centre, istoriniame Vitės senamiestyje – Klasco teritoriją paverstų į kruizinių laivų, Europos jachtų mariną – miesto centre. Bet … kas tada dabar finansuos džiazus? Ir kaip Achemai persiorientuoti iš trašų biznio ir ką daryti su Jonavos trašų zavodais? Kažin ar į tai atsakys Achemos valdybos vyrukai – per skysti, nes jei smegenų turėtų, senai taip darytų. Pasaulis pasikeitė, bet jie to dar nepamatė.

  3. Pilietė parašė:

    Na sakykite, kaip vadovas gali susitvarkyti su tarša, jei tarkim tam nepritaria akcininkai? Tai visos strėlės turėtų būti būtent jiems. Jų dėka, matyt ir Locmanų namą norėta nugriauti. Juk jiems nėra šiandien normalių krovinių, kaip tik šis šlamštas, teršiantis mūsų visų aplinką. O tokiems, kurie yra šiandien trūksta teritorijos.

  4. Klaipėdietis parašė:

    Nesusitvarkė su TARŠA todėl ir pasitraukė……

    • Su tarša parašė:

      „nesusitvarkė” ne su tarša, o su miestiečiais :). Achema tikrai netaškys laisva valia finansų taršos problemoms spręsti. Jei pradėtų visas susikaupusias problemas spęsti, tai kas liks Lubienei ir Lubytei? Šimtai milijonų sukišta į nuomojamos teritorijos „renovacijas”, o biznio nėr. Visi iš visų pakampių puola nebeįmanoma „atsišaudyti”. Pagarba tik miesto bendruomenei – spaudžia rimtai ir dar nors kiek padorumo turintys senieji darbuotojai palieka „garsiąją” Klasco. Achemai valdybos berniukams jau darosi problema, kas sekantis – Kamarauskas, Latakas? Bet reikia „stipraus, negirdinčio ir nematančio” – visokių KIDE Andronovų, KBA, Žaliųjų, Demereckių ir Elertų… O gal iškėlus kokią baltarusiškos firmelės vėliavą prakals kiniečiams ir bus ramu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

„Klasco“ palapinių istorijoje padėtas taškas 

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybų inspekcija (VTPSI), teismuose kovojusi su AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) dėl pastarosios pastatytų vadinamųjų ...
2025-01-15
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

„Klasco“ toliau aktyviai kovoja už palapinių likučius 

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“), sulaukusi Valstybinės teritorijų planavimo ir statybų inspekcijos (VTPSI) pretenzijų, kad tinkamai nedemontavo neteisėtai pastatytų vadinamųjų ...
2024-12-16
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

„Klasco“ palapinių istorija dar nesibaigė 

Nors po pralaimėtų teismų AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) šiemet demontavo vadinamųjų palapinių metalinius korpusus ir juos dengusius tentus, ...
2024-11-28
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This